Muziek op de motor

ZeegBR

MF'er
28 dec 2003
108
0
Heerlen
Hellow,

iemand wel eens een muziekje op tijdens het rijden? Ik heb continue het probleem dat het volume te zacht of te hard staat. Een losse volumeregeling is niet altijd handig tijdens het rijden. Nu bestaan er mooie setjes (http://www.etymotic.com/) maar ik ga geen 139 euro betalen voor een product wat ik niet kan proberen. Iemand van jullie hetzelfde probleem?

Dat zowiezo maar dan wil ik wel een goeie kwaliteit hebben :) Niet dat ik met K3 ga knallen als je begrijpt wat ik bedoel ;)

Ik heb een heel uitgebreide stuurbediening , maar die zat al op de motor toen ik hem kocht . Ik kan je derhalve helaas niet helpen aan informatie over hoe en waar en zo ....
Succes in ieder geval !

Ik heb een heel uitgebreide stuurbediening , maar die zat al op de motor toen ik hem kocht . Ik kan je derhalve helaas niet helpen aan informatie over hoe en waar en zo ....
Succes in ieder geval !
HOU DAN OOK AUB GEWOON JE MOND :( :( :( !!!!

ipv die jongen een beetje heel erg jarloers te maken ;) :P :+

Ik luister altijd lekker naar het motorblok!
Dat doe ik in de auto eigenlijk ook altijd, radio neem in bijna nooit mee.

Heb sinds kort en muziek en telefoon op m'n fiets, had hetzelfde probleem, wilde graag muziek maar niet iets kopen zonder te proberen, ben naar de rai geweest en daar in de stand van autocom een test gedaan.
Was zeer onder de indruk, ben dat nog wel, alleen m'n mp3speler kan niet hard genoeg naar m'n zin, zou wel iets harder mogen, voordeel is wel dat de muziek nu nooit TE aanwezig is... heerlijk
Ik heb de Autocom met voeding van de motor (geen batterijen dus)
check: http://www.autocom.co.uk/
Prijzen verschillen nogal, ik was een kleine 400 euro voor het totaal kwijt inclusief inbouwen in 2 helmen en op de fiets.

Hoop dat je er wat aan hebt veel :] plezier...

Heb sinds kort en muziek en telefoon op m'n fiets, had hetzelfde probleem, wilde graag muziek maar niet iets kopen zonder te proberen, ben naar de rai geweest en daar in de stand van autocom een test gedaan.
Was zeer onder de indruk, ben dat nog wel, alleen m'n mp3speler kan niet hard genoeg naar m'n zin, zou wel iets harder mogen, voordeel is wel dat de muziek nu nooit TE aanwezig is... heerlijk
Ik heb de Autocom met voeding van de motor (geen batterijen dus)
check: http://www.autocom.co.uk/
Prijzen verschillen nogal, ik was een kleine 400 euro voor het totaal kwijt inclusief inbouwen in 2 helmen en op de fiets.

Hoop dat je er wat aan hebt veel :] plezier...

Ziet er goed uit , dat setje van Autocom . Waar heb je het in laten bouwen , ergens hier in Nederland ? In eerste instantie ben ik wel nieuwsgierig naar deze set .

Bij voorbaat dank voor het (eventuele) antwoord ..... *D

Thnx MadCowBazz.... dat is idd een mooi systeem. Nadeel is wel dat je gekoppeld zit aan je motor(vind ik tenminste). Ik zag dat GPS er ook bij aangesloten kan worden. Da's een een compleet systeempje! Waar had jij je spullen laten inbouwen? In Veghel?

Terug
Bovenaan Onderaan