MRA opzegging jaar abbonement

Waar gaat MRA heen door op deze manier een prijsverhoging door te voeren...........
Ik vond het een prachtige routeplanner, maar door deze manier van een prijsverhoging door te voeren haak ik af. Jammer.
Ben ik nu de enige die deze manier van werken tegen de borst stuit ?


Bekijk bijlage 1734569et
Wat een bedrog dit zeg ik zou me echt voor zo,n karretje laten spannen.
 
Er is nu momenteel toch een voorjaarsactie met 50% korting voor een lifetime gold account te koop voor iedereen.
 
Ik kreeg ook weer een mailtje.
Schermopname (14).png
 
Lijkt erop dat nieuwe klanten dus meer gaan betalen en voor oude klanten is er nog een tijdelijke aanbieding. Voor de rest tijdig gecommuniceerd dat ze het gaan uitfaseren. Niet super chique, ook weer niet super wild.
 
...... en voor oude klanten is er nog een tijdelijke aanbieding. ........ Niet super chique, ook weer niet super wild.
Ik was een oude klant en mijn doorlopend jaar abbo wordt eenzijdig opgezegd door MRA. Direct aansluitend krijg je van MRA een nieuw abbo voorstel, 1ste jaar € 19,95 en de jaren daarop €39,90. Dus van € 25 > € 40,=. Is inderdaad niet wild zoals je zegt, maar... deze manier van de toko runnen is niet mijn ding en vind ik typerend voor hoe de bedrijfsmanagement en hoe men naar hun klanten kijkt. Ik haak af en ben overgestapt op Kurviger. Dat is dan weer hoe de markt werkt :)
 
MRA heeft 2 verschillende versie met verschillende abbo prijzen, t.w:
MRA routeplanner GOLD en MRA navigation
Ik had de GOLD versie, ik weet niet of de abonnementen van de Navigation versie ook eenzijdig opgezegd is door MRA, maar ik verwacht -ivm wijziging betalingssysteem- wel. Maandelijks "aanbiedingen" zijn volgens mij ook voor beide versies.

screenprint van de helpdesk: Welke abonnementen heeft MyRoute-app?

1647848206310.png
 
Voorheen hadden ze ook nog een 3e optie namelijk "MyRoute-app all-in-one" (hier zit dus MRA routeplanner GOLD, MRA navigation + eventueel toekomstige applicaties in). Deze hebben ze sinds vorig jaar geschrapt door alle lopende en vóór 5 juli 2021 afgesloten jaarlijkse- en driejaarlijkse abonnementen met een automatisch incasso eenzijdig niet meer te verlengen en niet meer aan te bieden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan