MQP toerjas textiel / zwart/grijs / man / maat 50 / 50 Euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

...Ron...

MF veteraan
8 nov 2006
30.919
1.523
Facebook
.


Te Koop Aangeboden wegens overcompleet :


Herenmodel textiel MQP toerjas.
Maat 50


Ben zelf 1.82 en ca. 84 kilo, en de jas zit mij als gegoten, terwijl er (indien nodig) nog gewoon een dikke trui onder gedragen kan worden.


Deze jas heeft :

* elleboogprotectie
* schouderprotectie
* rugprotectie
* uitneembare thermo binnenvoering
* 7 zakken op de buitenzijde
* zak aan de binnenzijde
* verbindingsrits
* diverse klitteband verstelmogelijkheden
* elastiek trekkoordje aan onderzijde jas

* materiaal buitenkant : 420D Dynax, 420/300D Dynax en 500D Nylon.
* Z-Liner membraan
* materiaal binnenkant : nylon taffeta

Jas is ademend, en toch waterproof. Heeft hele dunne reflectiestrepen op de rug zitten, en is zwart/grijs van kleur (iets donkerder in het echt dan op de plaatjes)

Ook prima jas voor de frissere dagen, vanwege de grandioze (uitneembare) binnenvoering.


Prijs : 40 €uro (eventuele verzendkosten voor rekening koper)


Jas is fris, en onbeschadigd.
Zoals gezegd ; wegens overcompleet.


full
 
Laatst bewerkt:
.

'N toerjas dus... ;)


En zoals op het plaatje te zien is, is de jas donkerder dan op de bovenste plaatjes. En omdat de jas gedragen is op een motor met kuip, zitten er geen gore geplette vliegen of andere meerpotige ellende aan de jas geplakt !



full
 
.

Nou..., zeg nou zelluf..., mooi donker jasje toch ?

full




:W



.
 
Laatst bewerkt:
...prijs aangepast van 50, naar 40 Euries... :/
 
Jou PB functie staat uit ;)
Dus zo maar even,
Cross voor het werk wel het hele land door maar laat ik volgende week net richting rotterdam moeten..... -O-

Ik hou het even in de gaten, kom ik die richting op, hoor je het.
Bedankt
 
KwaSuz over die PB-dingen...:

1) Jou PB functie staat uit ;)
2) Dus zo maar even,

1) yep, dat klopt... :)

2) eh..., je had gewoon een 'verhaaltje' onder mijn PB-tje kunnen tikken, en dan op 'versturen' drukken..., dan komt tie feilloos bij mij aan... :Y


Maar...eh..., jas loopt niet weg. Tenminste niet meer met mij erin... :+

:W
 
...een verkoopdame in een kledingwinkel zei een keer, toen ik vroeg of een jas waterdicht was...: een jas is nooit waterdicht, want (zo zei ze letterlijk !), als je in een sloot springt, dan wordt je toch nog steeds nat... :/


...en zo is het maar net..., regent het normaal, dan kun je uren rijden zonder dat de jas aan de binnenkant nat wordt..., MAAR..., het is mij nog nooit gelukt, met wat voor merk jas dan ook, om binnendringend vocht via de kraag te voorkomen...

...ga ik daarom voor een langere periode op pad, heb ik altijd gewoon zo'n goedkoop HEMA regenpak bij me...
...en dat werkt perfect...

...want je motorjas zuigt zich niet vol met water, wordt daarom niet zwaar, en koelt ook niet af...

...houdt de regen op, dan hoppa..., regenpak weer uit, en weer lekker doorrijden...



...jas hangt trouwens zo'n 40 kilometer van je vandaan, maar..., KwaSuz (van hierboven) heeft al een poosje geleden te kennen gegeven belangstelling voor de jas te hebben...



...m.a.w. : FF afwachten denk ik... :/
 
Laatst bewerkt:
...KwaSuz heeft de jas gezien, gepast, voor akkoord bevonden, afgerekend, en meegenomen...

...m.a.w. : per hedenavond verkocht...


... :W ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan