MSG karten

MiXxMunky

MF veteraan
5 jun 2006
2.812
0
Groningen
Zeau, ik heb retezin om weer es de held uit te gaan hangen op het circuit. Maar dan met 4 wielen in de buurt. MAW karten. Ik hoorde al aardig wat stemmen binnen het topic om ff te gaan karten dus bij deze.

(volgende) Zaterdag ff los op 4 wielen??

:Y :Y :Y :Y

Daarna natuurlijk keihard zuipen in de kroeg

- MiXxMunKy (keihard de lekkerste)
- Billyr6 (keihard de rijkste)
- Gertje Stekker (keihard de 25kwer) apestrof werkt ff niet
 
Laatst bewerkt:
Zet mij er maar bij!

Wel s`avonds hea.. overdag zit in namelijk bij de superbikes :Y
 
Hey wacht, het weekend van superbikes ben ik er natuurlijk NIET bij. Dan ben ik keihard zuipen hier.... lijkt me logisch.
 
Misschien handig om het te verplaatsen naar volgende week zaterdag zodat er meer mensen mee kunnen?

Mee eens?

Doen we volgende week zaterdag
 
Ik ram em ff "official" in het MSG topic.

Het is vroeg donker, dus de broeders van het msg topic moeten na hun zware studie uren ander vermaak zoeken dan motorrijden. Want rijden in het donker is een no go voor deze geflipte studenten.

Waar kunnen we nog meer datzelfde snelheidsgevoel ophalen.
Waar nog meer kunnen wij de bochtentechniek verbeteren.
Waar nog meer kunnen we stoppies zetten...

MSG nodigt haar eigen leden en wannabees uit om eens lekker te racen op het legale indoorcircuit van groningen.

De datum die staat is 20 september

aanmeldingen kunnen plaatsvinden in het algemene MSG topic of het MSG kart topic wat reeds in het leven is geroepen.

Motorstudenten die zich willen aanmelden moeten voldoen aan minstens een van de onderstaande eisen:

- Wheelie zetten langer dan 10 meter
- Groningen-Assen binnendoor in 15 minuten
- 7 bier drinken in 1 uur
- 4 sambuca drinken in 1 uur
- Meer dan 50 pk hebben


Op een gezellige avond!

Contenders:

- Billy
- Rijnnooit
- MiXxFunky
- Vienus
- Gertje Stekker
- Harmen
- Grayson
- Chris Zappa
- Sniep
- erwinner
 
Laatst bewerkt:
Hoe laat trouwens. 3 uur heb ik andere afspraken dus uurtje of 12 vind ik (Y) :Y
 
Laatst bewerkt:
MSG'ers!!

Ik ben zaterdagmiddag door Kay op de hoogte gesteld van het karten. De vorige keer is lang geleden maar wel goed bevallen..helaas kan ik de 20e niet, maar hou me graag aanbevolen voor een volgende keer.
 
ik ga ff vrij proberen te regelen, lijtk me wel weer eens lachen. Ben wel kneiter langzaam geworden de laatste keer dat ik heb gekart.
 
Terug
Bovenaan Onderaan