Bikerbennie
Die hard MF'er
Goedemiddag!
Ik wil graag wat reacties over motozoom.com
Ik heb al 3 weken geleden een helm van 400 euro besteld (Schuberth S1). Hij was toen absoluut voorradig en het geld is meteen afgeschreven. Zonder ook maar enige info kreeg ik vorige week een mail dat de bestelling geannuleerd was, omdat hij niet meer verkrijgbaar is!!!!
Vervolgens bel ik voor mijn 400 euro. Ze reageren met : We hebben uw rekening nummer helemaal niet! Dus met andere woorden, als ik niet zou bellen, nooit mijn geld terug...
Ze zei dat het geld per direct wordt overgemaakt. NIET DUS! 5 dagen later nog niks ontvangen. Ik weer bellen. "Ja meneer daar gaan een aantal weken overheen" Dus motozoom troggelt meteen 400 euro af, houdt dat weken zo niet maanden vast, en de arme consument heeft niets!
Ik vind dit te belachelijk voor woorden. Heeft iemand hier ook problemen mee gehad of andere rommel die te maken heeft met dit amateurbedrijf?? Kan hier iets tegen gedaan worden?? Graag hoor ik uw reacties!
Mvg Ben
Yamaha R6
Edit januari 2008:
Ik wil even een nuance aanbrengen. Dit verhaal is alweer haast een jaartje oud en in de tussentijd heb ik toch weer wat positieve ervaringen met motozoom. Ik heb de Schuberth destijds bij motowebshop.com besteld. Perfect was dat! Wel iets duurder maar nette service en levering.
2 maanden later heb ik toch weer een achterlicht bij motozoom besteld en nu ging alles WEL voortvarend.
En ik heb in december bij de shop mijn winteroutfit gekocht (in Utrecht). Perfecte service en ook wel heel voordelig. Dus al met al valt het mijns inziens wel mee.
Ik wil graag wat reacties over motozoom.com
Ik heb al 3 weken geleden een helm van 400 euro besteld (Schuberth S1). Hij was toen absoluut voorradig en het geld is meteen afgeschreven. Zonder ook maar enige info kreeg ik vorige week een mail dat de bestelling geannuleerd was, omdat hij niet meer verkrijgbaar is!!!!
Vervolgens bel ik voor mijn 400 euro. Ze reageren met : We hebben uw rekening nummer helemaal niet! Dus met andere woorden, als ik niet zou bellen, nooit mijn geld terug...
Ze zei dat het geld per direct wordt overgemaakt. NIET DUS! 5 dagen later nog niks ontvangen. Ik weer bellen. "Ja meneer daar gaan een aantal weken overheen" Dus motozoom troggelt meteen 400 euro af, houdt dat weken zo niet maanden vast, en de arme consument heeft niets!
Ik vind dit te belachelijk voor woorden. Heeft iemand hier ook problemen mee gehad of andere rommel die te maken heeft met dit amateurbedrijf?? Kan hier iets tegen gedaan worden?? Graag hoor ik uw reacties!
Mvg Ben
Yamaha R6
Edit januari 2008:
Ik wil even een nuance aanbrengen. Dit verhaal is alweer haast een jaartje oud en in de tussentijd heb ik toch weer wat positieve ervaringen met motozoom. Ik heb de Schuberth destijds bij motowebshop.com besteld. Perfect was dat! Wel iets duurder maar nette service en levering.
2 maanden later heb ik toch weer een achterlicht bij motozoom besteld en nu ging alles WEL voortvarend.
En ik heb in december bij de shop mijn winteroutfit gekocht (in Utrecht). Perfecte service en ook wel heel voordelig. Dus al met al valt het mijns inziens wel mee.
Laatst bewerkt: