MP3 vraagje?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nick Name

MF veteraan
12 apr 2002
18.706
801
Ik ben op zoek naar een progje om in een keer een hele cd om te gooien naar MP3. Programma's die ik tot nu toe vond waren of testversie of demo's of dan kan je maar weer 1 track tegelijk doen. Of je moet ervoor betalen, heb ik ook geen zin in.

iemand suggesties?
 
er zijn er diverse...maarja...mp3 is illegaal...en dat kennen we niet op het forumm...illegaal...

alleen sommige rijden illegale snelheden...maarja dat hoort ook een beetje op het forum :)
 
[krenterigheidmodus]
Is dat gratis?
[/krenterigheidmodus]

Ik heb volgens mij 1x in mn hele leven betaald voor mn software...was ik een jaartje of 13 ofzo, een floppy gekocht, zat Monster Bash op...geweldig spelletje...uitgespeeld, en nooit deel 2 en 3 gekocht...ik weiger principieel te betalen voor mn software...
 
er zijn er diverse...maarja...mp3 is illegaal...en dat kennen we niet op het forumm...illegaal...

alleen sommige rijden illegale snelheden...maarja dat hoort ook een beetje op het forum :)

Oh god neeeeeee....
Ik heb iets illegaals gedaan

stoute ikke

8-)
 
er zijn er diverse...maarja...mp3 is illegaal...en dat kennen we niet op het forumm...illegaal...

alleen sommige rijden illegale snelheden...maarja dat hoort ook een beetje op het forum :)

MP3 is niet illegaal. |(
Het verspreiden van muziek van artisten is illegaal, maar dat kan ook in .wav formaat. (niet doen.) Dat is illegaal. Dat MP3 nu gebruikt wordt, vanwege de hoge compressiegraad en kwaliteit, om muziek van artisten te verspreiden maakt MP3 nog niet illegaal.
ALs ik een stukkie pianomuziek maak, en ik zet dat als een MP3 bestand online, dan ben ik echt niet illegaal bezig. (natuurlijk komt er dan niemand meer op die website vanwege mijn piano kunsten..Maar dat is iets anders.)

Uhh.. 3 Dordtenaren in 1 topic, das te veel hoor. ;) (oudelandshoek)
 
Mp3 is idd niet illegaal hoor..

Zoals de meneer hier boven mij verteld.
Ik kom btw uit stadspolders. :)
 
MP3 is niet illegaal. |(
Het verspreiden van muziek van artisten is illegaal, maar dat kan ook in .wav formaat. (niet doen.) Dat is illegaal. Dat MP3 nu gebruikt wordt, vanwege de hoge compressiegraad en kwaliteit, om muziek van artisten te verspreiden maakt MP3 nog niet illegaal.
ALs ik een stukkie pianomuziek maak, en ik zet dat als een MP3 bestand online, dan ben ik echt niet illegaal bezig. (natuurlijk komt er dan niemand meer op die website vanwege mijn piano kunsten..Maar dat is iets anders.)
:^ Jij zegt waar ik te lui voor was om in te tikken ;)
 
Mag eigenlijk niet he.. :)
Maar vooruit.. [foute url]

P.S. Ik kom ook uit Dordrecht :)

er gaat nu een Mod overleg over je status rond

dat je op GoT gebanned bent is wel duidelijk

ER MAG GEEN ILLEGALE SOFTWARE OP EEN FORUM ALS DIT GEPLAATST WORDEN !!!!
 
AudioCatalyst kan ik je aanraden, perfect proggie, of het gratis is week nie, maarja ik heb der nog nooit wa voor betaald dus ;) :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan