Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bedankt voor de reacties.
Ik denk er inderdaad aan om het na te bouwen (of dit te laten doen).
Volgens mij heeft hij geen alarm of startonderbreker. Misschien had ie dit ooit wél, dat weet ik niet.
Wel had hij, toen ik hem kocht, een systeem met een inklappend kentekenplaatje middels een knopje op het stuur. Dit was zo ‘obvious’ dat ik het heb laten verwijderen voordat hij werd afgeleverd.
Misschien is daar die extra draad voor aangelegd...
Melotti, ik zie er net een merkje op staan.Ah ziet er al heel strak uit, weet je toevallig van wel merk / type het is?
Moet nog even nadenken of ik alle originele onderdelen bij de motor wil houden. Maar mocht ik ze willen wegdoen zal ik aan je denken!
Italiaans temperament?Op de terugweg van de motorzaak naar huis viel het op dat het accu lampje in het dashboard af en toe knipperde. Ook ging op een gegeven moment zelfs (1x) alle lampjes van het dashboard aan…
Ik zal morgen het wphb eens doorlezen en de motor proberen door te meten en losse of gecorrodeerde aansluitingen nazien. Maar is dit een veel voorkomend iets, hebben jullie tips?
Haha nou ik gok een draadbreuk.. kwam wat reparaties tegen in de kabelboom die toch wel erg matig zijn uitgevoerd.Italiaans temperament?
De monteur zei dat dus ook al. Blijkt toch een gecorrodeerde stekker te zijn thv het contactslot (motor loopt dus weer als vanouds) Alleen werkt de toerenteller (nog) niet.Italiaans temperament?
Gelukkig hebben ze dit snel gevonden.De monteur zei dat dus ook al. Blijkt toch een gecorrodeerde stekker te zijn thv het contactslot (motor loopt dus weer als vanouds) Alleen werkt de toerenteller (nog) niet.
Zeker. Ook verder niets op te merken op de motorzaak. Vond het uurloon ook netjes, zie ik toch vaak anders..Gelukkig hebben ze dit snel gevonden.
Zeker. Ook verder niets op te merken op de motorzaak. Vond het uurloon ook netjes, zie ik toch vaak anders..
Wel jammer dat de toerenteller het niet doet, maar dat probleempje kan echt overal zitten. Ze adviseren om het dashboard naar carmo op te sturen, dus dat zal ik binnenkort doen.
wat ik mij wel bedacht, de toerenteller doet het alleen niet met draaiende motor. Bij het op contact zetten slaat hij wel tot 12000? Toeren. Lijkt mij dat er dan toch nog een breukje moet zijn. Weten jullie welk draadje de toerenteller/rpm door geeft vanaf de cdi/blok?
Zeker. Ook verder niets op te merken op de motorzaak. Vond het uurloon ook netjes, zie ik toch vaak anders..
Wel jammer dat de toerenteller het niet doet, maar dat probleempje kan echt overal zitten. Ze adviseren om het dashboard naar carmo op te sturen, dus dat zal ik binnenkort doen.
wat ik mij wel bedacht, de toerenteller doet het alleen niet met draaiende motor. Bij het op contact zetten slaat hij wel tot 12000? Toeren. Lijkt mij dat er dan toch nog een breukje moet zijn. Weten jullie welk draadje de toerenteller/rpm door geeft vanaf de cdi/blok?
Ik zie dat mijn bericht niet goed is overgekomen. Maar de toerenteller doet het, heb de hele kabelboom vervangen vanwege de vele oude reparaties die erin zaten. Dat mijn koplamp niet werkt komt denk ik door een defect in de cpu.Je krukas positiesensor, bdp dus...geeft her signaal door aan je dash uiteindelijk. Vroegah noemde de motormonteuren dit je pick up.
Het zal een hallsensor zijn. Dus ik gok 5 volt voeding. Kan je checken dus.. massa ..kan je checken...en een signaal wat niet te meten is met je multimeter. Zal een blokspanning zijn .
Niet gaan meten met je weerstand overigens. Het ic in je sensor vindt dit niet fijn