whackerjack
Die hard MF'er
Vorige maand een bestelling gedaan bij motozoom (www.motozoom.nl)
Even voor de zomer nieuwe accu en wat andere prut, totale kosten 198 euro. Direct betaald met rabobank direct betalen, want dan heb ik het spul snel in huis. VOlgens de site was de levertermijn een paar dagen.
Na een week nog steeds niets ontvangen, toch maar even een mailtje sturen, of ze misschien niet alles op voorraad hadden.
Week later werd het gebrek aan onderdelen al wat lastiger dusa nog maar een mailtje. Om nou het servicenummer te bellen voor 45 eurocent + 30 cent voor mobiele kosten vond ik een beetje overdreven.
Twee weken later nog steeds geen ractie. Dus besloot ik, na meer dan een maand op het boeltje gewacht te hebben, ze toch maar eens te bellen. Krijg je eerst zo'n sprekende computer en dan wordt je in de wacht gezet.
Na 5 minuten eindelijk een medewerker aan de lijn te hebben gekregen, direct gemeld dat ik mijn geld terug wilde. Een bedrijf dat niet op e-mailtjes reageert en wel direct geld wil zien, staat niet echt in mijn top 3. Dat is inmiddels alweer meer dan een week geleden en ik heb nog steeds geen geld of bestelling gezien. Overigens ook nog steeds geen reactie op mijn e-mails.
De vorige bestelling duurde ook weken in plaats van dagen, maar dit is vopor mij de laatste keer geweest op motozoom.nl
Echt een waardeloze zaak dus dure slechte service.
Even voor de zomer nieuwe accu en wat andere prut, totale kosten 198 euro. Direct betaald met rabobank direct betalen, want dan heb ik het spul snel in huis. VOlgens de site was de levertermijn een paar dagen.
Na een week nog steeds niets ontvangen, toch maar even een mailtje sturen, of ze misschien niet alles op voorraad hadden.
Week later werd het gebrek aan onderdelen al wat lastiger dusa nog maar een mailtje. Om nou het servicenummer te bellen voor 45 eurocent + 30 cent voor mobiele kosten vond ik een beetje overdreven.
Twee weken later nog steeds geen ractie. Dus besloot ik, na meer dan een maand op het boeltje gewacht te hebben, ze toch maar eens te bellen. Krijg je eerst zo'n sprekende computer en dan wordt je in de wacht gezet.
Na 5 minuten eindelijk een medewerker aan de lijn te hebben gekregen, direct gemeld dat ik mijn geld terug wilde. Een bedrijf dat niet op e-mailtjes reageert en wel direct geld wil zien, staat niet echt in mijn top 3. Dat is inmiddels alweer meer dan een week geleden en ik heb nog steeds geen geld of bestelling gezien. Overigens ook nog steeds geen reactie op mijn e-mails.
De vorige bestelling duurde ook weken in plaats van dagen, maar dit is vopor mij de laatste keer geweest op motozoom.nl
Echt een waardeloze zaak dus dure slechte service.