MV Agusta - bestaat er een mooiere?? Deel 6

Bedankt voor de reacties.
Ik denk er inderdaad aan om het na te bouwen (of dit te laten doen).
Volgens mij heeft hij geen alarm of startonderbreker. Misschien had ie dit ooit wél, dat weet ik niet.
Wel had hij, toen ik hem kocht, een systeem met een inklappend kentekenplaatje middels een knopje op het stuur. Dit was zo ‘obvious’ dat ik het heb laten verwijderen voordat hij werd afgeleverd.
Misschien is daar die extra draad voor aangelegd...
 
Heeft iemand van jullie toevallig nog de dopjes voor in de spiegels over? (Brutale 910r)
 
Mooi! En op 23 mei heeft MVOCB een clubrit, dus meteen meedoen 8-)
Oeh goeie, ben alleen 23 mei jarig, dus sla dit keer over maar heb de site wel gebookmarked om toekomstige ritten in de gaten te houden!
---

Mocht er iemand ervaring hebben met het vervangen van de originele kentekenhouder op een brutale 910S en de knipperlichten hoor ik het graag.

Zat te kijken naar Rizoma Action lampjes en een rizoma kentekenhouder. Volgens mij moet je voor voor ook een houdertje hebben (om 1 gat te dichten), en heb je een converter nodig voor het stroom. klopt dit?
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij heb ik achter ook wat nieuws. Zal morgen even kijken.

Mijne moet voor nog wat anders, geen gezicht die Ali lampjes op zo’n motor.
 
Achter wel het standaard lampje. Maar volgens mij een andere kentekenplaat houder.

als jij de lampjes eraf haalt, ik heb wel interesse in de standaard lampen van de voorzijde.
 

Bijlagen

  • 637D87B4-6E82-4F2D-A0F4-F128FDAA3D1E.jpeg
    637D87B4-6E82-4F2D-A0F4-F128FDAA3D1E.jpeg
    54,7 KB · Weergaven: 24
Nog steeds niet zo goed te zien..
 

Bijlagen

  • 26ACBE60-7B62-4ECE-8D48-98510BCCE500.jpeg
    26ACBE60-7B62-4ECE-8D48-98510BCCE500.jpeg
    143,4 KB · Weergaven: 19
  • CE60F400-644C-49A7-95C1-AECC0901B4FE.jpeg
    CE60F400-644C-49A7-95C1-AECC0901B4FE.jpeg
    189,4 KB · Weergaven: 20
Ah ziet er al heel strak uit, weet je toevallig van wel merk / type het is?

Moet nog even nadenken of ik alle originele onderdelen bij de motor wil houden. Maar mocht ik ze willen wegdoen zal ik aan je denken!
 
Even een vraag in het hol van de leeuw............
Ik kan een Brutale 800 kopen, bouwjaar 2016 - kenteken 2017, met ruim 8000 km. voor 9250 euro.
Zijn er specifieke dingen waarmee ik rekening moet houden?
Ik denk dan aan betrouwbaarheid, onderhoud, levering onderdelen, periodieke beurten.
Is de MV een dure motor om te rijden? (afgezien van snelheidsboetes;)

Ik hoop op goeie tips en daarvoor alvast Dank!
 
Ah ziet er al heel strak uit, weet je toevallig van wel merk / type het is?

Moet nog even nadenken of ik alle originele onderdelen bij de motor wil houden. Maar mocht ik ze willen wegdoen zal ik aan je denken!

Ik zie geen merk. Maar dat spul is allemaal redelijk universeel toch?
 
Even een vraag in het hol van de leeuw............
Ik kan een Brutale 800 kopen, bouwjaar 2016 - kenteken 2017, met ruim 8000 km. voor 9250 euro.
Zijn er specifieke dingen waarmee ik rekening moet houden?
Ik denk dan aan betrouwbaarheid, onderhoud, levering onderdelen, periodieke beurten.
Is de MV een dure motor om te rijden? (afgezien van snelheidsboetes;)

Ik hoop op goeie tips en daarvoor alvast Dank!

Naar aanleiding van u pm.

Ik heb haar nog maar een maand, dus veel zinnig kan ik nog niet vertellen.
Periodieke beurt is jaarlijks of om de 6000km.
Betrouwbaarheid, tot nu toe 100% betrouwbaar.
Brandstof, ik heb volgens spritmonitor een verbruik van 5,5l/100km.

Voor de rest zou ik niet direct iets speciaal kunnen opnoemen.
 
Dank je Joske!
Zijn de cover voor de uitlaten en de voetsteunbeugel bij jouw model origineel zwart?
Is veel mooier dan het zilver.
Mooi rood ook, mooie bike! Geniet ervan.
 
Wat is nou eigenlijk het verschil tussen de euro 2 en 3? Is er een manier om direct te zien, wat het is?
 
Het zal jullie vast niet ontschoten zijn, maar ter ere van MV Agusta's 75-jarig bestaan vorig jaar is er op 3 juni jl. een documentaire uitgebracht door de mensen achter dit bijzondere merk met interviews met de welbekende namen, maar ook de talenten achter de schermen en daarbuiten.

Zoals te verwachten ligt de nadruk op woorden als 'emotie' en 'passie', maar juist daarin ligt de sleutel. Een mooie citaat, vind ik, komt van Horacio Pagani, oprichter van het fameuze merk in Modena: "Piu emozione generano, piu felice ci rendano." (Hoe meer emotie wordt gegenereerd, hoe gelukkiger het ons maakt.)

Voor de geïnteresseerden:

You see a bike - Looking beyond the MV Agusta legend

Ondertitels zijn aanwezig dus je hoeft niks te missen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan