motul olie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chr-Re-ie

MF veteraan
10 jul 2005
1.724
285
hey gasten

ik had graag geweten of er interesse is moest ik goede vol synthetische olie aanbieden van motul namelijk de MOTUL 300V 15W-50

met voldoende interesse kan ik hem aanbieden voor ongeveer 11€ per liter of 50€ per 5 liter..

dit zijn de maximum prijzen het kan missch nog minder zijn afhankelijk van de hoeveelheid die ik kan bestellen..
 
dat is zeker interessant!
ik doe mee. :}

heb trouwens net mijn motoren van nieuwe 300V voorzien.
en ja, daarvoor helaas de hoofdprijs weer betaald |(
 
ik hoop dat er nog veel positieve reactie's komen zodat ik een grote hoeveelheid kan bestellen om de prijs te drukken..

wie interesse heeft laat ook best even weten hoeveel liter olie hij of zij zou willen aankopen..

je kan me natuurlijk ook altijd een mail sturen, mijn mail adres staat vermeld in mijn profiel..
 
Laatst bewerkt:
deze olie zou het moeten zijn
full
 
Hmmm. ziet er anders uit dan wat ik altijd koop.
Hebben ze de verpakking veranderd?
300V 15W-50 is wel het goede spul.
 
Ook interesse ,maar hoe gaat het naar de mensen toe? rechtstreeks of ergens ophalen?
 
Ook interesse ,maar hoe gaat het naar de mensen toe? rechtstreeks of ergens ophalen?


het zou eventueel kunnen opgestuurd worden mits betaling van de portkosten uiteraard..

Het makkelijkst is natuurlijk afhalen bij mij thuis of op de één of andere circuitdag waar ik aanwezig ben..
Die datums volgen later nog..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan