MSU - Motor Studenten Utrecht deel 24 - Dooie boel hier.

Ik heb me best vermaakt :)


Ik heb trouwens een Matchless te koop staan voor de liefhebber O-) O-) O-)

IMG_3597.jpg


(hij is me wat te nieuw)
 
Ik weet niet waarom, maar om één of andere reden vind ik dit filmpje geen hele goede reclame voor enduro rijden _O-


Fotootje voor de maandagochtend:

photo-1-53-682x1024.jpg
 
Laatst bewerkt:
Sinds twee uur de trotse bezitter van een GS500e, die helaas nog een maandje niets anders kan doen dan shinen in de stalling.

Zijn er nog mede 35kw'ers die zin hebben om 19 augustus te gaan touren? Moet ik wel in één keer slagen trouwens :')
 
ah daar staan ze natuurlijk allemaal in de rij om te worden meegenomen door een rare vent op een motor met een camera :+
 
Laatst bewerkt:
Ro, weet je toevallig nog de post te vinden waarin mijn Husk blok te koop stond? Je hebt ooit de link gedeeld in dit topic...

Ben even benieuwd wat voor tuning er aan gedaan is ;)
 
:W


11986438_10206491543200953_8870591211009204964_n.jpg



_O-

Dit weekend trouwens spektakelweekend bij Hans van Wijk in Zoetermeer. Gisteren met 2,5 grote tassen vol teruggekomen.
 
:W


[afbeelding]


_O-

Dit weekend trouwens spektakelweekend bij Hans van Wijk in Zoetermeer. Gisteren met 2,5 grote tassen vol teruggekomen.

Klopt! Vandaag ook even wezen buurten. Hans van Wijk heeft vaak heel behoorlijke aanbiedingen.

De Shoei stand heeft mij nog blij gemaakt. Ze hebben een modified chin curtain erop gezet. Eerste indrukken zijn positief! :)
 
:W


[afbeelding]


_O-

Dit weekend trouwens spektakelweekend bij Hans van Wijk in Zoetermeer. Gisteren met 2,5 grote tassen vol teruggekomen.

En wat zat er in die twee grote tassen? *O*

Klopt! Vandaag ook even wezen buurten. Hans van Wijk heeft vaak heel behoorlijke aanbiedingen.

De Shoei stand heeft mij nog blij gemaakt. Ze hebben een modified chin curtain erop gezet. Eerste indrukken zijn positief! :)

Heb jij een modified chin dan? -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan