MP3 (wielen) Nieuwe revolutie uit Italië

  • Onderwerp starter Anoniempje551
  • Startdatum
ik zit al een tijdje met het idee in mijn hoofd om hetzelfde principe op een crossmotor te maken maar dan met twee achterwielen.

twee achterbruggen met een enkele arm zoals bij een ducati 916 maar dan in spiegelbeeld zodat de twee banden bijna tegen mekaar zitten.

zo kan je nog steeds plat door de bocht maar dan met dubbele tractie. Zo heb je het dubbele grip


jaja en dat voor een simpele mts leerling
 
Het lijkt mij leuk spul om eens op te rijden. Ik denk dat het wel fun-factor heeft. En anders: weer een ervaring rijker.
 
Zag er gisteren een op tv, en kon 'm al niet plaatsen. Dacht dat het een omgebouwde motor voor een gehandicapte was en daarvoor vond ik het een mooie oplossing!

Maar het is dus gewoon een productiemodelletje? Heeft wel wat, voor degenen die bang zijn om te vallen een uitkomst! Nederlanders zijn ongeveer het langste volk ter wereld, dus ik denk dat er hier niet echt een markt voor is.
 
Leuke pekelfiets waar je ook met sneeuw en ijzel nog mee kunt rijden.
Is dat wel zo, als je ziet hoe "vrij" de voorwielen bewegen tov elkaar denk ik dat-ie gewoon omvalt als je 'm niet balanceert, net als een gewone motor? Of toch niet? Hoe dan ook interessant ding, lijkt van voren wel een Smart cabrio met ernstige wielophangingsproblemen ;)
 
heb nu zelf ook een piaggio met 250 cc voor woon werk en het heeft kracht genoeg. makkelijk 120 op de snelweg dus als deze dat ook haalt is het een prima vervoermiddel. Niet te breed dus gewoon door de files heen.

En lekker boeiend of iemand je een homo vindt :Z Ht interesseerd me geen reet hoe anderen over me denken. Ik ga zeker een proefrit maken. :Y
 
Zo gauw ze er een leveren met het blok van een ZZR1400 erin zal ik er eens over denken. (Alsof ik er dan het geld voor zou hebben).

Lijkt me wel grappig, hoef je ook op de 'motor' geen rekening meer te houden met of je wel of niet je 5e fles bier neemt.







(voor de moraalridders: dat doe ik dus nooit)
 
doe mij liever deze dan maar...
full

full
 
Lijkt me gaaf (en heel raar!) om een keer te rijden! Gewoon ff lekker een dagje mee spelen en dan weer terug geven :)
 
Jammer dat de top bij 125 km/u ligt. Het lijkt mij een waanzinnig gaaf ding om op te rijden. Alleen zou de top wel een kilometertje of 30 hoger mogen liggen 8-)
 
[serieus]
Voor degenen die toch al zon ding hebben lijkt het me wel een vooruitgang. Als dat verhaal over grip waar is en dat ding uberhaupt bestaat. Tussen de file door ging toch al niet dus veel verschil maakt dat niet.

Nadeel is wel dat er nu 3 banden slijten en je meer remblokkies nodig hebt en meer remmen moet reviseren? en meer kapot kan gaan? Of slijt het nu meer?

KISS
Keep It Simple SuccesFull was het toch ...de positieve versie dan.
Maar goed veiligheid voor alles.
blaat.gif
 
Terug
Bovenaan Onderaan