MQP

Thundercracker

Die hard MF'er
5 jan 2003
956
0
ik ben zelf een MQP motor kleding gebruiker en net voor het Safe motors probleempje tijdtje geleden had MQP een goeie website, www.mqp.nl alleen deze site is al een geringe tijd offline.

is MQP helemaal gestopt of zijn ze ergens anders door gegaan ?? :?
 
Voor zover ik weet (info van 6 maanden oud) heeft MQP een doorstart gemaakt met een ander management.

Hoe het verder gaat weet ik niet. (heb zelf ook MQP)
 
Dat is wat ik ook begrepen heb. Doorstart en ander management. Maar tegelijkertijd vroeg ik me ook af waar de website is gebleven...
 
In het kort: Doorstart gemaakt nadat de curator de fondsen van het (gezonde) bedrijf MQP te gelde heeft gemaakt tbh van de schulden van het failliete safe motors, nieuw management, waarna bijna het voltallige personeel is opgestapt en een eigen bedrijf is begonnen onder de naam Evolution. Deze maken/leveren nu eigenlijk wat MQP maakte/leverde.
 
In het kort: Doorstart gemaakt nadat de curator de fondsen van het (gezonde) bedrijf MQP te gelde heeft gemaakt tbh van de schulden van het failliete safe motors, nieuw management, waarna bijna het voltallige personeel is opgestapt en een eigen bedrijf is begonnen onder de naam Evolution. Deze maken/leveren nu eigenlijk wat MQP maakte/leverde.
Hmmm, volgens mij is de voltallige buitendienst twee jaar geleden opgestapt en Evolution begonnen met 3 man. MQP/Motorama is inderdaad doorgestart. Deze zomer is het kantoor verhuist naar Apeldoorn (vanuit Rotterdam) de nieuwe directeur is de oude salesmanager van Rev-It. Alles valt onder de familie Brouwer... of de zoon of de dochter of de baas himself :r
 
En waarom die kotssmiley?
:? nou ja... ik heb verhalen gehoord over het fallisement en hoe de zaker ervoor hebben gestaan en wie er wel beter van is geworden... maar goed blijven verhalen... ik zou er in iedergeval nooit van kope, ook van die neef van hem nie...
Vertel... voel je je aangesproke? ;)
 
In het kort: Doorstart gemaakt nadat de curator de fondsen van het (gezonde) bedrijf MQP te gelde heeft gemaakt tbh van de schulden van het failliete safe motors, nieuw management, waarna bijna het voltallige personeel is opgestapt en een eigen bedrijf is begonnen onder de naam Evolution. Deze maken/leveren nu eigenlijk wat MQP maakte/leverde.
Je bedoelt waarschijnlijk dat de curator de fondsen van zowel het gezonde MQP en het gezonde Safe heeft genomen om de schulden van EMG (want daar zat de boosdoener, niet bij Safe) te gelde te maken.
MQP is wel gewoon doorgestart, maar ws ( :? ) is ook Evolution daaruit ontstaan.
Overigens hoorde PNO ook nog bij EMG en dat is wel opgeheven.
 
Precies, MQP was een onderdeel, of was verwant, met safe motors en wat daar mee gebeurd is weet iedereen. Met dat failissement zijn veel problemen ontstaan. Suomy kon een lange tijd amper meer geleverd worden want dat gaat ook via hun, MPQ ging kapot. Misschien ook wel de rede dat Jurgen nu met Alpinestar rijd ipv MQP wat hij jaren deed.
 
Je bedoelt waarschijnlijk dat de curator de fondsen van zowel het gezonde MQP en het gezonde Safe heeft genomen om de schulden van EMG (want daar zat de boosdoener, niet bij Safe) te gelde te maken.
MQP is wel gewoon doorgestart, maar ws ( :? ) is ook Evolution daaruit ontstaan.
Overigens hoorde PNO ook nog bij EMG en dat is wel opgeheven.

vanuit mijn vak gezien moet ik de eerste fatsoenlijke curator nog tegen komen. Eerst veilig stellen eigen salaris, dan een hele tijd niets (en dan bedoel ik ook, een heeeeele tijd niets) en dan eens kijken wat er te redden valt......
 
Precies, MQP was een onderdeel, of was verwant, met safe motors en wat daar mee gebeurd is weet iedereen.
Dat is een positieve kijk op de zaak. Meer dan de helft denkt nog steeds dat Safe failliet is gegaan en de rest heeft meegenomen. Maar dat is niet zo. EMG ging failliet en dat was de moedermaatschappij van Motorama (oa leverancier van MQP en Suomy), PNO (leverancier van onderdelen) en Safe. En daarom gingen die ook failliet. Niet omdat die slecht beleid voerde oid. Dat konden ze bij EMG wel.

(PS rijdt Jurgen niet met Axo ipv Alpinestars?)
 
Op maandag 06 januari 2003 19:22 schreef Rebelske het volgende:MQP is wel gewoon doorgestart, maar ws ( :? ) is ook Evolution daaruit ontstaan.
Overigens hoorde PNO ook nog bij EMG en dat is wel opgeheven.
MQP en Motorama zijn gewoon doorgestart in Apeldoorn. PNO is inderdaad opgeheven in afwachting tot stabielere tijden voor motorama. Alle PNO mensen zijn weg en ook een aantal MQP mensen, ben benieuwd wat ze kunnne doen in 2003.
 
Ik zit er aan te denken om een evolution motorplak (leer) te kopen. Zijn er willicht forummers die ook met dit merk rijden en er ervaring mee hebben?
 
het zit zo,evolution is gestart door een vorige hoge piet van mqp.
en zijn kledinglijn word gemaakt op de zelfde plaatsen als die van mqp,dus er zit
niet veel verschil op met mqp.

MQP bestaat nog altijd en de folders van 2003 zijn uit maar aan de website zijn ze nog bezig.
Ik heb er een verkregen hier in belgie.
 
MQP bestaat nog altijd en de folders van 2003 zijn uit maar aan de website zijn ze nog bezig.
Ik heb er een verkregen hier in belgie.

Hmmm, hier in NL is nog niets van MQP 2003 te vinden/krijgen :(

Is het mogelijk dat je het een en ander inscant en naar djoezty@polka-team.nl stuurt? Da zou ik :} vinden!!
 
Wat... 3x... Hopelijk gaat de upgrade morgen wel goed.

Maar heb er alle vertrouwen in jongens!! O-)

:+
 
Ik zit er aan te denken om een evolution motorplak (leer) te kopen. Zijn er willicht forummers die ook met dit merk rijden en er ervaring mee hebben?

Yep, ik heb leren combi van Evolution vorig jaar aangeschaft. Zit perfect en ook zeer betaalbaar. Tevens ook laarzen en handschoenen. Ben in magazijn te Ridderkerk langs geweest om verschillende maten te passen, maat 56 jack hebben ze bijna nooit in de winkels hangen. Was geen probleem, kom langs was de reactie.
Ja, qua uiterlijk zullen altijd de smaken verschillen. Gelukkig maar anders zouden we allemaal eenheidsworsten zijn. In ieder geval ik ben zeer tevreden :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan