motozoom

je mag vanaf je 15de werken, maar niet zo veel :). toch vinden de eigenraren dat geen probleem omdat je minder betaald krijgt!
 
gRRaafie, volgens mij is het een compliment dat ze jonger uitziet. Maar vanaf 18 jr mag je werken toch.

Gaat mij om de toon die die kerel meegeeft aan z'n post..

Beetje neerbuigend. (Ja 't is maar een smiley, maar die smiley geeft wel een bepaalde toon mee aan een post.)

en vind dan maar dat ik snel op mn tenen getrapt ben, ik vind dat er niet op zo'n neerbuigende toon over mn vriendin gesproken hoort te worden en ik als haar vriend zijnde zeg daar dan wat van ;)
 
Gaat mij om de toon die die kerel meegeeft aan z'n post..

Beetje neerbuigend. (Ja 't is maar een smiley, maar die smiley geeft wel een bepaalde toon mee aan een post.)

en vind dan maar dat ik snel op mn tenen getrapt ben, ik vind dat er niet op zo'n neerbuigende toon over mn vriendin gesproken hoort te worden en ik als haar vriend zijnde zeg daar dan wat van ;)
Adje is maar student ..... neerbuigend
Ah....mss is die wel jaloers.....had ik maar zo'n vriend zoals jij *O*
 
Neerbuigend? Ik zeg mis-interpretatie ;) Ik dacht echt dat ze 16/17 jaar was, en als ik dan sommige reacties lees over dit meisje in dit topic... ik zeg een meisje/vrouw verdient meer respect :Y maar ze is/wordt 19 dus hoef jij je nergens druk om te maken gRRaafie :W
 
ja ja, mooi, ff terug naar motozoom. na bijna 1 maand wachten voor mijn laarzen (die ze nog steeds niet hebben) heb ik mijn ged teruggevraagd. nou blijkt dat dat ook 10 dagen duurt. maar het nemen van geld ging bijna instant. echt niet meer leuk dit...
 
ja ja, mooi, ff terug naar motozoom. na bijna 1 maand wachten voor mijn laarzen (die ze nog steeds niet hebben) heb ik mijn ged teruggevraagd. nou blijkt dat dat ook 10 dagen duurt. maar het nemen van geld ging bijna instant. echt niet meer leuk dit...
Vervelend voor je, vooral tijdperk internet bankieren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan