motozoom zuigt

Ik heb hetzelfde gehad met Motozoom. Een paar mailtjes en een keer bellen en ze vertelden me doodleuk dat ik geen bestelling had gedaan terwijl er al wel betaald was. Nu heb ik het voor elkaar dat ze voor het einde van de week mijn bestelling afgeleverd hebben..... Zeggen ze. ben benieuwd.
Was mijn eerste en laatste keer Motozoom.nl
 
Dat zijn inderdaad zeer grote prutsers.
Ik heb er ooit 1 keer besteld.Na 3 maanden nog niets ontvangen.geld was al lang overgemaakt.
Het heeft me een klein fortuin gekost aan telefoneren(vanuit Belgie) om m'n geld terug te krijgen :(
Nooit,nooit,noooit meer.
Dat die zaak nog bestaat,snap ik niet.
 
ik heb er al verschillende dingen besteld, en alles gekregen, zelfs 1x dubbel. Ben ik zo netjes geweest om het terug te sturen. nu ik dit allemaal lees, heb ik er spijt van. Had het beter kunnen houden.
 
Ik heb opzich nooit veel problemen gehad met motozoom (iets van 3 of 4 keer wat besteld), ook het terugsturen ging prima. Maar Louis.de is gewoon stukken goedkoper bij de meeste producten en de service vond ik prima. Ik had na een paar dagen nog geen bevestiging gehad dat het verzonden was (die kreeg ik bij motozoom iig altijd wel en ik dacht dat je dat bij louis.de ook kreeg). Dus ik had in mijn brakke duits even een mailtje gestuurd met de vraag of mijn bestelling goed was aangekomen. 1,5 uur later (was inmiddels al 9uur 's avonds) wordt ik al gebeld door een Duitser die mij mij verzekerd dat de bestelling goed is ontvangen en op het punt staat verzonden te worden.
 
Ik heb ook de indruk dat daar maar 1 persoon de telefoon (zou moeten) opnemen en vragen/bestellingen verwerkt.
Een of andere Nadia(nat ja, maar meer ook niet.. }) )

Misschien een keer datum + tijdstip afspreken dat we met z'n alle een mailtje sturen. }) }) })
Toch leuk zo'n tiental/honderdtal mailtjes verwerken met allerlei onzin erin.(liefst met plaatjes laat ze de MB's maar downloaden..)
 
Ik wacht eigenlijk op een antwoord van Motozoom zelf hier op dit forum. Aangezien wij (MF'ers) toch een grote potentiële doelgroep zijn, is negatieve publiciteit niet echt goed voor hun naam ...voor zover ze die al hadden :X . Zo te zien hebben ze namelijk een hoop goed te maken met een aantal motorrijders.

...hahaha, ik zit net een beetje te "google'en". Kom ik dit tegen: http://www.ppcs.nl/werk/wintcom.htm . Jaja, moeten ze juist die site pakken als voorbeeld.
 
Laatst bewerkt:
Ik snap inderdaad niet dat deze toko nog bestaat.
Ik heb er zelf nooit wat besteld , en nu me uitgelegd is hoe ik bij Motozoom kan zoeken naar artikelen en dit art.nr. bij Louis.de kan gebruiken (mijn duits en zeeeeer slecht) kom ik er ook zeker niet meer

Trouwens , niet alleen met bestellingen lopen ze achter, ook met salaris van medewerkers...snap niet dat er nog mensen zitten

geef maar een datum + tijd , ga wel mee spammen
 
LOL:
www.motozoom.nl. Motozoom postordering, tevens retailformule, is een uniek niche-marketingconcept dat in korte tijd is uitgegroeid tot Nederlands marktleider in het motorensegment. PPCS is het enige bureau met een dergelijke testmarkt-faciliteit voor innovatieve dm-concepten en daaraan verbonden e-commerce-koppelingen.
 
Is het een idee om in een soort shop beoordeling dergelijke winkels te beoordelen. Als ik van te voren had geweten dat er zoveel commentaar op was geweest, had ik er nooit iets besteld.
 
Ik heb ook de indruk dat daar maar 1 persoon de telefoon (zou moeten) opnemen en vragen/bestellingen verwerkt.
Een of andere Nadia(nat ja, maar meer ook niet.. }) )

Misschien een keer datum + tijdstip afspreken dat we met z'n alle een mailtje sturen. }) }) })
Toch leuk zo'n tiental/honderdtal mailtjes verwerken met allerlei onzin erin.(liefst met plaatjes laat ze de MB's maar downloaden..)

HMM ik was het niet mijn naam is NATasja ;)
 
Hmm matig, ik heb net een paar dagen terug een bestelling van 4 artikelen geplaatst. Nou maar hopen dat het wel snel komt.

Al krijg ik steeds minder hoop '(
 
Ik heb al een paar keer wat spullen besteld. Steeds snel geleverd. Eén keer problemen gehad met een product, mailtje gestuurd, netjes opgehaald en ik had snel een nieuwe. Eén keer waren wel de kosten dubbel afgeschreven (klein bedrag, ik had het zelf eerst niet eens door), stuurden ze een mailtje en ze hebben het snel teruggestort. Misschien heb ik steeds mazzel gehad, maar ik ben wel tevree
 
Zorg dat je achter het adress van de eigenaar van de zaak komt,gewoon naar zijn huis toe gaan met een stel lui en moet je kijken hoe snel je je geld terug hebt,trust me werkt perfect.
 
Zoiets werkt wel, maar ik weet niet of dat de juiste methode is. Dat doet me denken aanm mijn huisbaas die 3 gorilla's stuurt als de huur niet op tijd betaald is.
 
Geachte heer Seijbel,



Dank voor uw reactie. Wij zullen de verantwoordelijke personen op de hoogte stellen van de onderstaande informatie. Naar ik aanneem mag u van hen een reactie verwachten.



Met vriendelijke groet,



PPCS Communicatie





Robert-Jan van der Vijver



-----Oorspronkelijk bericht-----

Verzonden: maandag 14 juni 2004 20:22
Aan: maarssen@ppcs.nl
Onderwerp: motozoom



Geachtye meneer, mevrouw,





Op uw site geeft u aan dat motozoom een markleider is in de motormarkt. Dit is helaas niet waar. Ook zijn er allerlei problemen met levering betaling en goederendatabase. Hierdoor gaan er veel dingen fout en verliezen ze veel klanten.

Daarom lijkt het me gepast dat u uw advertentieteskst aanpast. Motozoom is niet uniek en zeker geen marktleider.

Van goede communicatie is zeker geen sprake, op e-mails wordt niet gereageerd.



motozoom zuigt





Met vriendelijke groet,



Gilian
 
Laatst bewerkt:
Gewoon bij Louis.de bestellen. Heb ik gisteravond ook gedaan. Resultaat:


"Sehr geehrte Frau Lady-M

das Paket wurde, am 15.06.2004, um 16:01 Uhr, per DHL(Post), auf den Weg
zu Ihnen gebracht.
Das Paket enthält folgende Artikel:

1 x 20018000 FINGER-SCHEIBENWISCHER SCHWARZ PER PAAR
1 x 20018906 LOUIS GELDBÖRSE NYLON SCHWARZ MIT LOGO
1 x 20500602 PROOF-REGENHANDSCHUH GR. XS/S SCHWARZ
1 x 20517404 PROOF REGENKOMBI GR.L SCHWARZ/BLAU"

Tja, [me]Lady-M gaat zaterdag VRO doen en er wordt regen verwacht.....nu maar hopen dat dat regenpak niet te groot is :X
[/me]


Je betaalt maar 6,95 euro verzendkosten en de prijzen liggen over het algemeen lager dan bij motorzoom. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik ook ooit iets bij Motorzoom heb besteld en dat werd keurig op tijd geleverd, zonder problemen.
 
Hmm matig, ik heb net een paar dagen terug een bestelling van 4 artikelen geplaatst. Nou maar hopen dat het wel snel komt.

Al krijg ik steeds minder hoop '(

Bestelling is keurig binnen 6 dagen aangekomen. Wel is het 12 euro duurder dan bij louis.de, en dat scheelt nog al wat op een totaal bedrag van 60 euro. Volgende keer kies ik om die redenen dan ook voor Louis.de
 
Ik heb mijn geld nog steeds niet terug :(
Louis.de heeft wel bevestigd dat de bestelling verzonden is. Kijk dat is zoals het hoort.

Ik heb ze nog maar even gebeld, ze zullen wederom het geld terugstorten.
Ik heb ze iedere dag een mail gestuurd, maar geen reactie.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan