motozoom zuigt

jaaaa!!!!! nog een topic om motorzoom af te zeiken!!!!!!

De service is kut,
Moet altijd maanden wachten,
Prijzen zijn 2 keer zo hoog als bij de dealer,
ect.

Helaas heb ik er al 3a4 keer wat dingen besteld, en had ik het altijd binnen een paar dagen binnen... zelfs in keer iets meer dan 24 uur!!! De prijsen van louis zijn beter jah, maar aangezien ik geen duits kan...

Motozoom is echt de slechtste zaak ooit... toch heb ik in geen enkel opzicht ontevreden en ga zeker binnenkort er weer bestellen!
 
jaaaa!!!!! nog een topic om motorzoom af te zeiken!!!!!!

De service is kut,
Moet altijd maanden wachten,
Prijzen zijn 2 keer zo hoog als bij de dealer,
ect.

Helaas heb ik er al 3a4 keer wat dingen besteld, en had ik het altijd binnen een paar dagen binnen... zelfs in keer iets meer dan 24 uur!!! De prijsen van louis zijn beter jah, maar aangezien ik geen duits kan...

Motozoom is echt de slechtste zaak ooit... toch heb ik in geen enkel opzicht ontevreden en ga zeker binnenkort er weer bestellen!

Je hoeft ook geen duits te kunnen, want je kan op artikelnummer zoeken, en laten de artikelnummers van motozoom en lious.de nou precies hetzelfe zijn :)
 
Eindelijk een reactie van motozoom.
Blijkbaar is mijn bestelling uit hun systeem verdwenen zodra ze het geld via direct betalen hadden afgeschreven.
Je moet ze wel eerst 15 keer emailen en 2 keer bellen. IK wil de telefoonkosten en mijn tijd wel vergoed zien. Wat een waardeloze tent.

Dit was hun reactie:

" Vandaag heb ik je aan de lijn gehad en heb ik het voor je nagekeken. Daarwerkelijk zie ik geen bestelling staan.
Hierover heb ik een interne onderzoek bij de afdeling laten doen.
Verder heb ik direct het geld terug laten boeken op je rekening. Deze zal vandaag of morgen op je rekening zijn bijgeschreven.


Met vriendelijke groet,

Randy Menkel
Motozoom"
 
Mmmm heb 3-6-2004 iets besteld , wel een bevestigings mailtje van ze gekregen maar tot nu toe niks !
Ik heb v/d week een mailtje gestuurd waar mijn spullen blijven maar ik zie nog geen antwoord .
Denk dat ik mijn bestelling maar ga annuleren en mijn spullen engens anders koop , heb ik tenminste zekerheid dat ik het binnen heb wanneer ik met vakantie ga !
Dus motozoom - je zuigt (bigtime)
 
Ik heb mijn geld terug en de spullen van louis. Wel meer dan 10 euro aan telefoonkosten en een hoop ongemak. Dat zoiets kan in Nederland...
 
Kl*tentent is het bestaan niet waard. Winkel in Utrecht stelt echt ook niks voor.

Louis.de is daarentegen wel goed. :}

Zeer slechte ervaring mee. Nemen niet de moeite om te reageren op e-mail wanneer ze geen weerwoord hebben. BAGGERTENTENT :r

Jammer dat zo'n bedrijf het imago van een goede onderneming als Louis hierdoor ook een slechte naam kan geven. Het zal wel niet voor niets zijn dat ze een jaar of wat geleden van naam veranderd zijn. Het was voorheen louis.nl. Zal de baas wel niet vrolijk van geworden zijn.
 
Nooit problemen gehad met Motozoom en ik bestel er vrij regelmatig (als ik te bedonderd ben om de deur uit te gaan! :P )
 
Wat doet die banner van Motozoom hierop de site????
Hier word ik toch wel heel verdrietig van... '( '(
Na al die reacties zou "chef motorforum" toch wel iets voorzichtiger mogen zijn met het plaatsen van deze banner :? :?
Of zit ik verkeerd?
 
Wat doet die banner van Motozoom hierop de site????
Hier word ik toch wel heel verdrietig van... '( '(
Na al die reacties zou "chef motorforum" toch wel iets voorzichtiger mogen zijn met het plaatsen van deze banner :? :?
Of zit ik verkeerd?
Zoals ik in een ander topic (welk ook al weer :? ) al zei: ik heb met mijn donatie en daardoor de mogelijkheid van uitzetten mijn 15 Eurie dubbel en dwars terug verdiend. :+

En verder is het een kwestie van opportunisme bij de crew. Ze moeten ergens de centen vandaan halen. :( Moeten er maar meer doneren :X
 
Jeemig, wat loop ik dan wel niet te k*tten...

* 13-04-2004: donkere kuipruit + alu boutjes besteld 8-)
* 15-04-2004: bestelling verzonden *D
* 16-04-2004: bestelling ontvangen g*verd*omme verkeerde kuipruit geleverd :(
* 24-04-2004: bestelling thuis afgehaald
* 05-05-2004: bestelling bij Motorzoom aangekomen en in behandeling genomen :Z
* 14-04-2004: mail naar "helpdesk" waar blijft bestelling?? O-)

wachten.. :Z

* 18-05-2004: mail naar "bestel" waar blijft bestelling gvd ?? :(

nog meer wachten... :Z :Z

* 21-05-2004: hoera antwoord!!: helaas uitverkocht, komt zo snel mogelijk
* 26-05-2004: mail ontvangen; kuipruit komt WAARSCHIJNLIJK 6 juni
* 11-06-2004: mail naar "helpdesk" en "bestel" waar blijft mijn bestelling? :Z
* 12-06-2004: mail ontvangen; kuipruit komt 25-06-2004 dus ongeveer eind juni in huis

Dat ik de kuipruit eind juni in huis kan hebben geloof ik wel want als ik op de website van louis.de kijk staat er: tijdelijk niet leverbaar, beschikbaar vanaf week 26

Ach met een beetje geduld kom je er wel, maar geloof me dit is de eerste en laatste keer dat ik daar bij die prutsers wat bestel.
Ga echt geen 3 mnd op die zooi zitten wachten koop ik het liever ergens anders voor de dubbele prijs.

Nadat ik mijn bestelling heb ontvangen maar ff een mailbomb sturen }) })

***UPDATE***

* 25-06-2004: op de site staat dat hij weer leverbaar is, gelijk maar ff gemaild
wanneer ik de postbode kan verwachten })
* 26-06-2004: mail ontvangen; geen idee moet maar "even" afwachten...
* 29-06-2004: mail ontvangen; UW BESTELLING IS VERZONDEN :) :) :)
* 30-06-2004: bestelling ontvangen kuipruit lijkt goed te zijn, morgen even
monteren hopen dat het de juiste is... :P :P
* 01-07-2004: Hoera!! kuipruit past....pfff

Motozoom verhaal is aan z'n eind gekomen, nu rest mij alleen nog 1 mailtje met het verzoek om mij uit hun klantenbestand te halen. }) })
Want ik wil niets meer van die schooiers ontvangen... B| B| B|

Mijn advies: BESTEL NOOIT IETS BIJ MOTOZOOM OOK AL LIJKT HET ZO'N GOEDE ZAAK!!!
Misschien een reden om die banner van Motozoom te verwijderen??
Andere banners storen mij niet...
Maar deze...g*dverd*mme daar erger ik me alleen al aan de kleurstelling die roep alleen maar nare herinneringen op B| B|
 
Ff een reactie vanuit de crew dan.

Er zijn mensen met slechte ervaringen met dit bedrijf. Maar voor elke slechte ervaring met wat voor bedrijf dan ook zijn er 10 goede. Maar over goede ervaringen hoor je veel minder, dat is mensen eigen.

Moeten wij bij het plaatsen van een banner voortaan eerst vragen of er mensen met slechte ervaringen zijn? Hoeveel slechte ervaringen is het "maximum" waartot we de banner mogen plaatsen? Daar is toch geen beginnen aan en heeft toch ook geen nut?
 
Ff een reactie vanuit de crew dan.

Er zijn mensen met slechte ervaringen met dit bedrijf. Maar voor elke slechte ervaring met wat voor bedrijf dan ook zijn er 10 goede. Maar over goede ervaringen hoor je veel minder, dat is mensen eigen.

Moeten wij bij het plaatsen van een banner voortaan eerst vragen of er mensen met slechte ervaringen zijn? Hoeveel slechte ervaringen is het "maximum" waartot we de banner mogen plaatsen? Daar is toch geen beginnen aan en heeft toch ook geen nut?

Ik ben wel voor een pol!! Wie heeft er goede ervaringen met motozoom?
Dan kunnen we zien of er voor iedere 10 slechte ervarignen ook 10 goede zijn.

Ik snap dat het moeilijk te bepalen is waar de grens ligt, dus kom maar op met die poll.
Ik zou mijn eigen vijand nog niet naar dat rotbedrijf toe sturen, laat staan leden van dit forum, maar dat ben ik :)
 
Ff een reactie vanuit de crew dan.

Er zijn mensen met slechte ervaringen met dit bedrijf. Maar voor elke slechte ervaring met wat voor bedrijf dan ook zijn er 10 goede. Maar over goede ervaringen hoor je veel minder, dat is mensen eigen.

Moeten wij bij het plaatsen van een banner voortaan eerst vragen of er mensen met slechte ervaringen zijn? Hoeveel slechte ervaringen is het "maximum" waartot we de banner mogen plaatsen? Daar is toch geen beginnen aan en heeft toch ook geen nut?


banner? welke banner? :?


})
 
Misschien een reden om die banner van Motozoom te verwijderen??
Andere banners storen mij niet...
Maar deze...g*dverd*mme daar erger ik me alleen al aan de kleurstelling die roep alleen maar nare herinneringen op B| B|

Ik ben nog maar een "newbe" hier , maar het lijkt me hier òf het één , òf het ander . Ofwel wij doneren af en toe eens wat geld zodat de site in de lucht kan blijven , òf je zal moeten accepteren dat de mensen achter het Motor-Forum inkomsten verwerven via banners (vrij gebruikelijke gang van zaken op het internet trouwens) . Het lijkt mij vrij onredelijk om te verwachten dat mensen uit hun eigen zak moeten gaan betalen voor iets waar ik (en velen met mij) graag gebruik van maken . Toch ? ..... *D
 
ik heb zo.dag 20 juni 5 artikelen besteld.

di.dag 29 juni kwamen de eerste 3 artikelen binnen
en do.dag 1 juli de nalevering van de overige 2 artikelen.

ik heb dus geen problemen gehad met motozoom.

Ik had ze ma.dag 21 juni nog gevraagt of ze het voor de TT konden leveren.
Ik kreeg di.dag 22 juni netjes een e-mailtje van hun dat dat niet ging lukken.

Jammer, maar wel duidelijk!

ik geef ze een 8 :P
 
tip nooit iets vooruit betalen,heb je nu niks aan mar ja,is inderdaad waardeloos dat je zolang moet wachten


Probeer jij Bij Polo Of Louis dan maar eens spullen te bestellen :?
Bij een enkeling zal dit lukken zonder vooruitbetaling.
 
Quote:

Op vrijdag 02 juli 2004 15:53 schreef Bananeman het volgende:
Ff een reactie vanuit de crew dan.

Er zijn mensen met slechte ervaringen met dit bedrijf. Maar voor elke slechte ervaring met wat voor bedrijf dan ook zijn er 10 goede.






Huh huh.... zal best wel, maar als ik de bestaande topics bekijk lijkt er eerder anders om, 1 goede ervaring tegen 10 "minder goede" om het zo maar te zeggen.

Crew hoeft zeer zeker niet te vragen welke banner wel of niet, dat zou helemaal mooi worden...

Gaat mij erom dat je hier op het forum toch beduidend meer negatieve dingen leest dan positieve.That's all

Kan er nu op wachten dat er alleen maar positieve reacties komen hahaha

Wat mij betreft vet slot erop....
 
Misschien een reden om die banner van Motozoom te verwijderen??
Andere banners storen mij niet...
Maar deze...g*dverd*mme daar erger ik me alleen al aan de kleurstelling die roep alleen maar nare herinneringen op B| B|
Zoals al eerder geopperd; voor 15 Euro ben je er van af. })

[me]Iron Horse zegt: Gewoon doen die poen.
[/me]


En dat geld gaat dan nog eens naar een goed doel i.p.v. een baggertent zonder service en garantie.
 
ik heb vandaag een tankpad en zo'n bagagerol besteld, deze haal ik wel zelf op in utrecht.
Ik laat wel weten hoe het gelopen is ;)



Gelijk maar even de stomme spelfouten eruit gehaald
 
Laatst bewerkt:
ik heb vandaag een tankpas een zon bagagerol besteld, deze haal ik wel zelf op in utrecht.
Ik laat wel weten hoe het gelopen is ;)
Hoop wel dat het een tankpad was anders ben je nu je geld al kwijt. })

En ja ophalen is makkelijk. Maar ik ben er 2 keer geweest. In de oude en de nieuwe situatie. Maar neem me niet kwalijk hoor dat is dus het woord winkel niet waard. Enkele "pasdingen" hebben ze en dan heb je het gehad. En dat wat jij net zoekt staat of hangt er dan net niet bij.

We horen je ervaringen nog wel.
 
ik heb vandaag een tankpad en zo'n bagagerol besteld, deze haal ik wel zelf op in utrecht.
Ik laat wel weten hoe het gelopen is ;)



Gelijk maar even de stomme spelfouten eruit gehaald
zoals gezegt zou ik nog even laten weten hoe het zou lopen met mijn bestelling.
Vandaag nog maar eens gebeld hoe het zat met mijn bestelling, toen werd mij veteld dat het juist gescand was en dat het dezelfde dag in de winkel zou zijn.
Ik naar de winkel gereden en na wat gezoek van de verkoper kwam hij er netjes mee aangelopen.
Nu heb ik 2 goede ervaringen en 1 slechte, maar nog niet een keer moeten w8en op mijn geld o.i.d.
Dus ik ben tot nu toe prima tevreden over motozoom :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan