muppet in Duitsland

gizmo88

MF veteraan
10 jun 2003
4.633
0
hoorn
Bron: http://www.spitsnieuws.nl..._pest_duitse_politie.html

De Duitse politie is op zoek naar een Brit die haar te slim af is. De man scheurde met zijn Britse Audi langs enkele flitspalen in Duitsland. Op de foto's die dit opleverde is echter niet de Brit, maar een muppet zichtbaar als "bestuurder".




De foto


De Brit zette de muppet, ADHD drummer Animal, op de bijrijdersstoel. Omdat de camera's in de flitspalen zijn ingesteld om bestuurders die aan de linkerkant van het voertuig zitten te fotograferen, kreeg de politie telkens geen bruikbare foto van de man, meldt The Daily Star.

Hierdoor heeft de Duitse politie een duidelijke foto van Animal, maar niet van de hardrijdende Brit. In een poging de man alsnog ter identificeren heeft de politie een foto verspreid. "Alleen de nummerplaat is niet voldoende. We moeten foto's van de bestuurder als bewijs hebben", aldus een politiewoordvoerder. "Dit is misschien een goed voorbeeld van Britse humor
 
hier is de foto, wel lachen.....
full
 
DRESDEN - Een wegenwacht in Duitsland heeft zondagavond een pikante ontdekking gedaan toen hij een weggebruiker met panne wilde helpen.

Een door autopech getroffen bestuurder dacht met zijn partner nog wel tijd te hebben voor een vrijpartij, maar de hulpdienst "kwam sneller dan gedacht", zo meldde de politie maandag.

Het vrijende stel werd betrapt op de vluchtstrook bij een tunnel in de omgeving van Dresden. Hun avontuurtje werd ook nog opgenomen door een bewakingscamera.
 
Oeh, spannend verhaal dat laatste! Ga dat eens proberen als ik mijn vriendin achter op heb. Ff faken dat ik pannen heb en dan hatsiekiedee achter de vangrail!
 
hahaha die muppet ik vind hem geniaal! Maar waarom hebben ze nog een foto van de bestuurder erbij nodig?? Gewoon kenteken toch.. hup boete ??
 
Ze hebben een nummerplaat en nu verspreiden ze een foto ter identificatie? Wat schieten ze ermee op als iemand die auto of muppet herkent?

Kan nog wel een stuk of tien andere kanttekeningen verzinnen. Ik geloof geen reet van dat hele verhaal.
 
Dus in duitsland moet je kop zichtbaar zijn voor een flitsbekeuring???? Hoe zit dat dan met ons motorrijders. Helm op en waarschijnlijk nog een donker vizier ook.......Ben dus onherkenbaar, of maak ik hier een denkfout??
 
Dus in duitsland moet je kop zichtbaar zijn voor een flitsbekeuring???? Hoe zit dat dan met ons motorrijders. Helm op en waarschijnlijk nog een donker vizier ook.......Ben dus onherkenbaar, of maak ik hier een denkfout??

Ja: heel donker vizier mag eigenlijk ook niet...
 
Terug
Bovenaan Onderaan