Msn zuigt ook!

Is het niet het verschil zoals in hotmail, dat als je je inbox een keer gezien hebt dan heb je geen nieuwe berichten meer. (je weet immers dat ze er zijn.

Die andere kijkt misschien alleen of je die alle berichten in je inbox wel (1 keer) geopend hebt. Heb je ze niet geopend, dan zijn ze nieuw???

Ik weet het niet, gok zomaar wat.
 
Op vrijdag 08 maart 2002 19:43 schreef own the racetrack het volgende:
:?

Jij hebt geen msn zeker? ;)
Het zit zo. msn is net zo iets als ICQ (geen verdere uitleg nodig denk ik ;) ) dat programma geeft aan of en zo ja hoeveel nieuwe berichten je hebt. Ik had geen nieuwe emails, maar programma gaf aan dat ik 2 nieuwe berichten had....niet dus.
Problem solved btw, msn bugje :)
 
Ik heb er geen moeite mee en het is beter als IkzuigQ

holybiker@hotmail.com
 
Laatst bewerkt:
MSN suckt idd, krijg gewoon in XP in MIJN outlook express de contactpersonen van iemand anders zijn profiel, da's pas gaar. |(

Geef mij ICQ maar, oke, de interface is niet even helder altijd maar verder werkt het wel relaxt. :)
 
Het is gratis.....

en ik vind dat het voor een gratis programma erg goed is.

En zo ongeveer iedereen (van mijn leeftijd) heeft 't (en ik ken eigenlijk niemand die ICQ nog gebruikt).
 
MSN zuigt ?? ICQ zuigt ook!!

Ik heb dus al een hele tijd zowel MSN als ICQ afgezworen, ik gebruik een programma wat beide messengers onderdak biedt, genaamd trillian :)

Je moet je wel ff door alle instellingen heenwurmen eer je het lekker hebt draaien, maar daarna is het fijn :)

(voor de kenners van GoT, ik gebruikte dit al een behoorlijke tijd voor er een klein hypje rondom trillian ontstond aldaar)
 
Laatst bewerkt:
ben wel eens bezig geweest met trillian, maar achter een firewall kan je geen files sturen zoals icq of msn dat doet
dus draai msn en icq naastelkaar
 
Terug
Bovenaan Onderaan