MTV stunter life

SuperKris

MF veteraan
17 okt 2002
23.158
19
Huizen
Ik kwam op DSF een topic tegen over een video van MTV. Hij gaat over profesionele stunters in amerika. Ik zit er zelf met heel veel plezier naar te kijken. deze mensen leven echt voor het stunten (ahoewel ze daar soms weel een beetje ver in gaan)

hier is de video te vinden:
http://www.gofastvideo.com/gallery/item/predownload/298/1/free-racing-videos/motorcycle---mtv-stunter-life.html

In amerika komt deze "stunt cultuur" duidenlijk steeds meer op gang. In nederland blijft dat nog een beetje achter en dat vind ik jammer. Gelukkig wordt het hier ook langzaam wat groter maar er zit nog steeds niet echt vaart in...

anyway... enjoy the video! :)
 
Laatst bewerkt:
Ik ben geen held, maar dat stunten mag wat mij betreft lekker onbekend blijven, komt oom agent er ook niet zo snel achter..
 
Vond het best een leuke video , en die winnaar was een kwal.
Zag em laatst ook in een stuntvideo over wedstrijd in frankrijk oid.. had ie ook al gewonnen :s
 
heb afgelopen zomer 4 van dit soort dvd's gekocht in amerika. leuk om te zien. ze doen daar wedstrijden (om $$$) tegen elkaar. vaak 1 team per stad, die elke avond een beetje oefenen op een industrieterrein. per dvd komen een aantal van die teams aan bod. we een hoog "yoyoyo" gehalte, maar ja, het blijven amerikanen. wel te gekke stunts!
 
amerikanen zijn gewoon grotere posers dan nederlanders. en hier hebben we in verhouding minder motor rijders, minder plekken om goed te oeffenen.
 
erg :} om te zien. Maargoed die winnaar, opzich vond ik m niet boven de rest uitsteken. En die ene airco-gast die zn vinger had verloren (tussen de ketting gebleven) :o Dat ie ene gast komt aanrijden en hem zo op de jiffy zet :} :} :}
 
jammer dat die arrogante klootzak gewonnen had. ik had liever gezien dat ie met zn grote bek over de grond geschaafd was. die airco bro's hadden het meer verdiend :)
 
heeft niemand van jullie dat als je dat filmpje download (rechtermuisknop, save target as..) en je speelt hem af, dat ie dan halverwege stopt, en dat je niet kan zoeken?
 
Ik gok dat Post van Ton-up in topic 'Wat voor *merk* zomerkleding draag jij?' een antwoord heeft, misschien heb je er wat aan :P

Plien en Bianca in de serie saai

P&B.jpg
 
ha cool...matt gorka enzo er ook in :) ...

en ik heb al heel lang een prachtig filmpje van die gozers uit Fort Lauderdale....is volgens mij op precies dezelfde locatie :)
fraaie aflevering iig :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan