MSG richting Kardinge: Karten!!

BillyR6

geblokkeerd account
4 feb 2006
21.208
0
Heb ik niet.
Ik had het er gister met Erwin even over. Het is wel keer leuk om met een wat grotere groep msg-ers te gaan karten in Kardinge. Ik zat te denken aan een heat of 3, met telkens een heat rust ertussen zodat we even bij kunnen komen en wat kunnen drinken.

Misschien daarna nog even wat eten met de groep en nog wat na-pilsen. Als er genoeg animo voor is gaan we een zondag plannen. Waarom zondag? Dan zijn de 2 banen aan elkaar, dus extra lang *D

Natuurlijk mag je zoveel heats rijden als je zelf wilt, wil je 2, rij je 2, maar dat lijkt me logisch.

Kosten
Kosten zijn afhankelijk van aantal heats+bier+eten etc. 1 heat is 12 minuten racen en kost uit mijn hoofd rond de 12,50.

Wie is er
-BillyR6
-Erwinner
-Baflo
-Sniep
-Ikbengek
-Vienus
-Rijnooit
-Gerald
-DeWouter
-Starrrr
-Wooter
-Psyx
-Kawasaki ZZ-R 250

Wanneer
Zondag 2 december NA Toyrun!
 
Laatst bewerkt:
Misschien dat er afhankelijk van de opkomst ook wel iets te regelen is met de prijs. Arrangementje oid.
 
Ik doe mee. Regel nog wel een paar gratis heats, via het werk. actie van coca cola 2de heat gratis.. *O*
 
Laatst bewerkt:
inderdaad nice, ik moet ff kijken of ik geld over heb deze maand zal wel niet maar goed, count me in
 
Ik heb 15 maal 2de heat gratis.

Voorwaarden:
- Neem deze waardecoupon en je aankoopsbewijs mee naar de deelnemende kartbanen en race without limits! :?
-Actie loopt tot en met 31 januari 2008
-per betalende bezoeker is de 2de heat gratis voor dezelfde persoon.
-Laat Sniep ten alle tijde voor!

Aankoopsbewijzen heb ik ook O-)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb 15 maal 2de heat gratis.

Voorwaarden:
- Neem deze waardecoupon en je aankoopsbewijs mee naar de deelnemende kartbanen en race without limits! :?
-Actie loopt tot en met 31 januari 2008
-per betalende bezoeker is de 2de heat gratis voor dezelfde persoon.
-Laat Sniep ten alle tijde voor!

Aankoopsbewijzen heb ik ook O-)


je laatste punt zal misschien enigzins lastig worden -O-
 
Nou vooruit!
Kom met mijn 105kilo niet eens dat heuveltje op!! :X
Maar als ik, als geen student, ook mee mag doen...count me in!
 
Me is ook van de partij, karten is altijd leuk natuurlijk *D .

Hangt er wel ff vanaf op welke datum het is, maar dat hoor ik dan vast wel ;).
 
Ik had het er gister met Erwin even over. Het is wel keer leuk om met een wat grotere groep msg-ers te gaan karten in Kardinge. Ik zat te denken aan een heat of 3, met telkens een heat rust ertussen zodat we even bij kunnen komen en wat kunnen drinken.

Misschien daarna nog even wat eten met de groep en nog wat na-pilsen. Als er genoeg animo voor is gaan we een zondag plannen. Waarom zondag? Dan zijn de 2 banen aan elkaar, dus extra lang *D

Natuurlijk mag je zoveel heats rijden als je zelf wilt, wil je 2, rij je 2, maar dat lijkt me logisch.

Kosten
Kosten zijn afhankelijk van aantal heats+bier+eten etc. 1 heat is 12 minuten racen en kost uit mijn hoofd rond de 12,50.

Wie is er
-BillyR6
-Erwinner
-Baflo
-Sniep
-Ikbengek
-Vienus
-Rijnooit
-Gerald
-DeWouter
-Starrrr
-SV_Wim

Kinderklasse minikarts
-Psyx

ehm, ik heb net voor de zekerheid gebelt, maar volgens die meneer kon ik waarschijnlijk wel in de grote karts!
Dus zet mij tot die tijd maar fijn bij de rest neer :z
 
wanneer is het nou dan, ik wil wel mee!


edit: als je maar neit denkt dat ik voor de eerste plaats ga



DESTRUCTION DERBY!!!!!!!!!

doe je niergordel en nekbescherming maar om~!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan