mover stelt zich voor

mover

MF veteraan
4 nov 2004
4.499
1
Dordrecht
Hallo M-F'ers,

Ik ben mover, al een tijdje meelezer op dit forum, en nu dus toch maar officieel geregistreerd. Ben nog aan het lessen, dus een motor heb ik helaas nog niet, maar ben wel van plan om er zo snel mogelijk eentje te gaan kopen! Alleen eerst nog "even" dat papiertje halen... Nog één examen te gaan; theorie en voertuigbeheersing heb ik al, net als een jas, broek, zomer- en winterhandschoenen, laarzen en niet te vergeten een helm... Kortom: alles behalve een motor ;)

Ik heb hier al een hoop nuttige informatie gevonden. Hopelijk blijft dat zo en kan ik na verloop van tijd zelf ook een bijdrage aan het forum gaan leveren! Tot zover, bedankt voor jullie aandacht en wie weet tot ziens!

Grtz,
mover
 
Heb je nog geen MF-stickert???



Hoe kunnen we je dan spotten! :+


WELKOM en hoop voor je dat het laatste examen goed verloopt.
 
full


succes op je examen!
 
Laatste nieuws: examen verkeersdeelname op 17 december! Nu maar hopen dat het nog een poosje lekker weer blijft...
 
Welkom!!!
Ben zelf gezakt vrijdag maar heb zaterdag rijles bij mijn nieuwe rijschool en dan hoor ik ook mijn nieuwe examendatum! Heb je al les gehad op de weg n je examen bv of niet?
Succes 17 december :]
 
Welkom!!!
Ben zelf gezakt vrijdag maar heb zaterdag rijles bij mijn nieuwe rijschool en dan hoor ik ook mijn nieuwe examendatum! Heb je al les gehad op de weg n je examen bv of niet?
Succes 17 december :]
Bedankt! Ja, natuurlijk heb ik al wat lesjes op de weg achter de rug (ook al voordat ik aan het oefenen voor VB begon trouwens). Na afloop van de tweede les sinds het VB-examen zei mijn instructeur dat hij het examen VD maar vast aan ging vragen *D
Jammer dat je gezakt bent! Wat was de oorzaak? En was je niet tevreden over je vorige rijschool, dat je naar een andere bent gegaan? In ieder geval alvast veel succes bij de volgende en hopelijk ook laatste ;) poging gewenst!
 
Beter laat dan nooit:

full


Succes de 17e!

:]



[me]M91 schaamt zich diep dat hij deze gemist heeft... :o [/me]
 
Terug
Bovenaan Onderaan