MQP motorpak blauw/wit mt52

Yakko

MF veteraan
27 jan 2005
1.995
0
Breda
Wegens overkompleet te koop aangeboden onderstaande combinatie. Goede conditie en schoon. Maat 52 (mijn lengte 1.86m en gewicht 82k, pak zit dan goed).

Vaste prijs 130 euro. Ophalen in Zevenbergen of Breda.

mqp.jpg
 
Shit, mooie prijs voor een mooi pak...

Ben helaas in alles 20 minder (*), dus dat gaat niet passen.

cu,
John

(*) centimeter en kilo
 
Goed pak mensen!

Geschikt om met je GSX-R 750 k2 wat prikkeldraad en weiland om te ploegen!

en opstaan met alleen een mooie wond op je rechterboven arm
 
Hmm, ik ben 1.90m en weeg zo'n 85 kg. De planning is wel om er minder van te maken ;)

Hoe oud is het pak ongeveer? En wat heeft de tekst van Roy te maken met het pak?

Zit het pak jou precies goed of heb je nog wat ruimte over?

Enige is dat een blauwe combi een beetje apart staat op een geel-zwarte motor ;)

Edit: zie dat met jouw afmetingen het pak precies goed zit.
 
Hoe oud is het pak ongeveer? En wat heeft de tekst van Roy te maken met het pak?

Het pak is zo'm vijf jaar oud denk ik en wat Roy ermee te maken heeft? Waarschijnlijk met eenzelfde pak op zijn plaat gegaan en het nog na kunnen vertellen ook (dankzij MQP) :}
 
Op die manier!

Ik moet ff kijken hoe of wat, op korte termijn heb ik zeker weten geen tijd om te komen passen. En misschien dat er hier en daar bij de motorzaken nog wat in de uitverkoop gaat ;)

Succes met de verkoop!
 
Mooi prijsje, tis dat ik al een goed pak heb, anders was hij nu verkocht..

Succes met de verkoop! 8-)
 
Hmm, ik ben 1.90m en weeg zo'n 85 kg. De planning is wel om er minder van te maken ;)

Hoe oud is het pak ongeveer? En wat heeft de tekst van Roy te maken met het pak?

Zit het pak jou precies goed of heb je nog wat ruimte over?

Enige is dat een blauwe combi een beetje apart staat op een geel-zwarte motor ;)

Edit: zie dat met jouw afmetingen het pak precies goed zit.

Ik heb hetzelfde pak maar dan dus met een crash door prikkeldraad. Alleen kick en melding dat het een goed pak is.

Het pak is zo'm vijf jaar oud denk ik en wat Roy ermee te maken heeft? Waarschijnlijk met eenzelfde pak op zijn plaat gegaan en het nog na kunnen vertellen ook (dankzij MQP) :}

Idd.



Prijs is zeker mooi. Heb de mijne destijds afgeprijsd van 899 euro voor 699 kunnen kopen.

Quickedit: Heb eventueel setje kneepads die erop horen maar dan afgesleten als je wil posen :P
 
Wegens overkompleet te koop aangeboden onderstaande combinatie. Goede conditie en schoon. Maat 52 (mijn lengte 1.86m en gewicht 82k, pak zit dan goed).

Vaste prijs 130 euro. Ophalen in Zevenbergen of Breda.

http://home.westbrabant.net/~onderdyk/mqp.jpg ((Afbeelding))

EDIT: never mind, heb een 54 jas nodig..... :( |(
 
Laatst bewerkt:
Mocht je het pak over een 2 weken ofzo nog hebben dan wil ik wel even komen passen (indien mogelijk). Tot die tijd succes met de verkoop!
 
heb wel interesse in je pak als je hem nog hebt
geef maar een mailtje voor een afspraak :)
 
Laatst bewerkt:
Hey, ff vraagie, heb je het pak nog??

En zo ja, heb jij nog een beetje ruimte over?

Ik ben namelijk 1.86 en 88 kg hehehe *D

Heb een blauwe bandit dus zou perfect zijn.

Hoor je nog wel!!

Mazzel!!

JJ
 
Hey, ff vraagie, heb je het pak nog??

En zo ja, heb jij nog een beetje ruimte over? Ik ben namelijk 1.86 en 88 kg

Ja jij zou wel eens een geschikte kandidaat kunnen zijn aangezien de vorige MFer die kwam kijken nog ruimte over had en voor mij ook ruim zat!
 
succes met de verkoop!!!!!!!

Spanx, na een nachtje erover geslapen te hebben heb ik maar besloten hem toch maar te verkopen. Dusss voor de motorrijder die zich op een relatief goedkope manier wil beschermen op de motor .... :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan