MT-03 Tuning

Johannes

Rookie
23 feb 2004
12
0
Zoetermeer
Hallo,

Ik ben sinds een maand in het bezit ve MT-03 D-pack. 2-hands uit Volendam. Ik kom van een XJR1300. Ik heb wat problemen met wegrijden vanuit stationnair, ..slaat af.
Verder wat onduidelijk gedrag tussen 2e en 3e versnelling tijdens bochtenwerk.
Kan ik hier advies krijgen van de meer ervaren bezitters?
Johannes
 
beetje onduidelijk...

1e punt: meer gas geven bij het wegrijden wellicht?
2e punt: tussen de versnellingen???

misschien dat er dan antwoorden komen..

Mooi ding trouwens :}
 
Dank, ik verneem net uit een andere hoek dat de MT af fabriek te arm zou staan. Wordt wrs
power commandertje..
Groet
J.
 
Dank, ik verneem net uit een andere hoek dat de MT af fabriek te arm zou staan. Wordt wrs
power commandertje..
Groet
J.

Kijk eens op het of/all road en sm forum bij de "XT660X topic part 2" deze blokken zijn nl hetzelfde.

gr, Look
 
Laatst bewerkt:
Johannes, probleem heb ik ook gehad met een overjarige d-pack

Hij staat inderdaad te arm. -O-

Bij een beurtje of tussen door kan de dealer een pc aansluiten onder je zitting en het mengesl tussen van af de -5 t/m +10 afstellen. *O*

Alleen voldoet ie niet meer aan de emissie eisen. Lekker boeien. Ik heb tevens nog een K&N olie + luchtfilter gemonteerd en open Akra's. :9~

Loopt helemaal super en hoef je geen rapit-bike of pc te monteren scheeld weer 500,- Euro :}
 
collega's

Hartelijk dank voor de geopperde mogelijkheden. Ik kan weer even vooruit. Wel eens buitenom een paar dikke sportfietsen een bochtje genomen? ..haha. Hij leent zich er wel voor. Leer al een beetje spelen met gas en koppeling op dit fietsje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan