MV Agusta - bestaat er een mooiere?? Deel 6

Nee hoor maar de brommer staat klaar voor het nieuw seizoen.
Ze staat aan het infuus te slapen onder haar MV dekentje.
Voorzien van verse olie, filters en nieuw rubber. :]

Hoe staat de 312 ervoor?
 
Laatst bewerkt:
De ene helemaal prima want daar hoefde niets mee aan gedaan te worden.

De andere zo
full
 
En ik hoor overal dat MV Agusta rijders zelf niet sleutelen, zal wel eens schok zijn als die personen dergelijke foto's zien _O-

Lekker bezig Eric :}
 
Laatst bewerkt:
En ik hoor overal dat MV Agusta rijders zelf niet sleutelen, zal wel eens schok zijn als die personen dergelijke foto's zien _O-

Lekker bezig Eric :}
:9
Vandaag eindelijk te tijd gevonden om weer aan de slag te gaan! Even geleden een ander blok op de kop weten te tikken. Eerst de klepspeling, distributie ketting spanner etc gecheckt, een hoop poetswerk, dynamo + startmotor erop gezet. Het zou nu een kwestie van plug and play moeten zijn.
2l8dkyf.jpg

awumid.jpg

2gwgllw.jpg

2wprsao.jpg
 
Ook jij bent lekker bezig jeroenvs ;)

De reden is altijd meestal erg vervelend als er een blok wissel plaats dient te vinden. Ik vind het wel altijd mooi werk.
Lekker sleutelen en het resultaat is altijd een dikke *D
 
Allemaal flink aan het sleutelen, en in de winterslaap..

Nou laat ik dan voor de afwisseling melden dat ik afgelopen vrijdag heerlijk gereden heb.
Het stof is weer uit de pijp ;)
 
Ook jij bent lekker bezig jeroenvs ;)

De reden is altijd meestal erg vervelend als er een blok wissel plaats dient te vinden. Ik vind het wel altijd mooi werk.
Lekker sleutelen en het resultaat is altijd een dikke *D
Het werk is inderdaad erg mooi echter baal ik er nog steeds van dat het is gebeurd. :/
 
Bovenste gedeelte ook weer in elkaar, na het monteren van de andere Eprom, knipperlichten en Streetfighter stuur.
Nu alleen het onderste gedeelte nog, dus olie+filter en wielen i.v.m. bandjes


Kort testritje gemaakt, eerste gevoel zegt wel dat Eprom iets smoother aanvoelt, maar
Wat betreft het stuur dat vind ik echt een verademing. Vond de houding, ondanks dat ik niet de langste ben, erg kort en recht.
Met dit stuur een agressievere en meer racey houding .... I like it :]


Door slechte communicatie met verkoper, een volledige Arrow uitlaat misgelopen op Ebay voor een superprijs grrr :(
Serieus aan het balen, aangezien je die niet al te vaak tegen komt.
 
Dat is wel erg balen!

Vandaag weer aan de slag geweest met als resultaat, een lopende motor :)
2e15egm.jpg
 
Netjes hoor Jeroen :} gelukkig rijdt hij weer :]
Dankje, hij heeft nog niet gereden maar alleen in zijn vrij gedraaid om het blok een keer te spoelen met nieuwe olie. Morgen een nieuw filtertje + nieuwe agip erin.
Heb vandaag een setje injectoren weggebracht om de laten reinigen, deze komen er ook in.
 
Om een beetje leven in dit topic te houden weer een kleine update van vandaag
Nieuwe kvs, olie + filter + wat gepoetst. Morgen het setje gereinigde injectoren ophalen en hopelijk verder afbouwen.
15x4gwo.jpg
 
Laatst bewerkt:
Lekker bezig hoor!

Hier is het heel stil, MV staat in winterslaap. De motorscooter maakt zijn kilometers, maar dat is vooral koud en niet echt spannend...
 
Mijne mag van het weekeind onder het hoesje vandaan.
Ik heb namelijk een Quickshifter gekregen van mijn vrouw *O*
Leuke verjaardags cadeautjes.

Kortom het nieuwe rijden kan beginnen. :]
 
Mijne mag van het weekeind onder het hoesje vandaan.
Ik heb namelijk een Quickshifter gekregen van mijn vrouw *O*
Leuke verjaardags cadeautjes.

Kortom het nieuwe rijden kan beginnen. :]

Dat is een mooi cadeau! Daar ga je veel plezier aan beleven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan