motozoom

Ja ?

En daar werken 2 meisjes, Daan en mijn vriendin.

oh, dan heeft daan mij vorige wek een remontluchtingsnippe; verkocht, en mijn dochter een bakkie warme chocolademelk gegeven. ze wist nog niet veel van motoren zei ze, maar ze deed erg haar best, is in ieder geval een goed begin.
ooit in een ver verleden een helm besteld bij motozoom waarvan ik de kwaliteit diep droevig vond, maar ja, je wil ff snel en goedkoop wat hebben zonder het in je handen te hebben gehad, tja dan gaat het wel eens mis.
 
Damn dat is wel een klote verhaal!

Maar ik ben van plan om komend weekend (zaterdag) een heel pak incl helm/ schoenen etc te kopen. Is het wel slim om naar motozoom te gaan? Ik bedoel: misschien dat die betaling pech was ofzo, of doen ze altijd zo raar/ gaar? Advies is welkom! (Heb geen idee waar ik anders zou moeten gaan kijken voor een pak... het zag er daar wel goed geprijst uit)


Ik wil even een nuance aanbrengen. Dit verhaal is alweer haast een jaartje oud en in de tussentijd heb ik toch weer wat positieve ervaringen met motozoom. Ik heb de Schuberth destijds bij motowebshop.com besteld. Perfect was dat! Wel iets duurder maar nette service en levering.

2 maanden later heb ik toch weer een achterlicht bij motozoom besteld en nu ging alles WEL voortvarend.

En ik heb in december bij de shop mijn winteroutfit gekocht (in Utrecht). Perfecte service en ook wel heel voordelig. Dus al met al valt het mijns inziens wel mee.
 
Weet bijna zeker dat dat mijn meissie geweest is ??? :)
163444351_5_czC0.jpeg


If you ain't sharing, we aint caring 8-)
 
ah! m.i. toch de prijs ;)

Als die HJC stiller was, goede deal :Y

S1 ken ik niet, wel de Schuberth Concept (Stil) en C2 (Stiller).
Als ik niet zo gehecht was aan de funtionaliteit van een systeemhelm, was het ook zoiets geworden ;)
 
ik heb tot op heden goede zaken gedaan met motozoom. vorige week stond ik nog niet binnen of er werd door Daan ( jaja, die) al een kopje koffie aangeboden. ik zeg service, en lekker.......... die koffie.
broek was eigenlijk 1 maar te klein gekocht en kon zo worden omgeruild. wilde nog kijken voor nwe laarzen, de vanucci vtb1, maar waren flink aan de prijs. vorig jaar in de aanbieding ruim 40 euro goedkoper..... de motorbeurs nu maar afwachten.
 
Toevallig net wat besteld daarzo. Hoekventieltje, bandenplakset, borstels, profielmeter.
Ik geloof dat je nu bijna bij alle bestellingen een bus WD-40 voor 1 euro extra krijgt.
Zondag besteld en vandaag binnengekomen op een DHL servicepunt in de buurt.
 
Lekker ding hoor; mag zo maar bij me op de buddy :Y

Maarruh louis is rap en goedkoop en veel producten zijn simpelweg een tientje goedkoper dan bij motozoom. Nadeeel is wel als je online je bestelling ingeklopt hebt valt er niets meer aan te passen Ook niet via mail. Motozoom heeft een goeie winkel(s) met dito personeel. Mijn advies: Als je niet hoeft te passen ofzo: louis.de. Heb je hulp nodig: motozoom winkel.
 
Laatst bewerkt:
Tring... de deurbel ging, ik lag te slapen op de bank.
Gisteren laat naar bed, mijn wintersport vakantie geboekt en kon niet gauw in slaap vallen. Verrassing, de vestiging manager van Motozoom A`dam stond voor de deur.
Hij overhandigt mij persoonlijk een entreekaart voor de motobeurs in Utrecht. Hij vroeg of ik langs wil komen op de beurs en graag in de winkel terug ziet.
Nou, mede dankzij Danielle.
 
Ik zeg: Chapeau MotoZoom!

Vorige week een motorhoes voor buiten gehaald bij MotoZoom A'dam --> stormachtig weer --> motorhoes VOLLEDIG gescheurd alsof iemand zijn bulldog erop los heeft laten gaan --> ik naar MotoZoom terug voor garantie --> "maar meneer, de hoes is waterdicht, en niet storm-proof/windkracht 7+ proof" --> Ik dus: "dit vind ik treurig, mijn moto heeft in de regen gestaan, en staat nou nog in de regen, plus de hoes is net nieuw, ik zeg dat het een productiefout is geweest O-) dus stuur maar terug voor reparatie/vervanging"--> "dat kunnen wij doen, maar dan heeft u tot die tijd geen hoes... weet u wat meneer, wij zien in ons systeem dat u een regelmatige klant van ons bent en geven u een nieuwe hoes en beschouwen dit dus als inruil, uit coulance natuurlijk"--> ik blij *D
 
Ik zeg: Chapeau MotoZoom!

Vorige week een motorhoes voor buiten gehaald bij MotoZoom A'dam --> stormachtig weer --> motorhoes VOLLEDIG gescheurd alsof iemand zijn bulldog erop los heeft laten gaan --> ik naar MotoZoom terug voor garantie --> "maar meneer, de hoes is waterdicht, en niet storm-proof/windkracht 7+ proof" --> Ik dus: "dit vind ik treurig, mijn moto heeft in de regen gestaan, en staat nou nog in de regen, plus de hoes is net nieuw, ik zeg dat het een productiefout is geweest O-) dus stuur maar terug voor reparatie/vervanging"--> "dat kunnen wij doen, maar dan heeft u tot die tijd geen hoes... weet u wat meneer, wij zien in ons systeem dat u een regelmatige klant van ons bent en geven u een nieuwe hoes en beschouwen dit dus als inruil, uit coulance natuurlijk"--> ik blij *D
Netjes
 
ik zeg niet dat de winkel niet netjes doet, maar de webshop is gewoon een ramp en dit kan niet! liegen tegen de klanten, lange wachttijden, dit moet gewoon niet kunnen, vind ik!
 
Terug
Bovenaan Onderaan