muziek tijdens het rijden

Muziek of oordoppen?

  • Zeker muziek ander is het zooooOO saai :Z

    Stemmen: 30 38,5%
  • Nee oordoppen, vind muziek te veel afleiden

    Stemmen: 48 61,5%

  • Totaal aantal stemmers
    78
Heeft iemand ook een tip voor in ear oordoppen met een afstandbediening op het draad die met een handschoen tijdens het rijden te bedienen is? Een pauze/stop knop is al voldoende, enkel om het geluid even uit te zetten wanneer nodig.

Heb wel complete mp3 spelers gezien die je aan je jas kan vastmaken, maar heb liever alleen een stukje draad buiten mijn jas.
 
Heeft iemand ook een tip voor in ear oordoppen met een afstandbediening op het draad die met een handschoen tijdens het rijden te bedienen is? Een pauze/stop knop is al voldoende, enkel om het geluid even uit te zetten wanneer nodig.

Heb wel complete mp3 spelers gezien die je aan je jas kan vastmaken, maar heb liever alleen een stukje draad buiten mijn jas.

Je hebt verschillende. Makkelijkste is om gewoon even de Mediamarkt binnen te lopen. Je hebt ze met volume schuifjes, knoppen of gewoon de klassieke volume wieltjes. Hoeft niet veel te kosten.
 
Ik luister veel naar right said fred,bronski beat,east 17.
Het hardere werk dus,en als het volume omhoog gaat gaan de snelheden ook richting de 120 km/h.
Zelfs koffermotoren worden dan ingehaald...
 
Ik luister veel naar right said fred,bronski beat,east 17.
Het hardere werk dus,en als het volume omhoog gaat gaan de snelheden ook richting de 120 km/h.
Zelfs koffermotoren worden dan ingehaald...
Hard Wârk?

East 17
?
Right said Fred?
Bronski Beat????

_O- _O- _O- _O- _O- _O-

Sorry....het zijn best leuke liedjes, maar onder zwaar werk versta ik toch echt iets anders....

Dit bijvoorbeeld, of dit of dit of zeer zeker dit

Daar gaat mijn gaskraan pas van open.........

We zijn nochtans van ongeveer dezelfde generatie....opgegroeid met échte muziek...niet de commerciële rotzooi de tegenwoordig op i-tunes staat......
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan