A
Anoniempje551
Guest
Tsja, wat moet je ervan zeggen heh
Ziet er apart uit moet ik zeggen, maar of ik erop gevonden wil worden Daar ben ik nog niet helemaal uit.
Het verhaal klinkt wel goed en ik denk dat je er in het (belachelijke) verkeer van Rome/Milaan/enz best wat aan hebt.
Wat denken jullie ervan
Kans van slagen in de BeNeLux?
[me]LCB neemt van de zomer haar helm mee naar Italië
[/me]
Piaggio lanceerde in de lente van 1946 het eerste model van Vespa en daarmee het fenomeen scooter. De scooter zorgde voor een revolutie in en rondom het vervoer in de stad en gaf Europeanen een betekenis van vrijheid.
Zestig jaar later komt Piaggio met een ander revolutionair product: De PIAGGIO MP3, een totaal innovatieve driewieler met twee voorwielen. De PIAGGIO MP3 is zeer veilig, geeft veel grip op de weg en beschikt over stabiliteitniveaus waar geen tweewieler zich mee kan meten. Het vermogen, de prestaties en het gebruiksgemak zorgen voor een superieure rijervaring.
De twee voorwielen van de PIAGGIO MP3 geven betekenis aan het eigenlijke concept van de rijderstabiliteit om te zorgen voor een ongekende rijervaring. De voorassemblage, met twee onafhankelijke overhellende wielen, is veel stabieler dan welke scooter ook.
De PIAGGIO MP3 blijft grip op de weg houden, zelfs wanneer andere voertuigen achterblijven, zorgt de MP3 voor de hoogste prestaties met superieure veiligheid. De volledige stabiliteit van deze driewieler kan op nat asfalt of moeilijke rijomstandigheden getest worden en zou menig traditionele tweewieler uitdagen.
In het stadsverkeer heeft de PIAGGIO MP3 geen concurrenten in termen van veiligheid. Hij neemt keienstraten, slecht asfalt en tramsporen met grootste gemak en blijft ten allen tijde veilig en stabiel op de weg. Met zijn compacte grootte en uitzonderlijke manoeuvreerbaarheid voelt de PIAGGIO MP3 zich als een vis in het water in het stadsverkeer. Parkeren is een makkie: het elektro-hydraulische blokkeersysteem maakt dat het niet nodig is het voertuig op zijn standaard te zetten. Dankzij een breedte van slechts 420 mm, is de Piaggio MP3 goedgekeurd als standaard motorfiets.
De revolutionaire PIAGGIO MP3 heeft een kortere remweg dan welke scooter ook. Een systeem van drie schijfremmen en een uitzonderlijke wegoverbrenging zorgt dat de remweg 20 procent korter is vergeleken met andere scooters. De PIAGGIO MP3 staat ook zijn mannetje wanneer hij de stad uit gaat. Dit blijkt uit zijn grip op de weg, betreffende veiligheid en schuine standhoek van zelfs 40 graden zijn ongekend voor een scooter, wat het rijgenot vergroot bij verschillende wegoppervlakten bij hoge snelheid.
De PIAGGIO MP3 is beschikbaar in twee motoruitvoeringen, 125 en 250cc. Beide 4-takt, 4-kleppen, vloeistofgekoelde eenheden in overeenstemming met de Euro 3 emissie eisen. De 125cc motor biedt 15 pk/ 11kW vermogen aan. De 250cc motor is uitgerust met elektronische injectie en zorgt voor 22,5 pk / 19 kW. Dit maakt de Piaggio MP3 geschikt voor comfortabele lange afstanden.
De PIAGGIO MP3 biedt unieke en ongekende rijervaringen.Drie andere versies van de PIAGGIO MP3 zullen beschikbaar komen:
De PIAGGIO MP3 C met een hoog winter windscherm;
De PIAGGIO MP3 RL met een elektro-hydraulisch mechanisme waarbij de voeten van de grond kunnen blijven bij stilstand;
De PIAGGIO MP3 CRL met een winter windscherm evenals het elektro-hydraulisch mechanisme.
Dit innovatieve voertuig merkt het begin van een - nieuw persoonlijk stadsvervoer - revolutie door Piaggio.
De Piaggio MP3 is leverbaar in de Benelux vanaf september 2006.
De prijs is nog niet bekend.
Voor meer informatie: www.mp3.piaggio.com
Ziet er apart uit moet ik zeggen, maar of ik erop gevonden wil worden Daar ben ik nog niet helemaal uit.
Het verhaal klinkt wel goed en ik denk dat je er in het (belachelijke) verkeer van Rome/Milaan/enz best wat aan hebt.
Wat denken jullie ervan
Kans van slagen in de BeNeLux?
[me]LCB neemt van de zomer haar helm mee naar Italië
[/me]
Piaggio lanceerde in de lente van 1946 het eerste model van Vespa en daarmee het fenomeen scooter. De scooter zorgde voor een revolutie in en rondom het vervoer in de stad en gaf Europeanen een betekenis van vrijheid.
Zestig jaar later komt Piaggio met een ander revolutionair product: De PIAGGIO MP3, een totaal innovatieve driewieler met twee voorwielen. De PIAGGIO MP3 is zeer veilig, geeft veel grip op de weg en beschikt over stabiliteitniveaus waar geen tweewieler zich mee kan meten. Het vermogen, de prestaties en het gebruiksgemak zorgen voor een superieure rijervaring.
De twee voorwielen van de PIAGGIO MP3 geven betekenis aan het eigenlijke concept van de rijderstabiliteit om te zorgen voor een ongekende rijervaring. De voorassemblage, met twee onafhankelijke overhellende wielen, is veel stabieler dan welke scooter ook.
De PIAGGIO MP3 blijft grip op de weg houden, zelfs wanneer andere voertuigen achterblijven, zorgt de MP3 voor de hoogste prestaties met superieure veiligheid. De volledige stabiliteit van deze driewieler kan op nat asfalt of moeilijke rijomstandigheden getest worden en zou menig traditionele tweewieler uitdagen.
In het stadsverkeer heeft de PIAGGIO MP3 geen concurrenten in termen van veiligheid. Hij neemt keienstraten, slecht asfalt en tramsporen met grootste gemak en blijft ten allen tijde veilig en stabiel op de weg. Met zijn compacte grootte en uitzonderlijke manoeuvreerbaarheid voelt de PIAGGIO MP3 zich als een vis in het water in het stadsverkeer. Parkeren is een makkie: het elektro-hydraulische blokkeersysteem maakt dat het niet nodig is het voertuig op zijn standaard te zetten. Dankzij een breedte van slechts 420 mm, is de Piaggio MP3 goedgekeurd als standaard motorfiets.
De revolutionaire PIAGGIO MP3 heeft een kortere remweg dan welke scooter ook. Een systeem van drie schijfremmen en een uitzonderlijke wegoverbrenging zorgt dat de remweg 20 procent korter is vergeleken met andere scooters. De PIAGGIO MP3 staat ook zijn mannetje wanneer hij de stad uit gaat. Dit blijkt uit zijn grip op de weg, betreffende veiligheid en schuine standhoek van zelfs 40 graden zijn ongekend voor een scooter, wat het rijgenot vergroot bij verschillende wegoppervlakten bij hoge snelheid.
De PIAGGIO MP3 is beschikbaar in twee motoruitvoeringen, 125 en 250cc. Beide 4-takt, 4-kleppen, vloeistofgekoelde eenheden in overeenstemming met de Euro 3 emissie eisen. De 125cc motor biedt 15 pk/ 11kW vermogen aan. De 250cc motor is uitgerust met elektronische injectie en zorgt voor 22,5 pk / 19 kW. Dit maakt de Piaggio MP3 geschikt voor comfortabele lange afstanden.
De PIAGGIO MP3 biedt unieke en ongekende rijervaringen.Drie andere versies van de PIAGGIO MP3 zullen beschikbaar komen:
De PIAGGIO MP3 C met een hoog winter windscherm;
De PIAGGIO MP3 RL met een elektro-hydraulisch mechanisme waarbij de voeten van de grond kunnen blijven bij stilstand;
De PIAGGIO MP3 CRL met een winter windscherm evenals het elektro-hydraulisch mechanisme.
Dit innovatieve voertuig merkt het begin van een - nieuw persoonlijk stadsvervoer - revolutie door Piaggio.
De Piaggio MP3 is leverbaar in de Benelux vanaf september 2006.
De prijs is nog niet bekend.
Voor meer informatie: www.mp3.piaggio.com