Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
mot geen motor met ketting
Oma nog de groetjes gedaan?Dit is geen motor.. dit is een fiets van god!
Met 260 pk's maakt dat niets meer uit. Ik moet hetzelfde gewicht op gang brengen met slechts 116 vierbenige trappelaars.kolere 390 kilo, dat moet toch beter kunnen tegenwoordig
dacht dat die een ezel had ......meschien wel 2Dit is geen motor.. dit is een fiets van god!
De motor is van een Opel DTM race-wagen, daar kijken ze niet op een kilo meer of minder. 390 kg betekent dat elke moderne supersport dit ding bij het stoplicht zal laten staan. Misschien niet zo relevant, maar toch.kolere 390 kilo, dat moet toch beter kunnen tegenwoordig
Wel oersaai is niet helemaal het juiste woord. Het blok is door Cosworth ontworpen en door de "Friedle-boys" nog wat verder opgeklopt. Het ding is zo zwaar en tegelijkertijd zo krachtig dat je voortdurend met een hopeloos doorslippend achterwiel te maken hebt. Dit, en een enorm turbo-gat maakt het tot een nauwelijks te berijden gevaarte zodra je een poging doet om er snel mee te rijden.precies wat ik al dacht...
'nopel motor. Hoewel ik geen twijfels heb over de capaciteiten van dit blok, vindt ik het erg jammer dat men dit stoffige, oersaaie merk heeft gekozen om het ding aan te drijven.
Opel roept associaties op met verouderde techniek, overvolle campings en steengrillen in een trainingspak.
Jammer maar dat doet toch un beetje af aan deze machine.
Ik wacht op de boze reacties van de verstokte manta fans!!
Precies: Een R1 b.v. heeft 30% minder vermogen maar weegt 55-60% minder (ik houd 5% armslag in geval er zojuist weer een nieuw R1 model is gelanceerd ).Het hangt natuurlijk van het rijder-gewicht af hoe de netto-verhoudingen uiteindelijk komen te liggen maar afgezien van tussenspurts op de snelweg kun je waarschijnlijk met een R1 rondjes draaien om deze kolos met je vingers in je neus, en niet alleen omdat de Munch begrensd is tot 255.260 PK, daar kunnen de supersports nog een puntje aan zuigen
Jammer van al die kilo's die in beweging moeten worden gezet
De 2005 Gixxer 1000 heeft 190 pk bij 166 kg. Vind ik toch een grotere prestatie dan 70 pk meer uit een 2 liter blok met turbo te "persen" en het dan in een frame met de subtiliteit van een graafmachine en dito gewicht te schroeven. Zoals Bobbel al zei: een overbodige motorfiets.260 PK, daar kunnen de supersports nog een puntje aan zuigen
Jammer van al die kilo's die in beweging moeten worden gezet
Deze "Dodge Tomahawk" is toch ietske sneller dan die mammut
8000cc, 500Pk, 700Nm, 600Kg, 480 km/u ...
http/www.bikez.com/bike/index.php?bike=20272