MPP ct 2 nieuw voor 120 achter 190

Adriaan21

Die hard MF'er
13 jun 2005
370
0
Bleskensgraaf
Te koop ,

MPP st2 2 stuks voorbanden 120 [van de inruilactie] en een achterband 190. Allemaal nieuw.

Voorband 120 euro per stuk., achter 140 euro

Even bellen met 06-29328220


f2123e7d34c4aca952f1999c7e4bb08b



9b2e91694cc8c6f7839a8c6d6b531ccc
 
Laatst bewerkt:
kijk nu dan boer1 leeft nog.
hoest jongen??rij je nog tuono?


Ja ben er nog hoor. *O* Tuono heb ik nog ja. Ga hem weer eens uit het vet halen. Wanneer rijden jullie weer??

Heb even andere dingen gehad van de winter, maar de zon gaat weer schijnen dus het wordt weer tijd,

Laat maar wat horen
 
Ja ben er nog hoor. *O* Tuono heb ik nog ja. Ga hem weer eens uit het vet halen. Wanneer rijden jullie weer??

Heb even andere dingen gehad van de winter, maar de zon gaat weer schijnen dus het wordt weer tijd,

Laat maar wat horen

goed om te horen :Y

een aantal rijden zondag op assen (ik ook) en er staat over 5 weken een toertocht richting duitsland geplant.
gewoon het tuono topic weer eens lezen zou ik zeggen :]

heb je de achterband nog toevallig?
 
Laatst bewerkt:
goed om te horen :Y

een aantal rijden zondag op assen (ik ook) en er staat over 5 weken een toertocht richting duitsland geplant.
gewoon het tuono topic weer eens lezen zou ik zeggen :]

heb je de achterband nog toevallig?

Ja achterband heb ik nog. Ik zal hem reserveren voor je. Hoor wel of en waneer je hem komt halen


Voorbanden zijn er dus nog voor de liefhebber. |Prima rubber voor een goede prijs.

Ik hoor het wel.
 
Laatst bewerkt:
eeeehm,assen is inmiddels ruim geweest dus nu rij ik me 180 maar helemaal op.
toch bedankt voor het aanbod
 
Ik geef je 125,- voor de achterband incl. verzenden.
En wat is de DOT code?
 
Laatst bewerkt:
ik heb wellicht wel interesse in een complete set.
Zeg er maar eens iets tegen en waar zouden ze af te halen zijn.
Mag via mail, staat in profiel...
 
230 voor een setje ? Mag je ze opsturen.... Als je in de buurt woont kom ik ze wel halen.

Je prijzen zijn redelijk :) maar op internet vind je ze voor nog iets minder (nieuw) dan dat jij ze aanbiedt he. Denk aan motorbandenmarkt/rodamoto etc.

Meer geef ik er niet voor, ik hoor het wel.
 
Mocht je toch nog besluiten achterband los weg te doen. Dan hoor ik het ook wel. ;)
 
Bod: 100 Euro inkl. verzendkosten voor een voorband.
Te laat.
 
Laatst bewerkt:
Heb wel interesse in je achterband. Alleen ik heb nu een 180/55 zr17 en de jouwe is 190/50 zr17.

Wat zal het verschil worden?

Als het niet veel uitmaakt kom ik m voor €110 bij je halen....
 
Terug
Bovenaan Onderaan