Motul Grand Prix of Japan 2014

Wie wint?

  • Marc Marquez

    Stemmen: 15 32,6%
  • Dani Pedrosa

    Stemmen: 3 6,5%
  • Valentino Rossi

    Stemmen: 17 37,0%
  • Jorge Lorenzo

    Stemmen: 10 21,7%
  • een outsider

    Stemmen: 1 2,2%

  • Totaal aantal stemmers
    46
tumblr_ndbna7Qk9f1sncaa3o1_400.gif
 
Deze race ja. De races die we in 2014 hebben gezien verder, zijn het allemaal stuk voor stuk waard geweest wat mij betreft. Puntje-van-je-stoel-werk. De Moto2 is saai, eigenlijk al sinds Iannone en Marquez weg zijn uit die klasse. Zeker nu Espargaro ook naar de GP's is.

Maar om de MotoGP saai te noemen? BSB is ontzettend leuk en vriendelijk naar het publiek toe, maar na er geweest te zijn dit jaar (en er eindelijk over mee te kunnen praten) mist dit kampioenschap voor mij een stuk glamour. Minder nog dan het World Superbikes kampioenschap. Dan kan het racen wel spannender zijn, maar het betekent voor mij minder.

Maar ach, wat maakt het uit. Ieder het zijne. *D En ik volg alles. _O-


Helemaal mee eens,bsb is leuk maar ook niet meer dan dat(ben er 3x geweest en zal zeker vaker gaan)
De topper Byrne heeft het in de wsbk niet gered en hebben Kiyo en Shakey samen niet al 6 titels en binnenkort 7?
Objectief gezien echt niet spannender dan de motogp maar zeker zo leuk,of niet leuk uiteraard.
 
3 leuke races gezien *D
Met de Moto3 als hoogtepunt. Moto2 was best een aardige race en de motoGP..mwah. Je hoopt dat er meer in zit maar je weet dat het niet gaat gebeuren, niet op dit circuit. Tegen het einde v/d race hoopte ik nog wel dat Rossi Marquez zou pakken maar helaas..

Marc Marquez is de terechte 2014 kampioen want 10 overwinningen op rij vlak je niet uit. Maar toch, als ik nu lees dat het met de Yamaha, en Lorenzo, aan het begin v/h seizoen niet goed zat ben ik toch wel benieuwd naar hoe het was gelopen zoals de verhoudingen nu liggen. Lorenzo wint weer en ook Rossi kan nog steeds winnen. Maar zoals aangehaald, nieuwe kansen in 2015.
 
Terug
Bovenaan Onderaan