Ms monster crazy

4 sep 2006
43
0
Hoorn
He hallo motor gekken

Mijn naam is Sylvana en ben 24 jaren jong.
Ik ben sinds 3 maanden de trotse eigenaar van een Monster 620 S i.e uit 2002 en hij is senna grijs. Dit is mijn eerste motor en ik ben helemaal verslaafd.
Heb net een seat cover gekocht. Ik weet het, het is nog niet veel maar wel een begin. Tja een mens moet wat te wensen overhouden he. Verder ben ik ook nieuw hier dus ben benieuwd.

Groetjes

Bijlage: ducsenna2.JPG
 
Laatst bewerkt:
welkom hier :W
full
 
He hallo monster gekken

Mijn naam is Sylvana en ben 24 jaren jong.
Ik ben sinds 3 maanden de trotse eigenaar van een Monster 620 S i.e uit 2002 en hij is senna grijs. Dit is mijn eerste motor en ik ben helemaal verslaafd.
Heb net een seat cover gekocht. Ik weet het, het is nog niet veel maar wel een begin. Tja een mens moet wat te wensen overhouden he. Verder ben ik ook nieuw hier dus ben benieuwd.

Groetjes
Hoi, mooie monster :Y
Veel :] plezier er mee
 
He hallo monster gekken

Mijn naam is Sylvana en ben 24 jaren jong.
Ik ben sinds 3 maanden de trotse eigenaar van een Monster 620 S i.e uit 2002 en hij is senna grijs. Dit is mijn eerste motor en ik ben helemaal verslaafd.
Heb net een seat cover gekocht. Ik weet het, het is nog niet veel maar wel een begin. Tja een mens moet wat te wensen overhouden he. Verder ben ik ook nieuw hier dus ben benieuwd.

Groetjes

Welkom! :W
We zien je wel verschijnen op ´het monster forum´ (Henkes gaf je enkele posts geleden al de link!)
Nu heb je wel vorig weekend de Ducati Monster Meeting in Heinenoord gemist :? -O-
 
He hallo monster gekken

Mijn naam is Sylvana en ben 24 jaren jong.
Ik ben sinds 3 maanden de trotse eigenaar van een Monster 620 S i.e uit 2002 en hij is senna grijs. Dit is mijn eerste motor en ik ben helemaal verslaafd.
Heb net een seat cover gekocht. Ik weet het, het is nog niet veel maar wel een begin. Tja een mens moet wat te wensen overhouden he. Verder ben ik ook nieuw hier dus ben benieuwd.

Groetjes
Hoi Sylvana,

Waar hyves niet goed voor is he ;)

Grt Michael


*KLIK HIER*
 
Laatst bewerkt:
Bedankt allemaal voor de leuke reacties!!!
Ff een vraagje, als ik het goed begrepen heb is er dus aankomende zondag een monster meeting, komen daar ook mensen met andere motoren en is er een verzamelplaats in Noord-Holland? Grtz :?
 
Bedankt allemaal voor de leuke reacties!!!
Ff een vraagje, als ik het goed begrepen heb is er dus aankomende zondag een monster meeting, komen daar ook mensen met andere motoren en is er een verzamelplaats in Noord-Holland? Grtz :?
Tuurlijk komen er ook mensen met andere motoren (ze willen allemaal die mooie monsters zien, en moeten parkeren om de hoek _O- )

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan