MT09 met een lengte van 170cm

BillyB

MF'er
30 okt 2009
154
0
Tilburg e.o.
Hoi Allen,
Ik ben in de markt voor een MT09. Ik ben benieuwd wat de ervaringen zijn als je net zoals mij rond 1m70 bent. Ik hoor het graag.
 
Mijn vriendin (1,74m) vond de MT09 een stukje te groot voor haar, maar het ligt een beetje aan je verhouding en wat je gewend bent natuurlijk.
Met 1,93m bevalt hij mij ook nog prima, maar ik vouwde mij ook 10 jaar op een GSX-R :+
 
Meen je dat nu? Komt ze niet aan de grond?

Niet ver genoeg voor haar gevoel, maar dat is denk ik vooral dat ze graag meer controle heeft. Ondanks dat ze vrij lange benen heeft...
Misschien ook omdat de MT07 2019 van haar gewoon echt wel een stuk compacter en ook lager is dan de MT09 2021 (+).

Alhoewel, met de MT07 komt ze onze opricht achteruit lastig op 😂
 
Met 1.70 val je exact in de doelgroep van die motor. Ding is bijna op maat gemaakt voor je dan. Heb je dan voor je gevoel nog te weinig controle, dan even ervaring op doen met een kleinere goedkope motor.
 
Met 1.70 val je exact in de doelgroep van die motor. Ding is bijna op maat gemaakt voor je dan. Heb je dan voor je gevoel nog te weinig controle, dan even ervaring op doen met een kleinere goedkope motor.
als iedereen van 1.70 nu ook nog even lange bene had dan heb je gelijk. Maar de ene persoon van 1.70 kan misschien met zijn voeten plat op de grond komen en de ander net met zijn tenen
 
Op je tenen is zat. Beide benen aan de grond zetten doe je in weze nooit. Dan heb je 1 voet mooi plat op de grond en de ander op het stepje.

Beide voeten 2 cm naast de motor sta je echt veel minder sterk dan 1 20cm naar buiten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan