mun nwe driewieler

Je achterrem ziet er wel netjes uit. Voor het mooie zou ik de duwstang wat korter maken, zodat de ontluchtingsnippel op het hoogste punt komt.

Precies, want deze klauwen zijn gemonteerd bijna niet te ontluchten.
Ik had deze klauw standaard op mijn R1100RS en moest hem losmaken om in de juiste stand te houden, zodat de lucht naar de ontlucht nippel kon stromen.
Dit geld ook voor de voorrem-klauwen van mijn RS.
 
Goede keus die grote achterwiel schijf.
Waarom een geel zeiltje, dat is simpel geel is mijn favoriete kleur.
Het plan was om de motor in de Kenny Roberts race kleuren te spuiten maar dat is er nooit van gekomen.
Toen de kinderen niet meer mee gingen het zijspan verkocht.
Alleen jammer dat de eigenaar voor jou het span wat verwaarloost had. De motor was in uitmuntende staat toen ik deze verkocht.
Maar nu is ie volgens mij weer in goede handen.
Ik heb ook nog met het span op lpg gereden. Heb de lpg installatie verwijderd i.o.v de nieuwe eigenaar.
 
question:
zijn er ook vierkante witte lampen met knipperlicht ernaast?
rode achterlichten met knippers genoeg te vinden (see below) zijn er genoeg te vinden.
full


advies van RDW man was om de knippers naar de zijkant van de bak te maken.
(hij vond het niet belangrijk genoeg om het span af te keuren hierop.)
hier al vaker over nagedacht maar nog nooit een vierkante witte lampen met knipperlicht ernaast kunnen vinden en losse knippers erop zetten vinnik nie mooi.
 
In het vierkant heb ik ze niet veel gezien, meestal zijn het die kleine ronde. Maar Google eens op LED marker lights. In China is alles te koop
 
Zoek eens bij Hella - WEB CAT 2.5

Dan bij belichtingsinstallatie, knipperlichten en dan steeds alles selecteren. Het is even zoeken maar dan krijg je het volledige overzicht van wat Hella kan leveren. Ruime keuze en later altijd weer leverbaar, ook onderdelen. Nummer opschrijven en bestellen bij de betere automaterialenzaak!



full
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij zag ik zojuist jouw span voorbij komen bij "Stop Politie" . Was maar een paar seconden maar je was het wel.
 
Artikel 5.4.51


Eisen......

....
2.
Onverminderd het eerste lid, onderdeel c, mag, indien de motorfiets is voorzien van een zijspanwagen en in gebruik is genomen na 31 oktober 1997, de aan de motorfiets aangebrachte richtingaanwijzer aan de zijde van de zijspanwagen niet functioneren.

Nou weet ik wel dat deze motor ouder is, maar toch
 
Laatst bewerkt:
filmpje is al een paar jaar geleden. zijn hier op weg van of naar landalpark voor vakantie.
Zo te zien hangt hier de oude motor er nog aan.

deze 2 gevonden bij Hella
full

full

van de winter maar even kijken of ik dit omgebouwd krijg.
 
weer aan het prutsen geweest.
xjr1300 carb (Mikuni BS36 met kapotte tps maar die heb ik toch nie nodig nie)
full

tip van xs1100 forums:
zou moeten werken met alleen de hoofdsproeier van xs1100 erin draaien.
eerst uitgetest op de solo sleutel fiets, ging eerste test rit al 185 (niet gek voor een motor die 10 jaar heeft stil gestaan)
full

reed zo goed dat ik het op het span wilde proberen,
meteen nieuwe sloffen erop gezet.
full

carb met nieuwe sloffen
full

en xjr gas hendel
full

carbs gesynched.
het start goed met choke, te vroeg choke los (<3 min opwarmen) gaat de motor beetje bokken en weinig vermogen met weg rijden.
motor loopt goed en trekt goed op als die warm is.
bougies lijken de juiste kleur (zal wel een foto maken)
alleen de topsnelheid is minder, nu top 120 bij +/_ 6000 toeren
was 140 bij 7 a 7500 toeren.
dus denk dat ik met andere hoofdsproeier en/of naaldhoogte ga prutsen tot die weer 140 haalt

lijkt wel zuiniger te zijn
 
Effe opletten dat ie niet een lagere top heeft omdat ie te arm loopt. Want dan wordt mogelijk je blok te heet.

Dat je langer moet choken lijkt me al een teken dat ie armer loopt nu.
 
Terug
Bovenaan Onderaan