Muziek op de motor?

Ik zie mezelf al door de heuvels cruisen met op de achtergrond Strobe van Deadmau5. <3 Voor diegenen die het nummer niet kennen, ik raad jullie ten zeerste aan om dit eens te luisteren!

Deadmau5 - Strobe
 
heb je een linkje en wat voor MP3 gebruik je daar bij dan?

ik wil het zelf namelijk al heel lang alleen ik kan/wil niet rijden zonder mn gehoorbescherming.
Bij de Motoport verkopen ze voor €25 die platte speakertjes, kun je namelijk ook koppelen aan navigatiesysteem. Let er wel op dat je dus speakers meekrijgt met een mp3-aansluiting. Ik gebruik een Sandisk clip mp3 speler, lekker klein.
 
Bij de Motoport verkopen ze voor €25 die platte speakertjes, kun je namelijk ook koppelen aan navigatiesysteem. Let er wel op dat je dus speakers meekrijgt met een mp3-aansluiting. Ik gebruik een Sandisk clip mp3 speler, lekker klein.

Inderdaad, die heb ik ook en die hebben al aardig wat vakanties e.d. overleeft.
Trouwens, ik herken me wel in 1 van de bovenstaande posts. Soms zing ik ook gewoon in me helm. Zou het een keer moeten opnemen, ik vloek, lach,praat, zing in me helm tijdens het rijden. Geweldig _O-

Staat trouwens gewoon op me iphone aangesloten.
 
Inderdaad, die heb ik ook en die hebben al aardig wat vakanties e.d. overleeft.
Trouwens, ik herken me wel in 1 van de bovenstaande posts. Soms zing ik ook gewoon in me helm. Zou het een keer moeten opnemen, ik vloek, lach,praat, zing in me helm tijdens het rijden. Geweldig _O-

Staat trouwens gewoon op me iphone aangesloten.

Heb zelf wel oordoppies, maar de rest kan ik me helemaal in vinden ;)
En met m'n donkere vizier kan het me ook niets schelen dat ik prima te horen ben in een 30 straat :P
 
Ik zie mezelf al door de heuvels cruisen met op de achtergrond Strobe van Deadmau5. <3 Voor diegenen die het nummer niet kennen, ik raad jullie ten zeerste aan om dit eens te luisteren!

Deadmau5 - Strobe
Heb gelijk usenet maar eens aan het werk gezet om naar meer van deze muziek te kunnen luisteren ;) . Vette sh*t, of zo... _O- Thnx! :Y

Greetz, kowalski.
 
Doen ! :Y
Zeker als je alleen maar A en N wegen rijdt :] , binnen de bouwdekom vind ik het zelf wat minder handig -O-

EDIT: gewoon 538 via me telefoon radio
 
Laatst bewerkt:
doe ik sinds gister met mn lange snelweg rit. was echt heel relaxed... maar op een leuke rit zou ik t minder snel doen.
Heel goed punt, ik heb het eigenlijk altijd op staan, maar het gaat uit als ik me moet concentreren. Makkelijk zat, ik hoef alleen maar op "pauze" te tikken op m'n navigatie :P Ik merk gewoon dat als ik muziek luister terwijl ik hard rijd, het slordiger wordt. Dus dan is het muziek uit, koppie erbij :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan