MQP icm Alpinestar?

Vice

MF veteraan
22 jan 2005
1.494
1
Zeewolde
Hallo !

Ik ben van plan om een motor te kopen, maar zit nog een beetje te twijfelen over een pak/laarzen/handschoenen.

Ik wil eigenlijk alles van Alpinestar kopen, maar kan bij mijn motor een mooie aanbieding krijgen in de zin van een MQP combi (scheelt 300 euro met een alpinestar combi).

De motor is blauw/wit (GSXR-600, 2003)

Punt 1: Wat voor een kleur zal ik alles nemen (vind blauw/wit eigenlijk het mooiste..)
Punt 2: Stel dat ik een blauw/witte combi van MQP neem, passen die kleuren blauw/wit dan wel bij de kleuren blauw/wit van de laarzen/handschoenen van Alpinestar?

Ik ben benieuwd...?

:W
 
Antwoord1: Je moet zelf weten wat voor kleur je neemt.
Antwoord2: Je moet zelf kijken of dit er bij past.

*D
 
gewoon kijken wat jij het mooist vindt
en wat het lekkerst zit
en beide merken zijn goed hoor
 
Het mooist is alles in kleur, maar de zaak waar ik alles wil kopen raad het me af, want stel dat je een andere motor wilt kopen over een jaar of 2.....
 
ik heb toen mqp broek jas jas gehaald, jas in kawa kleuren, broek zwart
handschoenen ook zwart en laarzen ook.
Aangezien zwart overal wel bij kan, zou ik aanraden alleen de jas in suzuki kleur te doen, en rest zwart, dan past t ook bij elkaar of t mqp is of niet, zwart is zwart lijkt me.
en dit ook ivm aanschaf andere motor, en dan zonde is om compleet nieuw spul te halen
 
Hallo !

Ik ben van plan om een motor te kopen, maar zit nog een beetje te twijfelen over een pak/laarzen/handschoenen.

Ik wil eigenlijk alles van Alpinestar kopen, maar kan bij mijn motor een mooie aanbieding krijgen in de zin van een MQP combi (scheelt 300 euro met een alpinestar combi).

De motor is blauw/wit (GSXR-600, 2003)

Punt 1: Wat voor een kleur zal ik alles nemen (vind blauw/wit eigenlijk het mooiste..)
Punt 2: Stel dat ik een blauw/witte combi van MQP neem, passen die kleuren blauw/wit dan wel bij de kleuren blauw/wit van de laarzen/handschoenen van Alpinestar?

Ik ben benieuwd...?

:W

is die motor uit het plaatje dan niet al je motor? die is toch nieuwer dan een gsxr uit 2003?
 
Trek eerst eens zo'n pak aan. Voel welke het beste zit, is belangrijker.
Zelf heb ik ook een italiaans pak (Spidi). Die nemen het niet zo nauw met maatvoering. Heb er een hoop aan moeten laten verbouwen. :(
Een maat van me heeft een MQP, zat meteen goed. De gemiddelde lengte van een italiaan en een nederlander verschillen nogal he.

Qua kleuren zou ik eerder een neutrale kleuren combinatie nemen om hiervoor genoemde redenen. Ook al is alles in kleur veel mooier.
Dan kan je je helm, laarzen en handschoenen altijd met blauw nemen. Vloekt het ook niet zo met elkaar omdat het niet direct tegen elkaar zit.

Maar je moet het uiteindelijk zelf weten, dit is mijn mening.
Succes ermee.


Ps. We willen dan wel ff een piccie zien he?
 
Laatst bewerkt:
Haha die pic komt er dan wel hoor!!

Blauw/wit met zwart lijkt me alleen niet zo mooi, dus misschien dat ik dan alles wel in het zwart/wit neem.....

Nee, dat plaatje is niet mijn motor (helaas)
 
Haha die pic komt er dan wel hoor!!

Blauw/wit met zwart lijkt me alleen niet zo mooi, dus misschien dat ik dan alles wel in het zwart/wit neem.....

Nee, dat plaatje is niet mijn motor (helaas)
lekker doen wat je wil, als je weer wilt switchen kan je altijd weer een blauw/blauwwitte motor kopen toch? al moet ik wel toegeven dat ik alles int neutraal heb (paars blauwige motor).
kleur van alp en mqp zijn wel wat verschillend maar om te zien of dit stoort moet je t echt even bij elkaar aantrekken, neem ook ff iemand mee om te kijken wat die ervan vindt.
en we verwachten natuurlijk wel een foto als je alles hebt he :P
 
Komt goed ! :}

Ik denk dat ik alles van Alpinestar (in kleur) ga kopen (blijft strak he?!)

:W
 
Ben zelf erg tevreden met mn zwarte MQP combi (jas, broek). Heb er wel alpinestars handschoenen en laarzen bij gekocht. Staat erg goed bij mn zwarte zx6r :).
Maar idd, zoals de meesten zeggen, pas het pak eerst (ga ook even op je bike zitten) en beslis dan.

We willen natuurlijk wel een pic zien :Y
 
TS een vrouw?

Waar zijn de echte motorrijders gebleven bij wie het geen bal uitmaakt hoe ze erbij lopen? Kijk, dat je geen rood-blauw pak bij een Kawa neemt, duidelijke zaak, maar of je pak blauw/wit/zwart of blauw/wit/ bij een blauw/witte motor wordt?!

Vraag me af hoe jij een weekendje circuit (evenement) overleeft :z









:+
 
Waarom maak je je druk over kleuren?

Ik zou me eerder druk maken over het aanritsen van de jas aan de broek ;) Niet elk merk kun je zomaar op een ander merk ritsen omdat ze bijv gebruik maken van andere manier van aanritsen (kort stripje of rondom).

Kijk dus eerst ff of de 2 merken uitwisselbaar zijn is mijn advies ;)
 
Waarom maak je je druk over kleuren?

Ik zou me eerder druk maken over het aanritsen van de jas aan de broek ;) Niet elk merk kun je zomaar op een ander merk ritsen omdat ze bijv gebruik maken van andere manier van aanritsen (kort stripje of rondom).

Kijk dus eerst ff of de 2 merken uitwisselbaar zijn is mijn advies ;)
Dan laat je gewoon 1 gedeelte van de rits overzetten bij een lokale kleermaker.. :P
 
Waarom maak je je druk over kleuren?

Ik zou me eerder druk maken over het aanritsen van de jas aan de broek ;) Niet elk merk kun je zomaar op een ander merk ritsen omdat ze bijv gebruik maken van andere manier van aanritsen (kort stripje of rondom).

Kijk dus eerst ff of de 2 merken uitwisselbaar zijn is mijn advies ;)


Ik maak me druk om kleuren omdat ik maar een keer mn geld kan uitgeven en aangezien motorrijden mn hobby is, moet het wel goed gebeuren ;)
Ik kan je punt overigens wel begrijpen hoor ;)

Ik wil zo en zo een combi van hetzelfde merk.
Misschien dat ik wel een wit/zwarte combi van mqp neem en handschoenen en laarzen van Alpinestar.

Ik ga morgen eerst nog even kijken of ik de motor die ik heb gezien (heb een optie op een *D ) nog steeds zo mooi vind.

Afhankelijk van wat het allemaal moet gaan kosten kies ik evt ook een pak.

Waar moet ik opletten bij het passen van een combi?


:W
 
Terug
Bovenaan Onderaan