mp3

Status
Niet open voor verdere reacties.

Iceman

MF veteraan
11 okt 2001
1.191
74
Leusden
Hep sinds van de week adsl.
Nu de vraag waar te downloaden???
Iemand een idee????
Thanks :}
 
Hep sinds van de week adsl.
Nu de vraag waar te downloaden???
Iemand een idee????
Thanks :}
morpheus (http://www.musiccity.com/)

en voor iemand KazaA roept... NIET doen!
KazaA is vergeven van de spy-ware!
Tenzij je dus bij het opstarten van je pc wilt dat er spontaan IE-sessies worden geopend met \"boeiende\" info kun je beter morpheus gebruiken, werkt precies hetzelfde met dezelfde hits!

dingen als baershare en edonky leveren bij mij zelden resultaten.
 
morpheus (http://www.musiccity.com/)

en voor iemand KazaA roept... NIET doen!
KazaA is vergeven van de spy-ware!
Tenzij je dus bij het opstarten van je pc wilt dat er spontaan IE-sessies worden geopend met \"boeiende\" info kun je beter morpheus gebruiken, werkt precies hetzelfde met dezelfde hits!

dingen als baershare en edonky leveren bij mij zelden resultaten.
Bedankt voor de tip, Guz :}
 
Op zondag 03 februari 2002 09:05 schreef GuZ het volgende:morpheus (http://www.musiccity.com/)

Thanks


edit pooh: quote added
 
Laatst bewerkt door een moderator:
heb em net gedowned en het werkt perfecto
en niet alleen voor mp3\'s ;)

o ja, en als je van spyware afwilt...
lavasoft
sowieso instaleren, je zal er van schrikken hoeveel er op je pc wordt meegekeken.... ik haal alles wat lava vindt eraf....

leuk zo\'n superlight... heb ik nog een fijne herinnering aan (ten koste van de superlight :P ;) )
 
Laatst bewerkt:
Ik gebruik wel Kazaa, maar ondervindt weinig , of eigenlijk geen problemen met spyware.
 
o ja, en als je van spyware afwilt...
lavasoft
sowieso instaleren, je zal er van schrikken hoeveel er op je pc wordt meegekeken.... ik haal alles wat lava vindt eraf....


je hep gelijk 65 items gevonden en weg ermee.
tis schrikku ja de gluiperds

edit pooh: wel netjes de quotetags gebruiken he iceman.. anders wordt\'t warboeltje.
Edit je post om te kijken he die quotes werken of lees de FAQ een keertje :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
http://www.audiogalaxy.com
dan nog de satellite downloaden aan melden de directorie My music laten aan maken op je C: schijf en gaan met die banaan.
nb pas na dat je 25of meer downloads in de je map My music hebt staan kan je (max)10 downloads tegelijk doen anders gaat het 1 voor 1.
 
en niet alleen voor mp3\'s ;)

o ja, en als je van spyware afwilt...
lavasoft
sowieso instaleren, je zal er van schrikken hoeveel er op je pc wordt meegekeken.... ik haal alles wat lava vindt eraf....

leuk zo\'n superlight... heb ik nog een fijne herinnering aan (ten koste van de superlight :P ;) )

Ad-Aware is idd een zeer fijn proggie voor het verwijderen van alle spy-ware en aanverwante zooi. Gebruik het nu ook al enige tijd en verbaas me bij ieder gebruik van het proggie weer over het feit hoeveel shit er toch weer op je pc geinstalleerd is. :}
 
heb je wel es gecontroleerd op spyware?
mischien merk je er niks van, maar is het een fijne gedachte dat je surf-gedrag elders geanalyseerd wordt?
Ik ben dat nu ff aan het downloaden.
Heb er een firewall van Norman en Zonealarm opstaan.
Over die laatste heb ik m\'n twijfels want alle programmatuur die gratis is daar is wat mee denk ik.
 
heb je wel es gecontroleerd op spyware?
mischien merk je er niks van, maar is het een fijne gedachte dat je surf-gedrag elders geanalyseerd wordt?

Nee, en kan me er wel iets bij voorstellen, zij alleen dat ik er iig geen last van heb.

En mijn surfgedrag?????
Motor-forum.nl
R1-clubs.nl
Yzf-r1.com
ed.

Van mij mogen ze me surfgedrag analyseren, wie weet met wat voor Motor aanbiedingen ze op de proppen komen. hihihi
 
Van mij mogen ze me surfgedrag analyseren, wie weet met wat voor Motor aanbiedingen ze op de proppen komen. hihihi
Geachte Heer Gizzmo13,

Na aanleiding van uw surfgedrag willen wij van Nanfang :] Nederland U een jaar lang :} GRATIS :}
een Nanfang NF150 ter beschikking stellen.
Dit is incl.:
een tankpas
een pispot voor op uw hoofd
plastic handschoenen
kaplaarzen
en een bijpassend latex motorpak,

Hopend op een snelle reactie verblijven wij,

Hr Fu Yong Hai
Vice president of Nanfang Motorcycles Europe.
 
Voor iedereen die morpheus gebruikt, lees volgend artikel even..
Net ietsje erger dan die spyware pericelen vind\'k persoonlijk :)

http://news.bbc.co.uk/low/english/sci/tech/newsid_1798000/1798095.stm
da\'s inderdaad minder, maar ik denk dat KaZaA dan hetzelfde probleem heeft. (afgezien van de spyware)
En als ik het goed begrijp lukt het niet bij iedere user, zal dus ook aan je firewall liggen?
Naja, ik heb morpheus ook niet permanent aanstaan... mijn upstream is toch waardeloos.

hopenlijk dat morpheus met een verbeterde versie komt...
 
Geachte Heer Gizzmo13,

Na aanleiding van uw surfgedrag willen wij van Nanfang :] Nederland U een jaar lang :} GRATIS :}
een Nanfang NF150 ter beschikking stellen.
Dit is incl.:
een tankpas
een pispot voor op uw hoofd
plastic handschoenen
kaplaarzen
en een bijpassend latex motorpak,

Hopend op een snelle reactie verblijven wij,

Hr Fu Yong Hai
Vice president of Nanfang Motorcycles Europe.

Zeer bedankt voor uw aanbieding die ik graag in ontvangst neem, de, ahum, motor zal ik een mooie plaats geven ergens in een sloot, maar de tankpas :} zal een mooie plek in de binnenzak van me motorjack krijgen.

Met vriendelijke groeten, Gizz
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan