MT-09 2022 Valbescherming motor JA of Nee ?

M-tec

MF'er
7 mei 2004
71
44
Nijmegen
Ik heb nog nooit valbescherming op mijn motoren gehad om de rede dat ik het niet zo mooi vind staan en er het nut niet van in zag.
Maar een ongeluk zit in een klein hoekje, ik ben eens gaan surfen op het web ik heb twee kandidaten gevonden die ik wel mooi vind staan op de motor de,

Yamaha MT-09 2021 Valnokken.
Hc7b4d64ce0ad49228f8fac5bc29d113ex.jpg


Of de DPM engine guard .
paramotore (3).jpg


Welke zouden jullie aanbevelen?
 
Ik heb nog nooit valbescherming op mijn motoren gehad om de rede dat ik het niet zo mooi vind staan en er het nut niet van in zag.
Maar een ongeluk zit in een klein hoekje, ik ben eens gaan surfen op het web ik heb twee kandidaten gevonden die ik wel mooi vind staan op de motor de,

Yamaha MT-09 2021 Valnokken.
Bekijk bijlage 1745341

Of de DPM engine guard .
Bekijk bijlage 1745343

Welke zouden jullie aanbevelen?
De DPM engine guard heeft mijn voorkeur. Succes met de keuze!
 
Ik vindt ze allebei wel mooi. Een soort van cosmetische aanpassing zeg maar.

Groeten.
 
Gewoon doen! Het is net als met een helm, je zet dat ding niet op om op je hoofd te gaan vallen. Ik vind persoonlijke de valnokken het mooiste maar uiteindelijk moet het ook werken natuurlijk. Ik kan lastig zien of er verschil in functionaliteit zit tussen de twee.
 
Naargelang het type val bieden bepaalde types bescherming of veroorzaken ze extra schade.

Hou daar rekening mee.
 
@sjaakverkade
Top, dank je wel!
Passen ze gewoon of heb je nog iets aan de bevestiging gedaan?
De aansluiting, zelf vogelen of heb je verloopstekkers voor de mt-09 gebruikt ?
Geen relais nodig neem ik aan ?
 
Ik heb ze laten monteren, ik ben niet zo handig :)
Er was geen relais nodig alleen afdekplaatjes en ze zijn op de originele aansluiting gesoldeerd
 
Terug
Bovenaan Onderaan