Mugello

Die Duc van Checa gaat echt hard :}

Ik hoop op een mooi gevecht en hopelijk eens een andere winnaar :9
 
Hele goeie prestatie ook van Hopkins op de Soes vind ik.

Jammer dat hij in de race ws weer niet mee kan komen. Dat denk ik trouwens ook van Max. De helft of driekwart van de race gaat meestal wel, maar als dan door rossi en gibernau nog een beetje extra gas wordt gegeven haakt hij denk ik weer af en eindigt na eenzame laatste ronden op de derde plek.
 
Hele goeie prestatie ook van Hopkins op de Soes vind ik.

Jammer dat hij in de race ws weer niet mee kan komen. Dat denk ik trouwens ook van Max. De helft of driekwart van de race gaat meestal wel, maar als dan door rossi en gibernau nog een beetje extra gas wordt gegeven haakt hij denk ik weer af en eindigt na eenzame laatste ronden op de derde plek.

Vind ik niet, Max is juist iemand die juist het moet hebben van de race. Kijk maar naar de afgelopen races, begon slecht/matig maar kwam heel goed terug.

We'll see
full
 
ik blijf hopen op C.Checa..
mja moet ie er eerst eens op blijven zitten B|
Owja, en een motorwissel lijkt me ook wel eens mooi om te zien :P
Dus halverwege mag het van mij wel gaan regenen (als het niet al te spannend is :9~ )
 
ik las op superbikeplanet dat sete zijn snelste tijd heeft gereden op een race band hier volgt de text : Gibernau said, "I'm very satisfied with yesterday and today. I'd liked to be on pole, and I was close - I tried my best. The important thing is I'm on the front row and I've got a good set-up. We did out best lap on race rubber and I've got a good rhythm for the race."
gelooft iemand dit of probeert hij nu een rossi? |( |( |( |( you can't beat the master at the (mind) game. })
 
sooo!!!!! laatste bocht in 125cc
Ja idd, damn. Ik zag de eerste vliegen, ik dacht, wauw highsider, en toen opeens, knal! tegen de nummer 1 aan :o

En alsof de presentator het al wist hè, hij zij het een halve minuut van te voren nog...
 
Gaaaaaaaaf :} :} was het weer

Rossi .... tja eenzame hoogte :} ongelofelijk


Capirossi , wat gaaf om te zien hoe hij vecht met z'n Duc, ... geweldig... terechte 3e plek, maar Melandri had hem net zo goed verdiend...



o ja, leuk Max dat je 2e bent geworden :P ...

 
Terug
Bovenaan Onderaan