muziek op de motor

Dat is inderdaad fijn om te weten.
De sena 20s vindt ik nogal prijzig.
Maar de smh5-fm valt beter in mijn budget en daar ga ik denk ik voor
Voor de FM hoef je het overigens niet te doen, dat is niet zo denderend naar mijn mening (werkt wel, maar vrij beperkt omdat het ontvangst niet super is).
Echter, de FM uitvoering had wel betere speakers toen ik die kocht in vergelijking tot de 'niet-fm' versie. En dat is dan wel weer handig.. Iets om nog even naar te kijken als je voor een SMH5 gaat.
 
Ik lees mee.. vind het gebruik van oordopjes niet altijd even handig, verschuift vaak en als je dan een lang stuk snelweg hebt krijg je last van de windruis. En waar ik wel eens last van heb is dat het bedieningsstukje ergens tegen aan komt waardoor het geluid harder/zachter of zelfs uit gaat :')Vraag me af hoe dit gaat in combinatie met oordoppen (tegen windruis). En als je voor een verkeerslicht staat te wachten kunnen de tevens wachtende voetgangers dan meeluisteren? :P

Ik heb dat ding nooit hard staan, meer als achtergrond muziek :)
Bij de verkeerslichten druk ik even op de afstandbediening als hij te hard staat.
Ik bel niet op de motor maar als ik stand-by dienst heb moet ik wel opnemen, met 70km/h was het prima te doen en de overkant had weinig last van wind.
 
Ik heb gister mijn Interphone F4mc weer in gebruikt genomen. Ik heb een interphone urban getest. Vind zelf de "build quality" van de F4mc veel beter.
 
Voor de FM hoef je het overigens niet te doen, dat is niet zo denderend naar mijn mening (werkt wel, maar vrij beperkt omdat het ontvangst niet super is).
Echter, de FM uitvoering had wel betere speakers toen ik die kocht in vergelijking tot de 'niet-fm' versie. En dat is dan wel weer handig.. Iets om nog even naar te kijken als je voor een SMH5 gaat.

Los van de grotere speakers heeft de FM versie ook bijna het dubbele aan intercom bereik. Voor die paar tientjes verschil zou ik mooi voor de FM gaan (zoals ik zelf heb gedaan), betere speakers (dezelfde als die van de smh10(r)), veel beter bereik en een leuke FM optie.
 
Ik ben er vandaag achter gekomen dat er bij mij in het dorp een winkel zit die gespecialiceerd is in navigatie en dit soort dinger ik denk dat ik daar eens naartoe ga van het weekend.
Nu heb ik in ieder gaval al een beetje kennis vergaart dat is altijd handig.

Tot nu toe bedankt voor de input ik zal nog laten weten wat ze daar te vertellen hebben *D
 
Heb een aantal jaar geleden een Scala rider set in mijn helm ingebouwd. Gekocht voor FM radio. Radiootje onderweg was heerlijk, echter begon de microfoon voor mijn snufferd steeds meer te irriteren (nodig voor volumebepaling). Uiteindelijk de set weer uit de helm gesloopt.

Bij een volgende helm gelet op audio-voorbereiding (ingebouwde speakers en microfoons). Helaas heeft de audiomodule die erbij hoort geen FM-radio, dus ook niet gekocht.

Mocht Schuberth ooit een versie met FM-radio uitbrengen voor mijn helm (M1) sta ik morgen in de winkel om die te kopen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan