muziek luisteren gevaarlijk

Ik rij nu sinds een week ofzo ALTIJD met muziek op. Wat ik merkte namelijk is dat ik vooral op de snelweg rustiger ging rijden, omdat ik anders namelijk meer wind dan muziek hoor. Dus gewoon relaxed op de rechterbaan meebrullen met je muziek, perfect! Ik weet gewoon zeker dat dit me een aardig aantal euro's aan snelheidsboetes gaat voorkomen.

Het enige stomme is dat ik voor een stoplicht nog wel eens de neiging heb om op mn tank mee te gaan trommelen en lichtjes met mn hoofd aan het schudden ben. :+

En kwa verkeersveiligheid, ik denk dat het wel iets zal uitmaken dat je je muziek op heb, maar het is toch vooral goed kijken, en omdat je niets hoort, ga je automatisch beter je ogen gebruiken.
 
Is al jaren verboden,in de auto of op de fiets dus ook op de motor niet met Walkman op.

BS, anders zou ik graag weten waar dat staat vermeld.





BAKSTEEEEEEENN!!!!!

Ik heb hier nog NOOIT van gehoord... En dat komt vast niet omdat ik de muziek te hard heb staan...
Ik dus ook niet, en ik denk toch op de hoogte te zijn.
Als Kronkel mij kan aangeven waar in de wet staat dat ik op de motor geen muziek mag luisteren, dan .....dan...tja, zeg t maar...wat dan ???
 
Ik rij nu sinds een week ofzo ALTIJD met muziek op. Wat ik merkte namelijk is dat ik vooral op de snelweg rustiger ging rijden, omdat ik anders namelijk meer wind dan muziek hoor. Dus gewoon relaxed op de rechterbaan meebrullen met je muziek, perfect! Ik weet gewoon zeker dat dit me een aardig aantal euro's aan snelheidsboetes gaat voorkomen.

Het enige stomme is dat ik voor een stoplicht nog wel eens de neiging heb om op mn tank mee te gaan trommelen en lichtjes met mn hoofd aan het schudden ben. :+

En kwa verkeersveiligheid, ik denk dat het wel iets zal uitmaken dat je je muziek op heb, maar het is toch vooral goed kijken, en omdat je niets hoort, ga je automatisch beter je ogen gebruiken.
Totdat je nummers als Firestarter van The Prodigy op heb staan _O-
 
Laatst bewerkt:
Artiesten als Papa Roach, Disturbed, Godsmack, Guano Apes, Hoobastank, Muse, Nickleback.

Ow en dat nummer van The Raconteurs - Steady as she goes.. ook een goed nummer voor op de snelweg.
 
Laatst bewerkt:
!$%!$^%^ dit is het derde topic in 7 dagen waar ik op inlees en dat prehistories blijkt te zijn :+.
 
Muziek??? :? Wie luisterd er nu naar muziek als ie en vette V twin onder zijn kont heeft!Mijn Duc zorgt voor een mooi concert onder me. :+
 
fors minder kans dat diegene die je quote ook nog reageert.
Maar dat neemt dan weer niet weg, dat op basis van oude gegevens je nog steeds vragen kunt hebben, die door derden beantwoord kunnen worden. Ik vind het zelf wel een goede vraag van mars...
 
Muziek??? :? Wie luisterd er nu naar muziek als ie en vette V twin onder zijn kont heeft!Mijn Duc zorgt voor een mooi concert onder me. :+

Jawel, maar niet iedereen heeft zo'n muzikale motor.

Opzich denk ik dat muziek luisteren op de motor geen kwaad kan,
alleen moet je wel het volume goed kunnen regelen.

Anders staat ie te hard als je langzaam rijdt/stilstaat, of te zacht als je op
de snelweg zit.
Vooral dat eerste kan problemen veroorzaken in gevaarlijke situaties.

Maar dat neemt dan weer niet weg, dat op basis van oude gegevens je nog steeds vragen kunt hebben, die door derden beantwoord kunnen worden. Ik vind het zelf wel een goede vraag van mars...

Ksst, ga jij nou maar motorrijden B|

:+ :W
 
Ik luister alleen als ik uren ga touren o.i.d.
Niet als ik naar me werk of school ga.

Voor die 20 minuten heb ik geen zin om 10 minuten te rommelen om die oordoppen een beetje goed te krijgen. En in de spits, of als je je koppie er bij moet houden als je bijv.
door de bergen rijdt op vakantie, lijkt het me ook niet echt wijs. Je bent er toch iets
minder bij heb ik het idee.

Wel handig... Ik heb zo'n draadloze afstandsbediening voor mn ipod die ik op mn
stuur heb gemaakt. Kan ik 't vollume mee regelen of naar het volgend nr.
Kost niet eens zo veel. Zijn niet waterdicht, maar hij heeft de regenbuien en de hogedrukspuit overleefd...

Me pa heeft t geintegreerd op zn navigatie met speakers in z'n helm.
Ideaal maar dat kan ik pas betalen als ik mn motor verkoop B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan