MQP???

zut

MF veteraan
11 jun 2001
2.160
0
Achterhoek
Even een vraagje na aanleiding van opmerkingen in het topic http://80.247.200.18/forum/topic.php?id=3686 (Motorpak?)

Bestaat MQP/Motorama nog :?

Als ik op de website ga kijken krijg ik de melding "The page cannot be found".

Iemand meer info want ik kan tot nu toe weinig vinden.
 
Laatst bewerkt:
Ik zat ook al te kijken op hun site voor een pic van mijn nieuwe pak.
Kan er ook niet op komen....
 
[off topic]Ik kan gvd alleen nog bij deze discussie komen door rechtstreeks de url in te tikken :( [/off topic]

Heb net wat gegevens uit de cache van google kunnen peuteren:

MQP
Motorama BV
Kinderdijkstraat 29
3076 JH
ROTTERDAM
010-4928600


Heb ook al 3 keer gebeld. Niemand neemt de telefoon op :(
 
[off topic]Ik kan gvd alleen nog bij deze discussie komen door rechtstreeks de url in te tikken :( [/off topic]

Heb net wat gegevens uit de cache van google kunnen peuteren:

MQP
Motorama BV
Kinderdijkstraat 29
3076 JH
ROTTERDAM
010-4928600


Heb ook al 3 keer gebeld. Niemand neemt de telefoon op :(

Zaak overleden, denk ik zo ;(
 
Dus maar even niet naar die MQP-aanbiedingen kijken. Zijn wel erg mooi die leren combi's van hun :P
 
Dus maar even niet naar die MQP-aanbiedingen kijken. Zijn wel erg mooi die leren combi's van hun :P
En waarom niet? 't Is niet zo dat hun pakken ineens midner goed zijn he. En garantie.. sjah, echt nodig op zo'n pak.. not!
 
MQP maakt wel OK spul, garantie zal dan wel ook niet nodig zijn. Althans voor leer. Voor waterdichte zooi zou ik meer oppassen om het nu aan te schaffen.

Anders ga je even langs een leeratelier, kost ook niet veel (naadje maken etc.).

Kortom gewoon kopen.
 
Even een vraagje na aanleiding van opmerkingen in het topic http://80.247.200.18/forum/topic.php?id=3686 (Motorpak?)

Bestaat MQP/Motorama nog :?

Als ik op de website ga kijken krijg ik de melding "The page cannot be found".

Iemand meer info want ik kan tot nu toe weinig vinden.
MQP is tegelijkertijd met SAFE falliet gegaan. Dus geen MQP meer. (vandaar dat Jurgen v.d. Goorbergh geen MOP pak meer heeft)
 
MQP is tegelijkertijd met SAFE falliet gegaan. Dus geen MQP meer. (vandaar dat Jurgen v.d. Goorbergh geen MOP pak meer heeft)


Maar Safe leeft ook weer, waarom MQP dan niet? Leek me toch niet het meest belabberde kledingmerk.
 
Even een vraagje na aanleiding van opmerkingen in het topic http://80.247.200.18/forum/topic.php?id=3686 (Motorpak?)

Bestaat MQP/Motorama nog :?

Als ik op de website ga kijken krijg ik de melding "The page cannot be found".

Iemand meer info want ik kan tot nu toe weinig vinden.

inside information, motorama hoort bij Safe. Mijn vriendin werkt als expediteur en doen alles voor hun inklaren en transporteren en daar is het voor deze klant erg, heel erg rustig........
 
inside information, motorama hoort bij Safe. Mijn vriendin werkt als expediteur en doen alles voor hun inklaren en transporteren en daar is het voor deze klant erg, heel erg rustig........
Motorama viel onder dezelfde holding (EMG, die dus failliet is gegaan) als de Safe vestigingen. Motorama staat nu te koop! De safe vestigingen hebben een doorstart.
 
Ik haal net vers uit de brievenbus moto73 nummer 5.

Daar staat het volgende in het rubriekje Startpunt:
[...] Op de motorbeurs Utrecht liep ik Safe eigenaar Gert Brouwer tegen het lijf. Het laatste nieuws is dat de safe bedrijven definitief morgen, vrijdag 1 maart, de deuren zullen openen. [...] Die nieuwe start is er helaas nog niet voor kledingbedrijf Motorama - MQP - maar ook daar wordt door Gert Brouwer en partner Ad Slotboom hard aan gewerkt. Gesprekken met financier Jan SMit, de vroegere eigenaar van Safe Rotterdam, hebben echter nog niet tot resultaten geleid. [...]
 
Naast MQP is ook het helmen SUOMY failliet. Dit was nl. het huismerk van Safe.....dus voor degene die nu goedkoop een helm willen zonder garantie.....koop een suomy :P *D

Vd Goorbergh zal dus ook met een andere helm rijden ipv Suomy... :] :]
 
Naast MQP is ook het helmen SUOMY failliet. Dit was nl. het huismerk van Safe.....dus voor degene die nu goedkoop een helm willen zonder garantie.....koop een suomy :P *D

Vd Goorbergh zal dus ook met een andere helm rijden ipv Suomy... :] :]

Motorama was volgensmij de importeur van Suomy dus niet de fabrikant.
Suomy bestaat dus nog steeds, misschien dat ze nu voor nl een nieuwe importeur moeten zoeken.
 
Ik wilde wachten met een leren jas tot volgend jaar. Zijn er trouwens ook andere merken (jassen) die aan een MQP-broek geritst kunnen worden?
Anders moet ik snel zo'n jas aanschaffen. Heb ik de boel tenminste compleet.
 
Ik wilde wachten met een leren jas tot volgend jaar. Zijn er trouwens ook andere merken (jassen) die aan een MQP-broek geritst kunnen worden?
Anders moet ik snel zo'n jas aanschaffen. Heb ik de boel tenminste compleet.

:^


Hier exact hetzelfde, ik heb ook zo'n MQP broek maar nog geen jas.

Anderszijds bekeken, er zat toch een rits gedeelte bij je broek, die kun je eventueel in een andere jas vastnaaien :)
 
:^


Hier exact hetzelfde, ik heb ook zo'n MQP broek maar nog geen jas.

Anderszijds bekeken, er zat toch een rits gedeelte bij je broek, die kun je eventueel in een andere jas vastnaaien :)

Dat is zo'n gedoe. Ik prefereer het origineel, maar idd, het zou wel kunnen :)
De kleurtjes lopen dan niet meer over '(
 
Ik wilde wachten met een leren jas tot volgend jaar. Zijn er trouwens ook andere merken (jassen) die aan een MQP-broek geritst kunnen worden?
Anders moet ik snel zo'n jas aanschaffen. Heb ik de boel tenminste compleet.

Ik ben vandaag wezen kijken bij Termaat in Nijmegen. Ze hebben daar wel lekker veel :9~ Trouwens op veel helmen van modeljaar 2001 35% korting. Ik heb ook gevraagd of er andere merken zijn die op MQP geritst kunnen worden. Dat was geen probleem.
 
Terug
Bovenaan Onderaan