motul se300 waar te koop

hendre

MF'er
27 jun 2006
175
0
balkbrug
Waar kan ik motul se300 kopen?? ik heb al op een paar plekken gevraagd maar zelfs bij ten kate verkopen ze dit niet. Aangezien dat in de racer die ik heb gekocht er een beetje bij moet vind ik het zonde om nu de olie al te verwisselen voor een ander merk.
 
Waar kan ik motul se300 kopen?? ik heb al op een paar plekken gevraagd maar zelfs bij ten kate verkopen ze dit niet. Aangezien dat in de racer die ik heb gekocht er een beetje bij moet vind ik het zonde om nu de olie al te verwisselen voor een ander merk.


he kerel als ik jou was zou ik de olie en filter gelijk vervangen en dan gelijk castrol superbike erin gooien je weet toch niet hoelang hij er mee gereden heeft ?? en hij staat al een tijdje stil dus even wat pegels ertegen aan en hij is weer top. :9~ :Y
 
he kerel als ik jou was zou ik de olie en filter gelijk vervangen en dan gelijk castrol superbike erin gooien je weet toch niet hoelang hij er mee gereden heeft ?? en hij staat al een tijdje stil dus even wat pegels ertegen aan en hij is weer top. :9~ :Y
Als hij een redelijk profi-racer gekocht heeft (las de naam Branko ergens...) is er misschien ook wel een logboek waarin staat hoeveel km's (uren ?) er met de olie/filter gereden is, als het er net in zit zou ik ook liever wat erbij gooien, racen kost al genoeg, zelfs op het laagste niveau :X
 
het blok is deze winter opgefrist dus hij heeft nog helemaal niet gereden dit jaar (motor is 1x mee geweest als reserve motor)
 
Wat kost 5 liter olie, 50 euro? Theoretisch 'kun je niet vaak genoeg' olie vervangen..In elk geval heeft de Duitse bandenman Dietrich Motul bij zich altijd, heb vorig jaar een liter gekocht bij hem op het circuit
 
Als hij een redelijk profi-racer gekocht heeft (las de naam Branko ergens...) is er misschien ook wel een logboek waarin staat hoeveel km's (uren ?) er met de olie/filter gereden is, als het er net in zit zou ik ook liever wat erbij gooien, racen kost al genoeg, zelfs op het laagste niveau :X


op olie en filters moet je nooit bezuinigen, fiets is op en top getuned kan je geen risico's mee nemen wat kost dat nou drie liter olie en filter ?? mij nog geen 50 euries, ook niet op het laagte niveau van de winter zeg je het is nu aug en niet mee gereden (ik zeg niks meer) :+ :+ ik doe het om de 3 keer rijden :W :W
 
Laatst bewerkt:
Gert ik heb je advies maar opgevolg en castrol besteld.Wel een rib iemands tere lijf :) (Heb de buurman even zielig aangekeken :P )
 
Laatst bewerkt:
Gert ik heb je advies maar opgevolg en castrol besteld.Wel een rib iemands tere lijf :) (Heb de buurman even zielig aangekeken :P )


ha ha ha he he neem je toch wat aan van deze oude man, ja je moet maar zo denken als je hem niet goed onderhoud en het blok loopt daarom kapot ben je meer kwijt echt hoor olie is zeer belangrijk

om een voorbeeld te geven mijn vrienden reden eerst met suzuki blokken (zijspan) en reden altijd met castrol superbike olie en toen ze de blokken verkochten 3 stuks had de volgende eigenaar gelijk problemen al 1 blok kapot ,reden dus na navraag van mijn vrienden met goedkope shit olie bedoel maar het kost genoeg dus kan er ook nog wel 50 euro van af toch ???
je zal nog veelplezier hebben van die fiets :Y :9~ :W
 
Castrol r4 superbike 5w-40 kun je gewoon 1 seizoen mee racen hoor ,geen problemen...


kom je dan vanzelf een keer achter ;( zou best kunnen maar ik neem geen risico's als mijn blok daarom kapot zou lopen ben ik veel meer kwijt vergeet niet dat je de motor continu vol belast (of je moet rondtoeren 2.30 sec of zo ) :+ :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan