MQP leer combipak groen i.z.g.s. maat 48

Status
Niet open voor verdere reacties.

N!els

Die hard MF'er
19 jan 2006
348
0
Jisp N-H
Zoals de titel al zegt, MGP leer combipak maat 48 in zeer goede staat.

Pak 1 seizoen gedragen, heb het pak afgelopen weekend voor 700 euro ( Afgeprijst ) op de motorbeurs zien hangen ( even ter indicatie ).

Vraagprijs: 300 euro
full
 
Laatst bewerkt:
Hmm ik zoek nog wel een groen jack in maat 48 :) combi pak kan dan ook natuurlijk..... waarom doe je hem weg? Eens een kawa altijd een kawa toch zeker ?? :P
 
Hmm ik zoek nog wel een groen jack in maat 48 :) combi pak kan dan ook natuurlijk..... waarom doe je hem weg? Eens een kawa altijd een kawa toch zeker ?? :P

Hahaha jah dat klopt... me ZX6R gaat voorlopig ook nog niet de deur uit *D, ik zal dan ook 99% zeker kawa blijven rijden :P

Nou ik ben aan een maat 50 toe, hij zou eventueel nog kunnen maar moet voor het mooie een maatje groter...
Verder is het een echt een mooi pak, zit super en voorzien van comfortabele ventilatie gaten.

Maargoed, dat is dus de voornaamste reden van verkoop
 
Hey mijn interesse is over, ik heb vrijdag een mooi zwart/groen spidi jack gekocht bij termaat :)

Succes met de verkoop!
 
Zat nog eens te denken..... :/

Als je er nou niet snel genoeg naar je zin van af komt, wil ik je er misschien toch wel vanaf helpen voor een zacht prijsje O-) en mits hij mij goed zit :P
 
Is het al verkocht? Ik ben namelijk ook op zoek naar zo'n pak. Maar waar ergens is het op te halen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan