Mugello 2018

Als ik Domenicali was...

  • Dovi/Lorenzo en Miller/Bagnaia

    Stemmen: 1 3,3%
  • Dovi/Petrucci en Miller/Bagnaia

    Stemmen: 20 66,7%
  • Dovi/Mir en Miller/Bagnaia

    Stemmen: 0 0,0%
  • Dovi/Miller en Petrucci/Bagnaia

    Stemmen: 9 30,0%

  • Totaal aantal stemmers
    30

twonha

Yods be silent!
2 apr 2007
8.110
2.549
Nijmegen
Er is geen mooiere MotoGP dan Mugello.

Zaterdag
12:35u Moto3 QP
14:35u MotoGP Q2
15:05u Moto2 QP

Zondag
11:00u Moto3
12:20u Moto2
14:00u MotoGP

MotoGP-2017-Mugello-GPstart_17GP06_3245_AN-F-1021x580.jpg


9b9fb774eed3c581d65fb618f520343c


mugellocircuit.jpg


570182-5x2-lg.jpg


abbd71f1b6be3c32124f3a4f7a832d46.jpg
 
Er is geen mooiere MotoGP dan Mugello.
Wrijf het er even lekker in. B| :+

Ik vlieg zondag voor mijn werk naar Polen, en ik had niet meer kunnen balen. _O-

Hopelijk is de Wi-Fikski nog een beetje oké in het hotel, zodat ik 's avonds de race kan terugzien. Maar Mugello, dat moet natuurlijk eigenlijk gewoon live! :P
 
Mooiste gp van t jaar, Wil er daarom volgend jaar graag een keer bij zijn :)

Hoop op mooie races in alle klasses
 
Ik zag Iannone kijken toen íe uit de pitlane kwam met een blik van omg dat is niet goed en even later een klap (denk van de motor in de banden). Verder zie je er niets van, dus dat is meestal geen best teken -O-
 
Wow, verschoot even door dat zwarte plaatje, dacht dat het een RIP-bericht was :/
 
Voelt niet goed, hij lag ook doodstil. Doet een beetje denken aan die megaklapper van baldasari op assen vorig jaar. Medical car ging net al de pitlane uit. Fingers crossed
 
Oew aai auw!
Wat een crash!
Moet einde weekend zijn.
Hij reed er voor 355 km/h.
Het voorwiel blokkeerde en werd over clip-ons gesmeten.
 
Laatst bewerkt:
Holy shit indeed! Zal toch geen remfout zijn?
 
Holy shit indeed! Zal toch geen remfout zijn?

Op Mugello kom je met ~360km/h over een klein heuveltje en dan de remzone in waar je al die snelheid eruit remmen moet. Als de motor niet stabiel is: probleem. Als je je verremt: probleem.

Op de video van de crash is te zien dat Pirro op gegeven moment vol in de ankers gaat, een giga stoppie maakt, en zodra de scheve motor weer geheel op de grond raakt overgaat in een highsider voor gevorderden.

Pirro OK: https://streamable.com/6xpdj
 
Holy shit indeed! Zal toch geen remfout zijn?
De remmen zijn al eerder verdacht geweest dit jaar.. het zal toch niet? -O-
Op Mugello kom je met ~360km/h over een klein heuveltje en dan de remzone in waar je al die snelheid eruit remmen moet. Als de motor niet stabiel is: probleem. Als je je verremt: probleem.

Op de video van de crash is te zien dat Pirro op gegeven moment vol in de ankers gaat, een giga stoppie maakt, en zodra de scheve motor weer geheel op de grond raakt overgaat in een highsider voor gevorderden.

Pirro OK: https://streamable.com/6xpdj
Tnx voor sharing.

Wat een crash, in de grindbak is hij ook duidelijk snel buiten bewustzijn. -O-
Gelukkig is hij er nog.
 
Laatst bewerkt:
Ik vermoed dat door die kleine tankslapper vooraf, de zuigers/blokken een stukje terug in de klauw gedrukt zijn. 1ste keer rem pakken -> Geen druk -> tweede keer rem pakken -> Stoppie.
 
Ik vermoed dat door die kleine tankslapper vooraf, de zuigers/blokken een stukje terug in de klauw gedrukt zijn. 1ste keer rem pakken -> Geen druk -> tweede keer rem pakken -> Stoppie.
Ik vermoed inderdaad dat Pirro zat te pompen om druk te krijgen. :Y
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan