musclebike treffen tienhoven 20-22 aug

full
 
En de laatste:

full




Je kunt op sommige foto's wel zien dat ik nog ff moet leren omgaan met de nieuwe camera, objectief zit net iets anders dan ik gewend ben ;)


De X4 op de laatste paar foto's heeft vlgs mij de prijs gewonnen van de mooiste X4 en niet verwonderlijk.

Overigens heb ik ( samen met nog een paar man/vrouw ) de prijsuitreiking gemist aangezien we in de gezellige kantine zaten te genieten van een heerlijk bordje patat ;)
 
Mooie foto's !

Waar zat je pet nou ;)

Volgend jaar weer daarheen natuurlijk !
Was hartstikke gezellig en leuk om dingen te zien.

Die groene had idd een prijs gewonnen, most muscular bike.
 
Volgend jaar ben ik ook weer van de partij!

Leuk feestje en goede opkomst. Als het weer wat meer had meegewerkt was het vast een stuk drukker geweest.

Nou maar eens kijken of ik volgend jaar weer de titel: Most Beautiful Eliminator mee naar huis kan nemen... 8-)

Ook leuk om eens wat MF'ers live te zien en mee te babbelen.
 
Zo,ik ben ook weer thuis.
Het was een superweekend,erg gezellig en ondanks het slechte weer vrijdag toch een goede opkomst voor een eerste keer. :} :} :}
Volgend jaar ben ik zeker weer van de partij.


Wat krijgen we nou :? ;)

full
 
De opkomst van de X4`s uit duitsland :} :}
Ik wist niet wat ik zag toen ze aankwamen,ik dacht ik ben wel weer 1 van de weinige X4`s,maar nee.

full
 
vandaag kwam er nog een 16 jaar oude Z1300 in nieuwstaat.
Gekocht van een duitser die hem nieuw heeft gekocht en nooit mee heeft gereden.
Heeft 15 jaar in de huiskamer gestaan.
De nederlandse eigenaar is hem nu nog aan het inrijden.

full
 
En de kilometerstand van de z1300

full


Vandaag kwamen er ook nog wat jongens langs die niet wisten dat het vrijdag al was begonnen.
Maar leuk dat ze evengoed nog even kwamen kijken.
 
Zo,ik ben ook weer thuis.
Het was een superweekend,erg gezellig en ondanks het slechte weer vrijdag toch een goede opkomst voor een eerste keer. :} :} :}
Volgend jaar ben ik zeker weer van de partij.


Wat krijgen we nou :? ;)

(Afbeelding)
Kijk Speedjunkie, dat krijg je er nou van ;)

Gaaf ding, die Z1300, en dat zijn natuurlijk de verhalen waar je alleen maar van kan dromen :}

Ik heb nog heel even gedacht om vanmorgen nog ff langs te Hyosung-en voor een bakkie, maar bedacht me toch dat ik teveel dingen had te doen ( en nu net ook nog de MotoGP gekeken ). Nu eerst ff kijken wat er mis kan zijn met de voorremmen van de Big Zed, net nieuwe blokjes en remvloeistof en gisteren elke keer een hard schurend geluid bij het langzaam remmen, lijkt ook een streep aan één kant op de remschijf te staan, vreemd :? FF sleutelen dus .
 
-knip-

Zonde hoor, hadden daar een goede indruk achter kunnen laten maar moesten nu met 4 man de naam van de club hooghouden:

- 3 VMax clubleden op hun VMax
- 1 VMaxclublid met een andere Musclebike
+
- 1 VMaxclublid die met de auto was gekomen
+
- 1 VMaxrijder die we niet kenden met een NX-injected VMax ( "uit het Noorden" )
- 1 VMaxrijder uit Duitsland

-knip-

Ik ga zeker de volgende keer weer !!!!!
Ik mis die Vmax die geen clublid is
sgrin.gif

Er zitten wel weer mooie foto's bij :}
Ik heb er weer te weinig gemaakt ...
camera vergeten leeg te gooien voor vertrek B|

grtz.
Dr.@
 
Ja ik was er zaterdag ook nog even 8-) Leuke motors gezien en gelukkig toch nog redelijk weer :) Ik heb ook nog een foto uit de collectie van Triker..ga ik 'm posten of niet..vooruit dan..

full
 
Kijk! Zon fotootje wil ik nou ook wel van m'n fiets :}
en als het niet anders kan deze maar dan formaatje buroblad :P
:X of klink ik nu wel heel erg 16 ... :X

grtz.
Dr.@
 
Tja, na een lange discussie is het hier dus bij gebleven blijkbaar ;)

Ik wil ook wel zo'n foto bij mijn motor, of klink ik nu heel erg als 46 :P :9

Nou toen jij weg was... :+ Tja had al 2 jaar een afspraak staan met een of andere V-Max..maar die moest jij zo nodig afbreken O-)

Nog een closeupje dan...
114438
 
:} Jij ( en Mariska ;) ) kan toch beter omgaan met je camera dan ik ;)

Gelukkig had jij nog foto's gemaakt van de CBR Inox, wat een geluid maakt dat ding zeg !! :}


als je de grote formaten wilt hebben van bepaalde foto's moet je het maar zeggen dan mail ik ze wel ff ,.. enne al doende leert men, maar bedankt voor het compliment *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan