leluk2000
Die hard MF'er
mun nwe driewieler poging 3
poging 1 en 2 zijn verdwenen, als ik nie welkom ben kan je het ook gewoon zeggen jullie hoeven niet elke keer de hele website plat te leggen
hep dus pas een nwe driewieler aangeschaft.
aangestoken door RDZ, pas nog meegeweest in zijn nwe driewieler, keigaaf.
motor = jawa 640 met 16140 op de teller, zijspan = velorex 700, origineel op kenteken.
heeft altijd buiten onder zeiltje gestaan, dus zit vrij veel roest en voorwiel vertoond nieuw leven.
bakkie ligt nu uit elkaar, alle roest zo goed mogelijk verwijderd en in de hammerite gezet.
.
op de motor zelf is de rode lak aan het vervagen, maar afgezien daarvan zit het nog goed lak, dus blijft zo.
De accu is waarschijnlijk overleden en om terug te komen op verdwenen topic, deze heeft 3 standen geen 5
uit, stadslicht en normaal vermoedelijk en zonder accu zijn ze heel moeilijk aan te krijgen, schijnt wel te lukken als er zo'n electronische ontsteking in zit.
verder is de voorrem vervangen door een BMW voorrem, de originele was vast geroest, heb alles wel los gekregen maar moet nog ergens nwe rubbers vandaan halen. Bij de bmw voorrem was alle remvloeistof uitgelopen, volgens de vorige eigenaar was die vol, maar toen we gingen kijken was die leeg.
heb nieuwe dot 4 remvloeistof gekocht, wat is het verschil tussen 4 en 5.1??
Vraagje heeft iemand nog een 640 manual in PDF? heb wel een ingescand parts list
weet iemand waar de horizontale schijf op de linkerschakelaar voor is ??
2x schuif en 2xdrukknoppen op de linkerschakelaar
linkerdrukknop = gevaren licht?
rechterdrukknop = claxon
vertikale schuif: hoog = groot en laag = normaal licht
horizontale schuif 3 stand => links, midden en rechts?
dat was het voor vandaag
G'ray
poging 1 en 2 zijn verdwenen, als ik nie welkom ben kan je het ook gewoon zeggen jullie hoeven niet elke keer de hele website plat te leggen
hep dus pas een nwe driewieler aangeschaft.
aangestoken door RDZ, pas nog meegeweest in zijn nwe driewieler, keigaaf.
motor = jawa 640 met 16140 op de teller, zijspan = velorex 700, origineel op kenteken.
heeft altijd buiten onder zeiltje gestaan, dus zit vrij veel roest en voorwiel vertoond nieuw leven.
bakkie ligt nu uit elkaar, alle roest zo goed mogelijk verwijderd en in de hammerite gezet.
op de motor zelf is de rode lak aan het vervagen, maar afgezien daarvan zit het nog goed lak, dus blijft zo.
De accu is waarschijnlijk overleden en om terug te komen op verdwenen topic, deze heeft 3 standen geen 5
uit, stadslicht en normaal vermoedelijk en zonder accu zijn ze heel moeilijk aan te krijgen, schijnt wel te lukken als er zo'n electronische ontsteking in zit.
verder is de voorrem vervangen door een BMW voorrem, de originele was vast geroest, heb alles wel los gekregen maar moet nog ergens nwe rubbers vandaan halen. Bij de bmw voorrem was alle remvloeistof uitgelopen, volgens de vorige eigenaar was die vol, maar toen we gingen kijken was die leeg.
heb nieuwe dot 4 remvloeistof gekocht, wat is het verschil tussen 4 en 5.1??
Vraagje heeft iemand nog een 640 manual in PDF? heb wel een ingescand parts list
weet iemand waar de horizontale schijf op de linkerschakelaar voor is ??
2x schuif en 2xdrukknoppen op de linkerschakelaar
linkerdrukknop = gevaren licht?
rechterdrukknop = claxon
vertikale schuif: hoog = groot en laag = normaal licht
horizontale schuif 3 stand => links, midden en rechts?
dat was het voor vandaag
G'ray
Laatst bewerkt: