mt 01

hijde

Rookie
29 apr 2006
5
0
best
ik was vorig jaar in bregenz oostenrijk mijn achterband was versleten staat daar ergens een reuzemotorzaak tussen de bergen nou t halve dorp kwam kijken naar die uitlaat met die gekleurde bochten dat vinden ze prachtig want niemand die dat daar koopt ze zijn zo streng met die tuv dat je t direkt kunt inleveren. dit doen ze trouwens ook in de eiffel in duitsland
 
jeetje heej moet niet gekker worden dat is wel minder voor de bewoners daar maar gelukkig heb jij hun leven even kunnen verblijden met je mooie uitlaten ben je niet bang dat jij wordt aangehouden dan kun je mooi terugrijden naar nederland of als je pech hebt blijft je daar staan tot je de juiste uitlaat/demperset eronder hebt stom he die interpunctieregels
 
zo hej dat klopt inderdaad wat hicham zegt zo had ik laatst een ritje naar het industrie terrein hier met wat anderen was wel wat minder want er ging wat fout maar gelukkig stonden ze die dag niet te flitsen ook had ik een wheely gemaakt en toen ik langs de motor keek waren er twee politie agenten daar schrok ik wel van maar gelukkig reden ze aan de overkant van de snelweg ewn konden ze nooit zo snel bij me komen dus toen ben ik maar snel weggereden en verder heb ik niet meer van ze gehoord maar jah je hebt soms geluk en soms heb je natuurlijk pech hehehe nou zo dat was mijn verhaal
 
Topic loop niet echt he niemand nog leuke spannend verhalen die die wil vertellen zonder enige interpunctie dat lees zo lekker weg

;(
 
Terug
Bovenaan Onderaan