Motozoom - Wat een drama

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vorige week voor het eerst in hele lang tijd weer eens wat besteld bij Zoom. Online, via die verschrikkelijke website en ophalen in Utrecht waar ik dagelijks langs rijd.

Opgehaald, naar huis gereden, van het weekend tijd om even te kijken ... ja hoor, de verkeerde gekregen (van buiten niet te zien) dus ik kan weer terug vanavond :z
 
Vorige week voor het eerst in hele lang tijd weer eens wat besteld bij Zoom. Online, via die verschrikkelijke website en ophalen in Utrecht waar ik dagelijks langs rijd.

Opgehaald, naar huis gereden, van het weekend tijd om even te kijken ... ja hoor, de verkeerde gekregen (van buiten niet te zien) dus ik kan weer terug vanavond :z


Topzaak :t })

Accepteer ook geen tegoed bon als het product niet meer leverbaar is.
 
Ik vind de winkel, alleen ervaring met Utrecht, wel goed hoor. Behoorlijk wat zooi vandaan gehaald - helm, laarzen, regenpak, thermo ondergoed. Was het niet in mijn maat werd dat was het de andere dag in huis. Goed geholpen en als er wat was dan was ruilen geen probleem. Met die winkel ansich is niets slechts maar die website - dat was niet echt een vooruitgang
 
Op hun Facebook en website staat dat ze wegens omstandigheden gesloten zijn.
Zodra er nieuws is vermelden ze dit op hun website...
Voorbode of een lokkertje voor Black Friday?
 
Op hun Facebook en website staat dat ze wegens omstandigheden gesloten zijn.
Zodra er nieuws is vermelden ze dit op hun website...
Voorbode of een lokkertje voor Black Friday?

Lijkt mij niet de manier om te hypen voor Black Friday. Misschien is het einde verhaal.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan