mra my route app, slecht

garehaan

MF'er
3 nov 2005
44
31
Heythuysen
Ik heb betaald voor MRA my route app, en stelde vast dat het niks voor me is.
Ik wilde binnen de wettelijke termijn gebruik maken van mijn herroepingsrecht, en mijn mails worden genegeerd. Ze lappen het gewoon aan hun laars. Geen antwoord.
Als ik op fb iets plaats, komt er een dooddoener in de lijn van: Jammer, wat is uw support ticket nummer….
Hebben andere mensen ook deze slechte ervaring met My Route App?
 
Geen ervaring, ik gebruik slechts de spannenderoute optie en omdat ik voor dat al dat extra SW zooi niet wil betalen. Bijgeleverde route SW is goed genoeg: basecamp/MyDrive.
 
Hier ook een tevreden gebruiker.

Ooit een support ticket aangemaakt deze is toen netjes opgepakt.

MRA geeft je de kans om twee weken gratis te testen juist om dit probleem te voorkomen.

Het gaat hier om een abonnement. Ik vraag mij af of je deze bij de krant of telefoon/internet provider ook zo eenvoudig terug kunt draaien.
 
myroute app.jpg
 
dan is er een kans dat het mail systeem weigert..................

doe even een berichtje via FB aan Michel van Hagen of Serge van Driel dan komt het vast goed

en nee, ik heb niets te maken met MRA
 
Ik heb 3 mails gestuurd, over een periode van een week, via de site gereageerd en nog eens via paypal. Dan hapert het echt aan de service, en niet aan het mailsysteem naar mijn beschieden mening.
 
Uiteindelijk heeft MRA zich gemeld en het het geld terugbetaald.
Heeft 5 maanden geduurd, maar het is opgelost
Fijn dat het uiteindelijk is terugbetaald. Zelf ook al redelijk vanaf het begin gebruiker van MRA. Zou niet meer zonder willen, vind het een top programma om snel routes mee te maken.

Jammer dat het voor jou niet werkt. Had je andere verwachtingen van het programma?
 
Ik heb ook goede ervaringen met mra. hun functies in basis zijn prima voor delen van routes. Ik heb inmiddels toch gekozen voor gold omdat er toch wat voordelen aan zitten ten opzichte van basecamp.
 
Terug
Bovenaan Onderaan