MT maar dan met meer vermogen?

YamahaLevi

Die hard MF'er
7 jan 2014
656
54
Almelo
Goedemorgen Allemaal,

Momenteel staat mijn MT te koop (1 cilinder). Nu ben ik opzoek naar een motor die
even lekker stuurt en zit als de MT, alleen dan met meer vermogen. Een MT07 ligt momenteel helaas nog buiten budget.

Budget 4k

Wie heeft er goede suggesties? *O*
 
Laatst bewerkt:
Die even lekker zit als de mt? Dat is een lastige. Denk dat je dan richting allroad tour motoren moet kijken. De gemiddelde naked heeft toch een meer sportievere zit voor zover ik weet.
 
Goedemorgen Allemaal,

Momenteel staat mijn MT te koop (1 cilinder). Nu ben ik opzoek naar een motor die
even lekker stuurt en zit als de MT, alleen dan met meer vermogen. Een MT07 ligt momenteel helaas nog buiten budget.

Budget 4k

Wie heeft er goede suggesties? *O*

MT125?
Dan zou ik voor een MT03 (nieuwe, die 321 cc 2 cilinder gaan)
Kan je daarna nog naar de MT07 en daarna naar de MT09 en dan naar de MT10 en als laatste de MT01 :+ :X
 
MT125?
Dan zou ik voor een MT03 (nieuwe, die 321 cc 2 cilinder gaan)
Kan je daarna nog naar de MT07 en daarna naar de MT09 en dan naar de MT10 en als laatste de MT01 :+ :X

MT03 uit 2010 (660cc)heb ik momenteel. Dit is hetzelfde blok als een XT, alleen hebben ze er helaas geen R versie van uitgegeven.
 
Goedemorgen Allemaal,

Momenteel staat mijn MT te koop (1 cilinder). Nu ben ik opzoek naar een motor die
even lekker stuurt en zit als de MT, alleen dan met meer vermogen. Een MT07 ligt momenteel helaas nog buiten budget.

Budget 4k

Wie heeft er goede suggesties? *O*

VTR1000Sp1
 
Bank overvallen en dan een KTM 690 Duke R kopen. Iets meer dan 70pk en minder vetrollen dan de MT-03.

Dit ja, alleen red je dat niet met 4K. Maar goed ook, anders had ik de mijne te duur gekocht :+

Een Shiver rijdt erg leuk en is ook qua brandstofverbruik en onderhoud prima te betalen.
 
Dit ja, alleen red je dat niet met 4K. Maar goed ook, anders had ik de mijne te duur gekocht :+

Een Shiver rijdt erg leuk en is ook qua brandstofverbruik en onderhoud prima te betalen.

Heb nog niet eerder van de Shiver gehoord. Gaaf ding!
 
Terug
Bovenaan Onderaan