motozoom

Bikerbennie

Die hard MF'er
20 mrt 2007
860
7
Capelle ad IJssel
Goedemiddag!

Ik wil graag wat reacties over motozoom.com

Ik heb al 3 weken geleden een helm van 400 euro besteld (Schuberth S1). Hij was toen absoluut voorradig en het geld is meteen afgeschreven. Zonder ook maar enige info kreeg ik vorige week een mail dat de bestelling geannuleerd was, omdat hij niet meer verkrijgbaar is!!!!

Vervolgens bel ik voor mijn 400 euro. Ze reageren met : We hebben uw rekening nummer helemaal niet! Dus met andere woorden, als ik niet zou bellen, nooit mijn geld terug...

Ze zei dat het geld per direct wordt overgemaakt. NIET DUS! 5 dagen later nog niks ontvangen. Ik weer bellen. "Ja meneer daar gaan een aantal weken overheen" Dus motozoom troggelt meteen 400 euro af, houdt dat weken zo niet maanden vast, en de arme consument heeft niets!

Ik vind dit te belachelijk voor woorden. Heeft iemand hier ook problemen mee gehad of andere rommel die te maken heeft met dit amateurbedrijf?? Kan hier iets tegen gedaan worden?? Graag hoor ik uw reacties!

Mvg Ben
Yamaha R6

Edit januari 2008:
Ik wil even een nuance aanbrengen. Dit verhaal is alweer haast een jaartje oud en in de tussentijd heb ik toch weer wat positieve ervaringen met motozoom. Ik heb de Schuberth destijds bij motowebshop.com besteld. Perfect was dat! Wel iets duurder maar nette service en levering.

2 maanden later heb ik toch weer een achterlicht bij motozoom besteld en nu ging alles WEL voortvarend.

En ik heb in december bij de shop mijn winteroutfit gekocht (in Utrecht). Perfecte service en ook wel heel voordelig. Dus al met al valt het mijns inziens wel mee.
 
Laatst bewerkt:
Je bent niet de enige die problemen heeft met motozoom: klik

Tip: bestel bij Louis.de, spullen zijn meestal ook nog goedkoper en die zijn wél serieus bezig.
 
nou ik moet zeggen dat ik erg veel positieve berichten heb gehoord over motozoom.
en dat ik er zelf ook al regelmatig met succes dingen heb besteld
(sloten paddockstand kettingsmeer apparaat enz enz)
en deze waren altijd na max 2weken binnen
dus ik moet zeggen dat ik het niet met je eens ben over motozoom
 
hier precies ut zelfde, een beugelslot besteld, was voorradig volgens de site..

1e mailtje, product wordt nagelevert
2e mailtje, levertijd onbekend
3e levering geannuleerd

heb ook nog steeds mijn geld niet terug, vanmiddag nog maar eens bellen.
 
En als je toch wilt motozoomen, ga er dan langs en koop het in de winkel, scheelt je een hoop ergernis en dan zijn ze echt wel goed.
 
Ik heb net twee weerstandjes besteld bij Louis.de

Waarom? Omdat ze daar in tegenstelling tot motozoom wel leveren binnen een paar dagen. Motozoom is wat mij betreft een echte aanfluiting.

Voorbeeld : Weerstandjes bij Motozoom inclusief verzenden 21 euro....

Zelfde weerstandjes uit Duitsland en wel lekker snel binnen 19 euro.

Nu gaat het me niet eens om die knaak, maar wel om de service.
 
Moet je eens proberen iets terug te sturen naar Motozoom.... :r
Kost ze twee weken om dat te verwerken...... |(

Verder moet ik wel zeggen dat de service van Motozoom (als je ze belt om foutjes in de bevestiging te herstellen ;)) wel vriendelijk en goed is..

Heb idd ook erg goede ervaringen met Louis.de, bestel alleen bij motozoom als het écht goedkoper is (kan ook eens voorkomen) en ik zeker weet dat er geen kans is dat ik het bestelde terug moet sturen.....
 
heb ook vaak spullen besteld bij motozoom, bijna nooit problemen mee gehad.

wel is dat de bestelling geannuleerd was maar me geld redeljik vlot terug gehad.
ongeveer 2 weken.

laatste 3 dagen een keertje opnieuw gebeld en gezegd dat ik het dan die donderdag wel zou komen ophalen omdat het me telang duurde.
vonden ze blijkbaar geen goed idee ;)

binnen 2 dagen toen me geld.

daarna gewoon weer besteld met andere artikelen.

zijn volgens mij aardige mensen daar die ook wel is een foutje maken.



weet zeker dat als je nog een keer vriendelijk belt dat ze zo je geld terug storten.
 
Ik heb eigenlijk alleen positieve ervaringen met Motozoom hoor, en dat dit effe duurt dat is toch niet zo heeel erg?

Ik vind echter wel dat ze soms wat te makkelijk zijn met het wel of niet voorradig zijn van spullen. Iki had het in het klein: ik bestelde wat kaarten van Schotland en nog wat spulletjes. Online betaald enzo. Na een week of wat kwamen de spullletjes wel, de kaarten bleken niet voorradig. Ik vind dat men bij het aannemen van een bestelling best kan weten of het voorradig is of niet. Daar is dus wel wat werk te doen!
 
En als je toch wilt motozoomen, ga er dan langs en koop het in de winkel, scheelt je een hoop ergernis en dan zijn ze echt wel goed.

Ja dat is fijn joh..!!
Gebeld met de winkel, of het product wat ik wilde voorradig was in de winkel zelf.
Aan de telefoon heb ik nadrukkelijk gezegd dat ik meteen zou komen als het voorradig zou zijn, en 3 x gevraagd of ze er zeker van waren, zodat ik niet voor niks een uur heen en een uur terug zou rijden.
Vervolgens in de winkel erachter komen dat het product helemaal niet op voorraad is, en dan alleen maar een wazige blik krijgen met het antwoord dat ze niks van dat telefoontje weten.

Ik bestel ook maar liever bij louis, als je het niet erg vind :W
 
edit: * Boos B mag reageren wat ie wil :) , zolang we maar blijven zwaaien :+ :W

:?
Ik wil alleen even waarschuwen dat het ook geen goed plan is om te gaan shoppen bij motozoom als je er ver voor moet rijden.
Zelfs bij van tevoren bellen word je maar wat voorgelogen blijkbaar.

Was gewoon algemeen bedoeld hoor, en niks persoonlijks tegen jou, denk dat je het wat verkeerd opgevat hebt.
 
Laatst bewerkt:
Dan had ik het verkeerd begrepen, excuus, dan. Misschien, dat de quote even verkeerde deed vermoeden. Helder punt i.i.g.
Ben het overigens wel met je eens, dat een bestelling bij louis beter is.
 
veel dingen besteld motozoom gewoon bij louis.de

had oa een zonnebril besteld voor als ik motorrij... zat nog een grote sticker van louis.de op :P
 
Heb laatst een spiegel en een puig race ruitje besteld voor m'n cbr600. De spiegel was al snel binnen. Er zat een brief bij dat het ruitje niet op voorraad was en rond de 26e verwacht werd.

Later nog een mailtje gekregen van de helpdesk dat het ruitje niet op voorraad was en rond de 26e verwacht werd. Tot nu toe prima service dus. Nu maar afwachten hoe het verder loopt... :P
 
Een keer een benzinekraanreparatiesetje gekocht via Motozoom, gaf geen enkel probleem.
Stond wel een beetje verbaasd te kijken van de erg vriendelijke bevestigingsmailtjes die je krijgt.

Heb nu een Löffler col in bestelling, afwachten hoe het nu gaat.
 
Heb laatst een spiegel en een puig race ruitje besteld voor m'n cbr600. De spiegel was al snel binnen. Er zat een brief bij dat het ruitje niet op voorraad was en rond de 26e verwacht werd.

Later nog een mailtje gekregen van de helpdesk dat het ruitje niet op voorraad was en rond de 26e verwacht werd. Tot nu toe prima service dus. Nu maar afwachten hoe het verder loopt... :P


FF off topic:

WAT EEN F*CKING VETTE AVATOR HEB JIJ!!!

Ik heb dat opgenomen op mijn dvd hardisk recorder en wel 1000 keer bekeken...hoe hij daar die bocht uitkomt, met 1 hand!! NIIICEEEE...I LIKKKKEEE! :} :} :9~

ONTOPIC...louis.de is da bomb...
tegenwoordig is service gewoon belangrijk en mensen weten wat ze van concurrenten kunnen verwachten omdat door internet dingen makkelijk te vergelijken zijn.....
Als je denkt in de hedendaagse markt dingen pas over 2 weken te leveren dan loop je dus heeeeel erg achter en besta je in mijn ogen niet.
innovatie van een bedrijf (louis.de=retesnel, vooral vanuit Duitsland!) brengt de verwachtingen van mensen veel hoger, dus meoten andere bedrijven meekomen, anders ben je binnen de kortste keren overbodig...

Tja, thats my 2 cents
 
Laatst bewerkt:
Ik heb bij een eehhh voordat ik een besteling plaatste 3 keer gebeld en 2 bevestigings mailtjes gehad over een uitlaat.
teminste 1 die uit 2 dempers bestond!
ja meneer 2 dempers en past zo onder uw motor... (idd heel aardig en snel)
en meteen een achterbok besteld altijd handig.

bestelling werd gebracht.... en geen bok maar wel 1 demper...

ff bellen oh das niet goed u kunt hem terug sturen...
zo gezegd zo gedaan.. en wachten op geld..

later melding gekregen geen bok meer leverbaar!


en geld nog niet terug.. ik ben geduldig man. maar 2 maanden later nog geen geld na 4 keer bellen.
en iedere week zelfde antwoord, oh das niet goed ff kijken ja hij staat in de rij donderdags wordt het verwerkt!!!!

al met al dik 4 maanden verder en tidiii daar was het eindelijk na toch uiteindelijk redelijk geprkkeld gesprek ana de telefoon! :( :(

dus motozoom doe ik niet meer! ik kijk wel voor de onderdelen maar bestel bij lois.de

suc6 met je geld terug halen!
 
FF off topic:

WAT EEN F*CKING VETTE AVATOR HEB JIJ!!!

Ik heb dat opgenomen op mijn dvd hardisk recorder en wel 1000 keer bekeken...hoe hij daar die bocht uitkomt, met 1 hand!! NIIICEEEE...I LIKKKKEEE! :} :} :9~

ONTOPIC...louis.de is da bomb...
tegenwoordig is service gewoon belangrijk en mensen weten wat ze van concurrenten kunnen verwachten omdat door internet dingen makkelijk te vergelijken zijn.....
Als je denkt in de hedendaagse markt dingen pas over 2 weken te leveren dan loop je dus heeeeel erg achter en besta je in mijn ogen niet.
innovatie van een bedrijf (louis.de=retesnel, vooral vanuit Duitsland!) brengt de verwachtingen van mensen veel hoger, dus meoten andere bedrijven meekomen, anders ben je binnen de kortste keren overbodig...

Tja, thats my 2 cents

Lol, Melandri is een king. :}

Op zich heb je wel gelijk over het hele internet bestellen tegenwoordig. Aan de andere kant kan ik me in mijn geval ook wel weer voorstellen dat ze een specifiek ruitje voor een cbr 600 uit 94 niet direct op voorraad hebben liggen.

Nou weet ik niet hoe lang het duurt voor hun om zoiets bij een leverancier te bestellen, maar een paar weken kan ik mee leven. :Y
 
Misschien achteraf gepraat van mij, maar waarom niet onder rembours versturen/kopen? :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan